AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Del Skrevet 8. mai 2021 . Anonymkode: 74e2c...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. mai 2021 #2 Del Skrevet 8. mai 2021 Klesstil, sko, hår, brilletype, latter, holdning, måte å være på, ujevn hudtone og rynker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mikasa Skrevet 9. mai 2021 #3 Del Skrevet 9. mai 2021 Øyenbryn, tynne = eldre, tykke = yngre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæn40 Skrevet 9. mai 2021 #4 Del Skrevet 9. mai 2021 Tar bort skjegget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Del Skrevet 9. mai 2021 Mye sminke og grilla i solen = mye eldre Anonymkode: 74fc2...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Del Skrevet 9. mai 2021 Nå står solen for 90 prosent av alle aldringstegn da. Anonymkode: 9ab6c...6ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå står solen for 90 prosent av alle aldringstegn da. Anonymkode: 9ab6c...6ce Ja så man vi se forskjell om jeg bruker spf 50 hver dag? Synes det er styr og kliss under sminke og lurer på om det blir vert det i lengden😏 Anonymkode: 74fc2...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #8 Del Skrevet 9. mai 2021 Sminke kan gjøre mye! Unngå for mye og for dekkende foundation - heller en lett og fuktighetsgivende. Samme med concealer under øynene - ikke bruk for mye, og blend godt - man vil unngå at de setter seg i rynkene og dermed fremhever dem. Vær også forsiktig med øyeskygge med skimmer, de kan også lett sette seg i og fremheve rynker. Ha øyebryn som passer resten av ansiktet, det er ikke alltid slik at tykke bryn gir yngre utseende, man bør sørge for at de passer inn. Unngå eyeliner under øynene og definitivt ikke mascara på de nedre vippene. Anonymkode: 09b30...c9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #9 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg er visst ganske alene om å mene det, men jeg synes langt hår lett kan gjøre folk over 45 mye eldre. Det er litt for mange som glemme å stusse jevnlig, kure og style litt. Langt uklipt nordisk hår blir bare pistrete. Det er jo ikke fint på noen, men yngre mennesker kommer lettere unna med det. Anonymkode: da643...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #10 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja så man vi se forskjell om jeg bruker spf 50 hver dag? Synes det er styr og kliss under sminke og lurer på om det blir vert det i lengden😏 Anonymkode: 74fc2...4ac Ikke meg du siterte, men jeg tror det vil lønne seg ja Anonymkode: c9afe...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #11 Del Skrevet 9. mai 2021 Ting som får en til å se eldre ut: Pasteller på dem mellom 6 og 60 år. Dårlig kroppsholdning. For mye koffein eller røyking. Å bare gå i svart. Feil hårfarge til hudtonen. Kort hår. Ikke gå med riktig klesstørrelse for kroppen. Posete klær skjuler alderen. De gjør at man ser mykere og mindre muskuløs ut, noe som ofte er assosiert med eldre kropper. Sneakers til formelle klær. Feil størrelse på bh’en. For mye eyeliner og for mye mascara. Vaske håret hver dag. Bruke for mye tid foran pc/mac/nettbrett/mobiler. (Jeg ser det allerede på jenter i 20-årene som har halser som noen laaangt oppi åra.) Å være for tynn. Anonymkode: 407d2...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #12 Del Skrevet 9. mai 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Vaske håret hver dag. Anonymkode: 407d2...7fa At det var? Jeg vasker håret annenhver dag selv, men jeg kan ikke begripe hvordan det å vaske håret hver dag kan få noen til å se ELDRE ut. Anonymkode: cf243...1cd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #13 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ting som får en til å se eldre ut: Pasteller på dem mellom 6 og 60 år. Dårlig kroppsholdning. For mye koffein eller røyking. Å bare gå i svart. Feil hårfarge til hudtonen. Kort hår. Ikke gå med riktig klesstørrelse for kroppen. Posete klær skjuler alderen. De gjør at man ser mykere og mindre muskuløs ut, noe som ofte er assosiert med eldre kropper. Sneakers til formelle klær. Feil størrelse på bh’en. For mye eyeliner og for mye mascara. Vaske håret hver dag. Bruke for mye tid foran pc/mac/nettbrett/mobiler. (Jeg ser det allerede på jenter i 20-årene som har halser som noen laaangt oppi åra.) Å være for tynn. Anonymkode: 407d2...7fa Uenig i mye av dette. Anonymkode: 97cf0...3ba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 9. mai 2021 #14 Del Skrevet 9. mai 2021 Hvor mye man vasker håret kommer jo an på hva slags hår man har. Jeg kan lett komme unna med å vakse det 1-2 ganger i uka, men har venner som har tynnere hår og må vaske det hver morgen. Det gjør likevel ikke at de ser noe eldre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er visst ganske alene om å mene det, men jeg synes langt hår lett kan gjøre folk over 45 mye eldre. Det er litt for mange som glemme å stusse jevnlig, kure og style litt. Langt uklipt nordisk hår blir bare pistrete. Det er jo ikke fint på noen, men yngre mennesker kommer lettere unna med det. Anonymkode: da643...e82 Enig. Men det har ikke bare med tilstanden på håret å gjøre. Langt hår drar ofte ned ansiktet. Jeg heier ikke så veldig på helt kortklipt, men jeg tror aldri jeg har sett kvinner over 40 som kler hår som er særlig lengre enn skuldrene. Anonymkode: c0092...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå står solen for 90 prosent av alle aldringstegn da. Anonymkode: 9ab6c...6ce Ja det gjør den, men det er fremdeles mange andre faktorer som spiller inn. Vet om jenter i 20 åra som er tantete og ser mye eldre ute selv om de ikke har rynker eller andre solskader. Anonymkode: 3b03d...a59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #17 Del Skrevet 9. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Enig. Men det har ikke bare med tilstanden på håret å gjøre. Langt hår drar ofte ned ansiktet. Jeg heier ikke så veldig på helt kortklipt, men jeg tror aldri jeg har sett kvinner over 40 som kler hår som er særlig lengre enn skuldrene. Anonymkode: c0092...678 Aldri? Anonymkode: cf243...1cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå