Gå til innhold

Hvorfor bruker du g-string?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stringtruser går ikke så langt opp i rompa som man kanskje tror, den stopper opp før den går helt inn 😅 Så nei det ligger ikke konstant tøystoff og gnisser på anus. Det er i såfall svært ubehagelig. Hvis trusa er for liten så gnager det oppi der, hvis ikke så kjenner man ingenting og den gnisser heller ikke. Dessuten tørker folk seg som regel godt nok til å ikke få masse bremsespor uansett.... har man ikke det får man jo bremsespor uansett undertøy 🤢

Anonymkode: c0704...9d4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er trusemerker kun stygt på kvinner, eller gjelder det også menn? Bør de også bruke string? 

Anonymkode: 10900...8e8

Dem bør bruke boxer. De har som regel ikke så stramme bukser som oss🤷‍♀️😄

Anonymkode: f3ac1...c21

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker string for at det er mest behagelig. Dessuten liker dama det best på meg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er behagelig, og det gir ikke kanter. 

Gnagsår? De ligger da ikke helt inni ting, da har man kjøpt det for smått. 

Bremsespor? Man vasker seg da etter et dobesøk, uansett type undertøy. 

Anonymkode: f834e...82b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vil bruke annet så finner man det. Jeg bruker sømmeløst undertøy. ER INGEN trusekant og SER INGEN trusekant. 

Anonymkode: 07630...482

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du går jo nærmest konstant rundt med en analplugg. 

Til info: Du skal tre et ben ned i hver av de to like hullene. Du skal IKKE rulle den sammen og stappe den inn i rompehullet.

Anonymkode: ea543...1f7

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen av delene ☺️ brukte g-string litt i tenårene fordi det var populært og alle skulle bruke det, men behagelig var det absolutt ikke. 

Anonymkode: ac109...db3

Så det er analplugg som er fremmed for deg? Ref. sammenligningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (37 minutter siden):

Så det er analplugg som er fremmed for deg? Ref. sammenligningen.

Nei, men humor er visst fremmed for mange på kg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor sluttet du å bruke tro ?

Anonymkode: 9f3b2...b36

Fordi jeg sluttet å bruke truser i det hele tatt. 

Anonymkode: 167af...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har hatt samme kjæreste/samboer i snart 25 år. Så og si aldri sett henne i noe annet enn stringtruser fram til i dag. Hun er veldig petit og bruker xs i de aller fleste klesstørrelse også truser. Hun fortrekker aller helst truser med kun en strek/ rett tynn tråd bak. Kan til nød benytte disse som har en liten trekantformasjon på toppen bak.

På nettet assosieres dette ofte som "micro thong" Calvin Klein har noen liggende ute nå hvor det kun er en tynn string bak. Hun uttrekker det samme som noen tidligere. Erfaring tilsier ved bevegelse så kan ofte trusa ugjøre seg litt og skli inn der bak. Det slipper man når det kun er en en liten "tynn remse " som man stort sett ikke kjenner, likevel sitter den alltid på plass.

En problemstilling etter 2 "fødsler m/keisersnitt" er at de ikke kan bli for lave foran slik at de gnisser i operasjonssåret. Slik jeg kjenner henne tror jeg ikke hun kommer til å slutte noen gang med string truser. Om det er legebesøk, gynekolog, fysioterapeut eller kiropraktor samme type truser. Hun har heller aldri vært utsatt for bakterieutfordringer eller urinveisinfeksjon som følge av truse valg.  Gravid første gang for snart 17 år siden sverget til g-streng gjennom hele svangerskapet. Dette var for øvrig helt i starten hvor vi oppdaget at det ble produsert stringtruser for gravide. I dag har jeg forstått at det er vanlig og større utvalg enn den gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stilts

Når jeg ført begynte med det i 6-7 klasse så var det fordi alle brukte og det var det man "måtte" bruke. Og nå ca 20 år etterpå så er det på grunn av at det er mest behagelig, kjenner ikke at de er på. Og det er finest under stramme bukser synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 14.29):

Får du ikke gnagsår? Du går jo nærmest konstant rundt med en analplugg. 

Har du aldri sett en stringtruse?  Var ikke plugg i mine sist jeg sjekket 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 14.45):

Blir det ikke noe helsikes bremsespor i stringen? 

Nei, vi har råd til å kjøpe dopapir. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rotemor skrev (32 minutter siden):

Du er visst fremmed for det selv! For om du ikke ser det, så finnes det ikke for deg!

Jo, syntes dette var jævlig morsomt jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, syntes dette var jævlig morsomt jeg 😂

Så du ser det enda ikke!😅 Min ironi, altså. For tråden om at g-string er som analplugg er jo ikke morsom. Det er barnslig og vitner om manglende kunnskap.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sånne tråder som dette, det betyr at skremselene om at "string er ut" er overdrevet. Skjønner det ikke er like in som for 15 år siden (synd, men sant) men ser jo relativt ofte damer med dette flotte plagget.

Kan ikke noe for det, men det å kunne skimte en stringtruse gjennom en lett sommerkjole eller tights gjør noe med meg, det er en flott syn. Og ikke minst hvis den stikker over kanten på buksen for å si hei.

Anonymkode: 823bc...303

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Elsker sånne tråder som dette, det betyr at skremselene om at "string er ut" er overdrevet. Skjønner det ikke er like in som for 15 år siden (synd, men sant) men ser jo relativt ofte damer med dette flotte plagget.

Kan ikke noe for det, men det å kunne skimte en stringtruse gjennom en lett sommerkjole eller tights gjør noe med meg, det er en flott syn. Og ikke minst hvis den stikker over kanten på buksen for å si hei.

Anonymkode: 823bc...303

Helt enig med deg. String er et herlig feminint lite plagg. Dessverre er det alltid så mange som jobber aktivt med å få folk til å tro at den er helt ut for lenge siden, og feil på alle mulige måter. Kvinnekroppen blir aldri feil, og den kler string. Det finnes gode argumenter, for og i mot, de aller fleste typer undertøy. Bruk det du liker best.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 14.29):

Får du ikke gnagsår? Du går jo nærmest konstant rundt med en analplugg. 

Vet ikke hva slags truse du har prøvd da. Jeg går alltid med g-streng og merker ikke at jeg har den på en gang. Den sitter jo ikke langt inni rompesprekken. 

Anonymkode: 2dc8a...ee3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå synlig trusekant gjennom klærne, rett og slett. Kjenner egentlig ikke stringen i rumpa og den strammer minimalt, i motsetning til vanlige truser.

Anonymkode: f0c1f...d96

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...