Gå til innhold

Ikke sukker i vaflene??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vafler uten sukker høres stusselig ut. Da kan man like gjerne spise brødskiver. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FrankDrebin skrev (5 timer siden):

Vafler uten sukker høres stusselig ut. Da kan man like gjerne spise brødskiver. 

Brød inneholder også ofte sukker. Et hjemmebakt brød er også mye mer smakfullt hvis du tilsetter et par ts sukker.  Bruker 1 ts sukker når jeg lager pizzadeig også. 

Skrevet
Peonjenta skrev (12 minutter siden):

Brød inneholder også ofte sukker. Et hjemmebakt brød er også mye mer smakfullt hvis du tilsetter et par ts sukker.  Bruker 1 ts sukker når jeg lager pizzadeig også. 

Ah, ja, det tenkte jeg ikke på. Men en god vaffel skal inneholde noe mer enn de putter i brødene. xD 

• Liker 1
Skrevet
FrankDrebin skrev (17 minutter siden):

Ah, ja, det tenkte jeg ikke på. Men en god vaffel skal inneholde noe mer enn de putter i brødene. xD 

Jepp, vill hatt 2 ss til en røre til 6-8 vafler.

Skrevet
Peonjenta skrev (19 minutter siden):

Jepp, vill hatt 2 ss til en røre til 6-8 vafler.

Det er passe mengde, ja. :) Skal ikke ha sukkerslag heller. 

Skrevet
FrankDrebin skrev (40 minutter siden):

Mulig du baker en helt spesiell type brød, men det er mer enn sukkeret som skiller en brødoppskrift fra en vaffeloppskrift. Begge deler er for øvrig langt bedre uten sukker, spør du meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke bare tilføre sukker selv om man ønsker å ha sukker i røren? 

Jeg tenker at det er helt greit at det ikke er sukker i ferdigmix da det er mange som ikke bør ha for mye av det. 

Anonymkode: 6d5d1...3cc

• Liker 1
Skrevet
Marihønepøne skrev (6 minutter siden):

Mulig du baker en helt spesiell type brød, men det er mer enn sukkeret som skiller en brødoppskrift fra en vaffeloppskrift. Begge deler er for øvrig langt bedre uten sukker, spør du meg.

Næh, kjøper det i butikken, er for mye bryderi å bake synes jeg. :)  Mth sukret vs usukret vaffel får vi bare være enige i at vi ikke er enige. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...