Gå til innhold

Følte du deg gravid før test?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hadde ligamentsmerter/strekk ved rask snuing/bevegelse fra 8dpo, fikk positiv test 10 dpo. Og det har jeg kun hatt ved graviditeter, ellers lite forskjell fra vanlig pms.

Anonymkode: 64e30...c1d

Samme her! 

Anonymkode: 00dd6...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Amatariel skrev (1 time siden):

Absolutt ingenting. Jeg er 12 dpo i dag og har fått positiv test i 2-3 dager nå. Det er ganske ufattelig, for jeg kjenner ingenting på kroppen, og mensenmurringer og mensenkvisen er på plass :roll:
Det skal ofte ganske mye hcg til før man kjenner at man er gravid, så da må det gå litt tid. Lykke til til deg! :klemmer:

Så koselig å lese at du har lykkes endelig! Du er jo så hyggelig og informativ i mange tråder, hjelper de av oss som er i prøvemodus og er fortvilte. Dette fortjente du, og håper graviditeten går bra. :)

Anonymkode: d638c...7b8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde ligamentsmerter/strekk ved rask snuing/bevegelse fra 8dpo, fikk positiv test 10 dpo. Og det har jeg kun hatt ved graviditeter, ellers lite forskjell fra vanlig pms.

Det er ikke mulig å ha ligamentsmerter 8 dpo 😅

Anonymkode: 7840b...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er ikke mulig å ha ligamentsmerter 8 dpo 😅

Sikker? Livmora begynner jo å strekke seg fra starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sikker? Livmora begynner jo å strekke seg fra starten.

Den begynner ikke å strekke seg 8 dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Oi, så lenge! For en herlig overraskelse da!

-TS

Anonymkode: 5ca3f...4da

Ja, veldig! Krysser fingrene og håper det går veien for dere ❤️ 

Anonymkode: 706a8...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mange, meg inkludert, er symptomene så tidlig til forveksling lik det man pleier å kjenne rett før mensen kommer. 

Etter positiv test var det i brystene jeg kjente noe "annerledes" først. 

Dette var ikke ivf. Men jeg husker en som hadde forsøk nr.2 og skrev om det på et annet forum. Hun lurte på om hun skulle gidde å teste i det hele tatt, for hun hadde ingen symptomer.

Hun var gravid med tvillinger, og jeg skal love deg at hun ble kvalm etter hvert...

Endret av baldrian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle 6 gangene jeg har vært gravid har det vært fravær av symptomer som har vært mitt symptom 😅 hver gang testen ble negativ "kjente jeg" SÅ mye rart. Alt fra kvalme til brekninger til murringer til ømme pupper til hormonella 😅🤣😅🤣 

Anonymkode: cce1d...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde en følelse av at det ikke mens jeg gikk og ventet på testdag det IVF-forsøket jeg ble gravid. Det var ingen forskjell fra de to første forsøkene hvor jeg ikke ble gravid, og det var bare et greit embryo igjen ved innsett på dag to, så jeg tenkte det var helt usannsynlig at akkurat det skulle kunne bli barn. Men det ble det. Masse lykke til! ❤️ 

Anonymkode: f2d4d...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
baldrian skrev (3 timer siden):

For mange, meg inkludert, er symptomene så tidlig til forveksling lik det man pleier å kjenne rett før mensen kommer. 

Etter positiv test var det i brystene jeg kjente noe "annerledes" først. 

Dette var ikke ivf. Men jeg husker en som hadde forsøk nr.2 og skrev om det på et annet forum. Hun lurte på om hun skulle gidde å teste i det hele tatt, for hun hadde ingen symptomer.

Hun var gravid med tvillinger, og jeg skal love deg at hun ble kvalm etter hvert...

😅😅 Godt at det kan gå bra, selv om en ikke føler seg gravid🌼

-Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde en følelse av at det ikke mens jeg gikk og ventet på testdag det IVF-forsøket jeg ble gravid. Det var ingen forskjell fra de to første forsøkene hvor jeg ikke ble gravid, og det var bare et greit embryo igjen ved innsett på dag to, så jeg tenkte det var helt usannsynlig at akkurat det skulle kunne bli barn. Men det ble det. Masse lykke til! ❤️ 

Anonymkode: f2d4d...f10

Så fantastisk 😊 Tusen takk❤

- Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige syklus var jeg helt sikker på at jeg kjente noe; murringer nederst i magen, ømme bryster, hodepine og you name it! Men da kom mensen. Denne syklusen hadde jeg egentlig gitt opp håpet før IKM (fredag) fordi jeg ikke kjente noen ting og trodde helt ærlig at jeg ikke hadde hatt EL. Jeg hadde begynt å forberede meg på neste PP allerede og stålsatte meg bare for mensen. Til min store overraskelse kom ikke mensen på fredag og jeg hadde avtalt med meg selv at jeg da skulle ta en test på morgenurin på lørdag. Den var jaggu positiv og senere på dagen fikk jeg det bekreftet med en digital 🥰

Føler fortsatt ingen symptomer eller tegn til at noe er annerledes, selv om jeg nå vet at jeg er gravid! Her er det fortsatt masse håp for deg TS :hug: Masse lykke til! :klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fhuzzy skrev (59 minutter siden):

Forrige syklus var jeg helt sikker på at jeg kjente noe; murringer nederst i magen, ømme bryster, hodepine og you name it! Men da kom mensen. Denne syklusen hadde jeg egentlig gitt opp håpet før IKM (fredag) fordi jeg ikke kjente noen ting og trodde helt ærlig at jeg ikke hadde hatt EL. Jeg hadde begynt å forberede meg på neste PP allerede og stålsatte meg bare for mensen. Til min store overraskelse kom ikke mensen på fredag og jeg hadde avtalt med meg selv at jeg da skulle ta en test på morgenurin på lørdag. Den var jaggu positiv og senere på dagen fikk jeg det bekreftet med en digital 🥰

Føler fortsatt ingen symptomer eller tegn til at noe er annerledes, selv om jeg nå vet at jeg er gravid! Her er det fortsatt masse håp for deg TS :hug: Masse lykke til! :klem:

Ååå, så gøy!! Gratulerer så mye!! 🤩💕

Tusen takk, for en solskinnshistorie 🌞💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Da jeg var uplanlagt gravid så var symptomene veldig tydelige før jeg tok test. Det var jo symptomer som liknet på pms, men likevel annerledes. Ekstremt ømme bryster, mye mer enn vanlig. Var vondt da jeg skulle ut av sengen om morgenen. Lite appetitt, tok jeg en slurk vin smakte den rart i munnen. 

Anonymkode: 67fb4...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...