Gå til innhold

Hvorfor bruker du g-string?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Em11mily skrev (13 minutter siden):

Diskuterte din uttalelse i lunchen på jobben, vi var 17 stykker rundt bordet både kvinner og menn i alle aldre, vi var alle enig i at Menn i string er direkte FRASTØTENDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan umulig være hetero du om du liker ting i rumpa...............

Det eneste frastøtende her er deg og dine kolleger.

Anonymkode: 59a3d...fc4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (På 13.5.2021 den 16.14):

Hvorfor er så mange kvinner livredd for en trusekant? Er det flaut at andre kan se at man har på seg truse?

Anonymkode: 5426a...336

Dette skjønner ikke jeg heller. Har faktisk kun hørt det argumentet på Kvinneguiden. Fatter ikke hva som er så ille med at andre kan ane at man har på seg truse under buksa... Har selv aldri tenkt over det før noen skrev det på forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er enkelt og greit fordi jeg føler meg sexy med stringtruse.  Så enkelt er det. Og når det også er både praktisk og greit , så er valget naturlig..

Anonymkode: 3e63d...163

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Em11mily skrev (16 timer siden):

Diskuterte din uttalelse i lunchen på jobben, vi var 17 stykker rundt bordet både kvinner og menn i alle aldre, vi var alle enig i at Menn i string er direkte FRASTØTENDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan umulig være hetero du om du liker ting i rumpa...............

Man går vel ikke med tanga for at man liker ting i rompa? Du kjenner jo ikke at den er der. Menn og kvinner er lik der bak. Hvorfor henger du deg så sterkt opp i hva slags undertøy andre synes er komfortabelt? Som du ser i tråden her, så er det utrolig mange som går i string av begge kjønn. Du treffer sikkert mange hver dag uten at du vet om det. Det må virkelig plage deg å vite det hvis du har lyst til å bruke mye tid på det. 

Anonymkode: c7ab2...cf8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Roe ned . .  Tror vi sier at den er vanlig for kvinner, men noe søkt for menn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 23.40):

Jeg svetter en del i rumpesprekken, så det er godt med noe i rumpa som kan samle opp svetten. Hvis jeg bruker vanlig truse gnikker rumpeballene seg mot hverandre, og det kommer våt rumpesaft med bæsjsmuler i fram til fitta.

String gjør også at jeg kan fjerne uten at det blir ordentlig fjertlyd, kun sånn pfff lyd. Deilig å fjerte når man vil uten at andre hører det 😛

Anonymkode: 1d3e5...c21

Er det digg å gå rundt med en string, våt av svette og bremsespor? 

Anonymkode: ac109...db3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det ikke fint at vi har et sted der vi kan plage andre med grisepratet vårt uten at mamma får vite det ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gikk forbi ei jente på gata i dag, lavt liv og kort topp. Og et par "skolisser" stikkende opp av buksekanten. Vakkert syn. Var nesten så jeg snudde for å takke henne for en god start på helgen.

Anonymkode: 823bc...303

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Em11mily skrev (På 26.5.2021 den 14.31):

Har du prøvd string? Prøv først og døm etterpå. Hva har stringtruse med legning å gjøre? String er og laga for men. Nei en har ikke string i rumpa. Prøv selv med riktig størrelse og fasong så vil en oppdage praktiske delen med string. Ikke alle tenker på seksuelle del bak string. Men det er tydelig at det er det folk tenker når det ser en man i string. Inntressant å se hvor lite folk har kunnskap om anatomi. Utifra min kunnskap i fra medisin studiet så er vi like bak, men annleis foran. Så er undertøyet laga for men foran så lurer jeg på hva som er problemet?  Er noe jeg dritter i er om noen synest det er feminint. Jeg er gift og har to barn. Vi er en del men som bruker string. Hadde håpet på at det er flere som er modige nok til å stå frem slik at en får vekk den dømmingen på hva som er rett og galt å gå med. Det som er sprøtt her til lands er at det er så forbanna mange som mener og synser om alt mulig uten å vite bakgrunn av bagasjen til folk. Det hadde vært veldig morsomt og så snakket med disse kollegaene som det er nevnt ovenfor konfronterte kraftig med dette. Nå er det ikke slik at vi som bruker string, markedsføre dette med å segge for provosere folk. Prøv selv istedenfor  å dømme folk. Kan hende det faller i smak 😉

Endret av Kaze89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 23.37):

Er det digg å gå rundt med en string, våt av svette og bremsespor? 

Anonymkode: ac109...db3

Bytter jo selvsagt truse hver morgen 😊

AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 0.11):

Du høres ikke frisk ut.  Hvis du får avføring i vaginaen din daglig bør du bestille en legetime.  Men det skjønner du sikkert selv. 

Anonymkode: b1322...58a

Som jeg skrev, jeg bruker string, gjerne med litt tykk "rompestrek" eller så bruker jeg vanlig truse som string (tar bare rompedelen inn i rumpa). Dette gjør at stoffet som er i rompen samler opp svette, rompesaft og bæsjrester istedenfor at de kommer til vaginan 😉

Anonymkode: 1d3e5...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 10.39):

Man går vel ikke med tanga for at man liker ting i rompa? Du kjenner jo ikke at den er der. Menn og kvinner er lik der bak. Hvorfor henger du deg så sterkt opp i hva slags undertøy andre synes er komfortabelt? Som du ser i tråden her, så er det utrolig mange som går i string av begge kjønn. Du treffer sikkert mange hver dag uten at du vet om det. Det må virkelig plage deg å vite det hvis du har lyst til å bruke mye tid på det. 

Anonymkode: c7ab2...cf8

ÆÆÆÆsssjjjj...............du har en ekkel tankegang........... 😮

Anonymkode: a5e3b...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kaze89 skrev (På 29.5.2021 den 0.34):

Har du prøvd string? Prøv først og døm etterpå. Hva har stringtruse med legning å gjøre? String er og laga for men. Nei en har ikke string i rumpa. Prøv selv med riktig størrelse og fasong så vil en oppdage praktiske delen med string. Ikke alle tenker på seksuelle del bak string. Men det er tydelig at det er det folk tenker når det ser en man i string. Inntressant å se hvor lite folk har kunnskap om anatomi. Utifra min kunnskap i fra medisin studiet så er vi like bak, men annleis foran. Så er undertøyet laga for men foran så lurer jeg på hva som er problemet?  Er noe jeg dritter i er om noen synest det er feminint. Jeg er gift og har to barn. Vi er en del men som bruker string. Hadde håpet på at det er flere som er modige nok til å stå frem slik at en får vekk den dømmingen på hva som er rett og galt å gå med. Det som er sprøtt her til lands er at det er så forbanna mange som mener og synser om alt mulig uten å vite bakgrunn av bagasjen til folk. Det hadde vært veldig morsomt og så snakket med disse kollegaene som det er nevnt ovenfor konfronterte kraftig med dette. Nå er det ikke slik at vi som bruker string, markedsføre dette med å segge for provosere folk. Prøv selv istedenfor  å dømme folk. Kan hende det faller i smak 😉

Medisin studiet?????????? Dette lærte de aller fleste av oss allerede i barnehagen 😉 Og en liten ting til......regner med du skal bli/er lege om du studerer/studerte medisin..........da er det virkelig skremmende med skrivefeil og en ordsammensetning som hører barneskolen til. Tenker vi sier du er ett TROLL jeg 🙂 

Anonymkode: a5e3b...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går med det fordi det er det eneste som funker for meg. Sånne halvstring funker delvis også.

Hvis jeg prøver å gå med hipstere eller vanlige truser, så sklir de inn i rumpen etter ca 4 gåsteg. Og det tar seg ikke ut med så mye ekstrastoff krøllet sammen mellom rumpeballene, det er ubehagelig det. Vanlig string har akkurat passe mengde stoff for det formålet, og holder seg på plass. Jeg har prøvd det meste og ikke funnet noen annen truseløsning som virker.

Hvis jeg skal ha noe som ikke sklir inn i rumpen, så må det være en bokser som går ordentlig ned på lårene, og det føler jeg meg ubekvem og stygg med.

I tillegg var jeg ung på 90-tallet, og da var det "ulovlig" med annet enn string.

Anonymkode: d2d9d...71f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har aldri brukt det. Det høres bare grusomt ubehagelig ut. 

Jeg ser for meg at de kvinnene som bruker dette er sånne i overkant bertejenter som også gjerne går i treningstights overalt og på butikken. 

Anonymkode: c5376...43d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg ser for meg at de kvinnene som bruker dette er sånne i overkant bertejenter som også gjerne går i treningstights overalt og på butikken. 

De beste kvinnene er de som går i treningstights overalt 😍. De aller beste har stringtruse under 😍😍

Anonymkode: 38f6f...59c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Første gang jeg er blitt kalt bertejente 😂😂😂

Anonymkode: b07a8...79a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg går i treningstights nesten overalt. Med stringtruser. Stringtruser har jeg brukt siden jeg var 12 elns. Hater å føle at rumpa mi er i fengsel. Kanskje jeg er en sånn "i overkant bertejente"? 🤔 Tenk om vi alle bare kunne gått nakne. Det hadde vært fint, det.

Jeg syntes ikke kropp er frastøtende. Kropp er topp. 

Anonymkode: 43fd8...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Ahh, opplevde et av mine ynglingssyn i dag. 

Ung jente (godt over 18 såklart) med en tynn, tettsittende, kort og hvit kjole hvor en svart tydelig stringtruse syntes godt igjennom. Ble noen (forhåpentligvis) diskré blikk bort på ho. Eneste turn-off'en var at ho røyka... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ahh, opplevde et av mine ynglingssyn i dag. 

Ung jente (godt over 18 såklart) med en tynn, tettsittende, kort og hvit kjole hvor en svart tydelig stringtruse syntes godt igjennom. Ble noen (forhåpentligvis) diskré blikk bort på ho. Eneste turn-off'en var at ho røyka... 

Det er enda mer turn-on vil jeg si! Jenter som røyker er veldig sexy

Anonymkode: c0fd7...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...