Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært sammen med samboeren min i snart 7 år og skulle virkelig ønske vi hadde mer sex. Han er fornøyd med 2-3 ganger i mnd mens jeg har lyst hver dag! Skikkelig frustrerende å bli avvist konstant. Lurer på om det er jeg som forlanger for mye? Jeg sier aldri nei eller avviser han. Jeg blir så frustrert at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Fantaserer om han og ikke minst andre menn konstant! 

Anonymkode: d606a...d46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg veldig godt, et forhold uten sex er uaktuelt for meg, en mann uten sexlyst hadde jeg slått opp med med en gang 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har ett barn sammen og alt annet er bra. Men det er ganske frustrerende og opptar mye av energien min! 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har flere ganger i uken, litt avhengig av saldo på konto. Min kone tror jeg har det litt sjeldnere.

Anonymkode: 1b1ba...f18

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

samboere i 2 år, vært sammen i 4 år. vi har sex hver dag, pluss minus. ingen barn eller bekymringer så har god tid til sånt.

Anonymkode: 82b29...5d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vært kjærester og samboere i to år. Vi har sex 2-3 ganger i uka, men hadde en periode før jul det var 2-3 ganger i mnd. Heldigvis tatt seg opp! Avviser aldri mannen, han som avviser meg 🤪

Anonymkode: 40d2d...f98

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NoDiablo
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har flere ganger i uken, litt avhengig av saldo på konto. Min kone tror jeg har det litt sjeldnere.

Anonymkode: 1b1ba...f18

🤦🏻‍♂️
Jaja. Skal ikke blande meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sammen i 5 år, samboere i 3. Har en liten baby og får til ca. 2-3 ganger i uken. Kunne godt hatt oftere men det er jo det å benytte sjansen mens babyen sover og det er ikke alltid så lenge. Har blitt avbrutt noen ganger ;)

Anonymkode: a0e73...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig at KG sine medlemmer har så mye mer sex enn den gjennomsnittlige nordmann. 😅

Vi har vært sammen i 9år. To barn. Før hadde vi kanskje to-tre ganger i mnd. Nå har det økt til minst en gang i uken. 🙌🏻

Anonymkode: a393a...9c3

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Merkelig at KG sine medlemmer har så mye mer sex enn den gjennomsnittlige nordmann. 😅

Vi har vært sammen i 9år. To barn. Før hadde vi kanskje to-tre ganger i mnd. Nå har det økt til minst en gang i uken. 🙌🏻

Tenkt på at de asexuelle kanskje ikke bruker tiden sin på dette rommet..(sexualitet) 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her finner du de med flest ligg, lengst pikk og mest utholdende😁

Anonymkode: 6959b...f35

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skremmende skjeldent her. Ca. 1 gang her tredje måned, men nå har det gått litt lengre. Vi har vært sammen i 6 år. Ellers har vi det bra, men er mye slitne.

Anonymkode: fbce8...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi orker og ha sex, flere ganger i uken av og til,eller sjeldnere kanskje en gang i mnd. Det går i bølger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få mannen mer interessert? Eller er det bare sånn at enkelte ikke vil oftere uansett? 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har vært sammen med samboeren min i snart 7 år og skulle virkelig ønske vi hadde mer sex. Han er fornøyd med 2-3 ganger i mnd mens jeg har lyst hver dag! Skikkelig frustrerende å bli avvist konstant. Lurer på om det er jeg som forlanger for mye? Jeg sier aldri nei eller avviser han. Jeg blir så frustrert at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Fantaserer om han og ikke minst andre menn konstant! 

Det er like lenge siden som du og samboeren din har vært sammen.

Altså, om jeg og samboer skulle hatt sex i dag, så kan man si hvert 7 år da.

Folk er forskjellige. Jeg og samboer er kompatible og har det fint.

Du og din samboer er tydeligvis ikke det. Da blir det jo vanskelig. Det er svært vanskelig å forandre/øke behov/lyst som en varig forandring, dersom det ikke er en medisinsk eller patologisk årsak.

Dere har begge helt normal lyst/behov. Normalen har et stort spenn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Leonora99 skrev (7 timer siden):

Forstår deg veldig godt, et forhold uten sex er uaktuelt for meg, en mann uten sexlyst hadde jeg slått opp med med en gang 

Uten sex/sexlyst? Han vil iflg TS ha sex 2-3 ganger pr mnd. Dette er midt i det som er normalen. Greit at du ikke kunne vært sammen med en som har det behovet, men det er ikke en mann uten sexlyst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det varierer veldig. Alt fra 2-3 ganger i måneden til hver dag i 1 uke. Pga prevensjon har det drept sexlysten min, men noen ganger kommer den ganger 10 og da vil jeg ha sex konstant. Så vi prøver å jobbe med en middlvei, men det er ikke lett da vi har ulike seksuelle behov. Han ønsker å komme hver dag (ikke nødvendigvis av penetrering men kan være annet) mens jeg synes egentlig et par ganger i uka er optimalt og føler ikke jeg vil gjøre noe seksuelt HVER dag. 

Snakket med partner hvorfor det er sånn?

Anonymkode: 9d97d...002

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er et veldig artig fenomen 😂. Litt samme som at alle menn på KG eller Partnerene dems har peniser over gjennomsnittet 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det snart 2 år siden. Har fått de barna jeg skal ha, så ser ikke poenget i å ha mer sex. Tror mannen kanskje mener noe annet, men han sier ikke noe så da er det vel greit for han også. 

Anonymkode: c2a3a...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...