AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Naboen går aldri tur med hunden. Jeg låner den så mye jeg kan. Den vil ikke hjem når jeg leverer. Har sagt til eier at den må få litt tur. Står bundet ute og bæsjer der. Masse dritt ligger der. Har hørt at å melde og at de mister hund skal mye til. Og om de tror det er jeg så får jeg ikke låne den og den får et mye tristere liv. Dette plager meg veldig. Har ikke hund og erfaring men er ikke dette trist. De leker heller ikke med den som jeg kan se. Anonymkode: d43ee...a53
Zooey Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Prat med naboen om det. Er det en grunn til at de ikke kan gå tur med det? Hvis de ikke klarer å ta av seg hunden sin er det bedre at den får bo med noen som gjør det. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Noen må redde denne stakkars hunden 😭😭😭😭 Anonymkode: 93338...baa 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Så bra at du bryr deg. Dessverre er det alt for mange som ikke skulle hatt dyr, det skulle vært hundepoliti som hjalp til i sånne situasjoner. Anonymkode: 19518...bd9 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Zooey skrev (15 minutter siden): Prat med naboen om det. Er det en grunn til at de ikke kan gå tur med det? Hvis de ikke klarer å ta av seg hunden sin er det bedre at den får bo med noen som gjør det. Den slippes løs av og til, stor eiendom. Eier er svært opptatt med en slags hobby, veldig opptatt. Mener hund er heldig som har folk hjemme stort sett. Er av den typen som tenker det er bra som det er. Jeg har klaget/ mast på hun om hunden sitt ve og vel men da blir hun fornærmet/ sur og visst jeg drar det langt kan hun nekte meg å låne den😢 Anonymkode: d43ee...a53
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så bra at du bryr deg. Dessverre er det alt for mange som ikke skulle hatt dyr, det skulle vært hundepoliti som hjalp til i sånne situasjoner. Anonymkode: 19518...bd9 Bryr meg så mye at jeg kan våkne på natt og ligge å gruble. Sier nei til venner ol.for å kunne gå isteden. Anonymkode: d43ee...a53
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bryr meg så mye at jeg kan våkne på natt og ligge å gruble. Sier nei til venner ol.for å kunne gå isteden. Anonymkode: d43ee...a53 Har du hørt med eier om du kan overta hunden? Virker jo ikke som eier egentlig vil ha hund. Anonymkode: 8674a...606 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #8 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så bra at du bryr deg. Dessverre er det alt for mange som ikke skulle hatt dyr, det skulle vært hundepoliti som hjalp til i sånne situasjoner. Anonymkode: 19518...bd9 Så lenge eier er innafor loven, så vil ikke et eget hundepoliti hjelpe... Anonymkode: 6cc4a...5fb
Tatja Skrevet 9. mai 2021 #9 Skrevet 9. mai 2021 Jeg syns også synd på nabohunden, den står i hundegård omtrent hele døgnet. Alene. Hører pipingen dens om natten, og jeg sliter virkelig med dette. Jeg har spurt om jeg får låne den for å gå tur, men det får jeg ikke. Eier virket fornærmet fordi jeg spurte.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #10 Skrevet 9. mai 2021 Hunden til naboen min ligger ute på asfalten på fellesparkeringen store deler av dagen. Anonymkode: 15d25...3dc
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #11 Skrevet 9. mai 2021 Tatja skrev (3 timer siden): Jeg syns også synd på nabohunden, den står i hundegård omtrent hele døgnet. Alene. Hører pipingen dens om natten, og jeg sliter virkelig med dette. Jeg har spurt om jeg får låne den for å gå tur, men det får jeg ikke. Eier virket fornærmet fordi jeg spurte. What? Da er det verre enn her😢Jeg får ivertfall låne. Tar den ofte inn til meg og koser etter turer😊Hvorfor skal sånne ufølsomme personer ha hund? Er kommet en ny lov nå om 3 ganger ut per dag og 30 min tur pr dag( tror det var sånn) Anonymkode: d43ee...a53
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #12 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har du hørt med eier om du kan overta hunden? Virker jo ikke som eier egentlig vil ha hund. Anonymkode: 8674a...606 Ja, hun drar på det men så nei. Sa en gang at om jeg skulle få den ville hun ha en ny hjalp men annen rase😩Da er vi jo to skritt frem og ett eller to tilbake😩 Anonymkode: d43ee...a53
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #13 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hunden til naboen min ligger ute på asfalten på fellesparkeringen store deler av dagen. Anonymkode: 15d25...3dc Spør om å få låne Anonymkode: d43ee...a53
Tatja Skrevet 9. mai 2021 #14 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): What? Da er det verre enn her😢Jeg får ivertfall låne. Tar den ofte inn til meg og koser etter turer😊Hvorfor skal sånne ufølsomme personer ha hund? Er kommet en ny lov nå om 3 ganger ut per dag og 30 min tur pr dag( tror det var sånn) Anonymkode: d43ee...a53 Ja, men hva får man gjort!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja, hun drar på det men så nei. Sa en gang at om jeg skulle få den ville hun ha en ny hjalp men annen rase😩Da er vi jo to skritt frem og ett eller to tilbake😩 Anonymkode: d43ee...a53 Hva med å bare låne den mest mulig? Naboen gjør slik med en annens nabo katt, den har jo egentlig flyttet inn men de tar ikke avgjørelsen på det for å unngå at de bare anskaffer seg en ny. Anonymkode: b6d52...626 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Skrevet 9. mai 2021 Ta hunden!! Er nok av folk som med glede vil overta mishandlede hunder! Om ikke eier skjerper seg ASAP, så sørger du for at hunden kommer til gode mennesker. Anonymkode: dc388...042
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #17 Skrevet 9. mai 2021 4 hours ago, Tatja said: Jeg syns også synd på nabohunden, den står i hundegård omtrent hele døgnet. Alene. Hører pipingen dens om natten, og jeg sliter virkelig med dette. Jeg har spurt om jeg får låne den for å gå tur, men det får jeg ikke. Eier virket fornærmet fordi jeg spurte. Ta hunden!! Er nok av folk som med glede vil overta mishandlede hunder! Om ikke eier skjerper seg ASAP, så sørger du for at hunden kommer til gode mennesker. Anonymkode: dc388...042
Tatja Skrevet 9. mai 2021 #18 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta hunden!! Er nok av folk som med glede vil overta mishandlede hunder! Om ikke eier skjerper seg ASAP, så sørger du for at hunden kommer til gode mennesker. Anonymkode: dc388...042 Jeg kan jo ikke ta hunden. Men tro meg, jeg har lyst. 1
Arx Skrevet 9. mai 2021 #19 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): What? Da er det verre enn her😢Jeg får ivertfall låne. Tar den ofte inn til meg og koser etter turer😊Hvorfor skal sånne ufølsomme personer ha hund? Er kommet en ny lov nå om 3 ganger ut per dag og 30 min tur pr dag( tror det var sånn) Anonymkode: d43ee...a53 Eh den loven, hvor har du fått den fra? Aldri hørt om 2
Troyamin Skrevet 9. mai 2021 #20 Skrevet 9. mai 2021 Arx skrev (6 minutter siden): Eh den loven, hvor har du fått den fra? Aldri hørt om Lurer også på hvilken lov det referes til. Det hadde vært greit å vite slik at ikke feilinformasjon spres. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå