Gå til innhold

Vil han at ....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Renathe

Tingen er at jeg har mer eller mindre flytta inn hos kjærsten min. Dette var egentlig ikke meningen. Men, siden jeg dreiv å pendla så var det enklere å bo hos ham å slippe å pendle.

Men, så til problemet mitt.

Det hender jeg spør han om det går greit at jeg bor hos ham. Og, da smiler han og sier ikke så veldig mye. Han kan f.eks. si at det går greit også drar han litt på det å sier at kanskje jeg er der litt for ofte.

Okey tenker jeg da. Dersom jeg velger å pendle til jobben, så velger jeg samtidig å ikke være sammen med ham så mye. Eller dvs. jeg syns han velger at vi ikke skal være sammen så mye. Jeg har vært samboer før og syns at det er helt greit. Men, jeg blir litt tvilende til kjærsten min. Vil han at jeg bor der? Vil han satse på forholdet vårt?

Han er ikke av den typen som sier for mye om følelser og tanker ol. Så jeg må lirke ting ut av ham eller prøve å tyde kroppsspråket hans.

Kan jo fortelle at vi har vært sammen i snart et halvt år, og han er litt yngre enn meg.

Så hva kan/bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender jeg spør han om det går greit at jeg bor hos ham. Og, da smiler han og sier ikke så veldig mye. Han kan f.eks. si at det går greit også drar han litt på det å sier at kanskje jeg er der litt for ofte.

Synes det høres ut som om du er der for ofte... Det sier han jo også. Kanskje han er sjenert, og ikke vil si rett ut at han synes dere er for mye ilag? Synes du skal gi han litt pusterom, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier at du er der litt for mye. Hvorfor skal du tvile på ham når han sier det? Hvis han er av typen som ike sier så mye, så respekter det han sier når han omsider sier noe da! Ja, da må du velge å ikke være så mye sammen med ham. Og da kanskje han får et valg også?

Gjør dere hyggelige ting hver for dere? Med venner, fritidsinteresser etc? Det er vel naturlig at du har dine venner der du bor? Dere må jo ha hvert deres liv også! Det betyr jo ikke at han ikke vil satse på forholdet deres? Jeg skjønner ikke hvorfor man skal ha det så travelt heller. Et halvt år er da virkelig ikke mye.

Han er litt yngre enn deg? Hvor gammel er du da? Er dere ferdig med utdannelsen deres og sånn? Trygge, faste jobber? Hvor gammel man er har ikke alltid å gjøre med hvor i livet man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du sier dere har vært sammen i 6 måneder, det er egentlig ikke så lenge det, spesielt ikke når du har vært pendler, for da har dere ikke sett hverandre så mye. Han føler vel at han kanskje ikke kjenner deg godt nok til å vite om dere er de rett for hverandre, og da er det å flytte sammen en stor skritt å ta for deg. Du sier også at han er yngre enn deg, hvor mye yngre? Kanskje han ikke er like klar som deg for the big comittment?

Ellers til hva du kan gjøre for at han vil ha deg boende der........ sex jente, gi han så mye f*tte han vil ha, og mer en det. Ta initiativet du også og sprik selv om han ikke ber om det, slik at han får lyst til å ha deg der fremfor lange seriøse samtaler om en fremtid han kanskje er usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers til hva du kan gjøre for at han vil ha deg boende der........ sex jente, gi han så mye f*tte han vil ha, og mer en det. Ta initiativet du også og sprik selv om han ikke ber om det, slik at han får lyst til å ha deg der fremfor lange seriøse samtaler om en fremtid han kanskje er usikker på.

Eeehhh...*ler* :ler: *kremt* Hallo, ja...!! Det gjør heeeelt sikkert susen i lengen det. Åjaddah...heelt sikkert. For det virka jo ikke desperat :wink:

Nei, gi han litt pusterom. Bedre at han savner deg litt enn at det blir for mye, så går det vel så bra så. :) Bare han ikke skal ha det sånn i evigheter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Eeehhh...*ler* :ler: *kremt* Hallo' date=' ja...!! Det gjør heeeelt sikkert susen i lengen det. Åjaddah...heelt sikkert. For det virka jo ikke desperat :wink: [/quote ']

Hvorfor skulle ikke det fungere i lengden? Og på meg virker det jo som om hun er en smule desperat fordi han ikke virker så interresert i et samboerskap som hun tydligvis ønsker. Hun vil snakke seriøst med han for å finne ut hva han vil, noe han enda ikke er sikker på, for han vil helst være nyforelsket kjæreste enda litt lenger og kose seg og ha det morro.

Fortsetter hun å prate med han fremfor å la han få k*ulle henne vil han garantert finne seg en annen.

Dere må ikke undervurdere effekten av herligheten dere har mellom beina jenter, og gutter vil ha f*itte og sengekos når de blir forelsket i en jente, ikke seriøsitet, seriøsitet, seriøsitet....... samboerskap, ekteskap, barn og svigerforeldre etter 6 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Renathe

Dere sier noe. Jeg kan nevne at jeg er 27 og han er 25.

Det er ingen fasit svar på hvordan må ska få et forhold til å vare. Men, jeg er den meningen at det er bare å hoppe i det. Funker det ikke at jeg bor hos ham så funker det ikke. Men, da har vi prøvd.

Han syns synd på meg når jeg pendler, og han sier at det er godt at jeg er hos ham. Men, så var det denne lille friheten som jeg kanskje har tatt fra ham da.

Blir litt irritert over at jeg ska lokke frem ting og tang som rører seg oppi hodet hans. Får en litt sånn gi faen holdning. Hvorfor ska man gi og gi, også føler man bare at det man gjør er helt feil.

Så ja, vi er gla i hverandre og ja vi har det veldig bra ellers.

Så bør jeg fortelle ham hva jeg tenker og føler eller bør jeg rett å slett gi litt faen. Å se hva som skjer.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å hoppe i ting av og til - helt klart!

Men et halvt år er ikke mye. Gi hverandre tid, til å savne, bli kjent, skape forventninger...

Og jeg er nok ganske gammeldags - jeg synes folk flytter sammen for fort - det er ikke så farlig liksom. Litt mye "går det så går det"-holdning.

Du har vært samboer før. Det betyr at en gang gikk det ikke. Var det også et "hastverks"-samboerforhold? Sånn av praktiske grunner liksom?

Må man bo sammen i dag for å vise at man satser på forholdet?

Beklager, men jeg synes dette virker useriøst, og jeg skjønner faktisk at han nøler.

Jeg har vært samboer med andre enn den jeg giftet meg med. jeg kan ikke si at jeg angrer. Men jeg kan si at en gang eller to var det nok litt for mye av praktiske årsaker og det var nok ikke så gjennomtenkt.

Da jeg flyttet sammen med min ektemann, visste jeg at dette var den mannen jeg ville leve sammen med bestandig. Det visste han også.

Og jeg kan ikke beskrive hvor mye bedre det føltes. Hvor riktig det var.

Jeg vet at du også en gang vil kjenne den følelsen av å flytte sammen ham du ikke kan leve uten. Ikke "bare" (neida, han er ikke bare, jeg vet det) han du er sammen med nå og av praktiske grunner vil flytte sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun skal legge seg ned å spre beina når han måtte ønske for å holde på han og for å til slutt få det sånn som hun vil ha det? Og gjør hun ikke det, så er det fare for at han kutter henne ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renathe

Ler av dette med å bruke sex som virkemiddel. Han sier han aldri har hatt så god sex som nå. Det er jo positivt for meg.

Men, jeg er litt enig med Midnattsol. Dersom man ska bli godt kjent så blir man ikke det ved å bo 10 mil unna hverandre og feste sammen i helgene. Da går ihvertfall et forhold til helvete. (snakker litt for meg selv).

Jeg trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv. Og, vi venta i 4 år før vi flytta sammen. Og, grunnen til at det ble slutt var vel kort å greit at vi vokste fra hverandre.

Han jeg er sammen med nå er alt jeg drømte om tidligere. Så jeg klager ikke på noe - bortsett fra denne lille bo-situsjonen da. Som jeg prøver å finne en løsning på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner en løsning på det. Jeg og typen min har vært sammen i 6. mnd, og jeg flytta til han for ikke så lenge siden, på grunn av at det var så stor avstand. Vi ville ikke basere et forhold på telefon, mail, msn osv. Det var bare å hoppe i det, og til nå går det supert. Jeg fant ut at skulle det skjære seg, så var det bare å flytte hjem igjen og finne en løsning på det.

Ønsker deg lykke, lykke til. Hvis du bestemmer deg for å benytte deg av diverse "virkemidler" eller hva vi nå skal kalle det, så håper jeg virkerlig han er verd det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så hun skal legge seg ned å spre beina når han måtte ønske for å holde på han og for å til slutt få det sånn som hun vil ha det? Og gjør hun ikke det, så er det fare for at han kutter henne ut?

Jepp, akkurat det bør hun gjøre ja. I begynnelsen av et forhold er det ekstremt viktig for gutten at jenta er villig til å sprike mye, slik at han får følelsen av at dette er en jente som liker sex og vil ha mye sex. Det siste en gutt vil her i livet er å være sammen med en som ikke er villig til å gi han mye kos, da finner han heller en annen dame. Brutalt, men sant.

Ler av dette med å bruke sex som virkemiddel. Han sier han aldri har hatt så god sex som nå. Det er jo positivt for meg.

Ja, det er positivt liksom. Du er en smule naiv om du tror at han er ærlig her. Hvordan ville du ha reagert om han sa at sex'en med deg ikke var noe særlig i forhold til hva han har erfart tidligere? Da hadde det blitt skrik da tenker jeg.

Du må gjerne le av meg, men hvis ikke du tar dette på alvor og lar han få masse f*itte nå, mens du fortsetter maset om samboerskap og forpliktelser, så er han borte når julen nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Renathe

Høres litt ut som om du er den som ofrer deg for forholdet.

For å få klarhet må du spørre ham rett ut. Vær direkte og vis hvem du er og hva du føler.

Skal dere vokse nærmere hverandre er ærlighet og åpenhet for hverandre og hverandres følelser et must.

Kanskje det du føler er riktig. Men du må få vite hva han mener. Selv om det kanskje ikke er det du vil høre. Da har dere mye større sjanser til å lykkes i forholdet.

Skal vi gå rundt å gjette oss til ting hele livet, blir det jammen mange misforstålser.

HA godt mot og spør ham,

Klem fra Eli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest: Hehe...da ville ikke jeg hatt han uansett :blunke:

Så fremt ikke du er en kar...., så hadde det muligens vært en idè å vært biittelitt mer kostbar og ikke sprika så mye med beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Høres litt ut som om du er den som ofrer deg for forholdet. For å få klarhet må du spørre ham rett ut. Vær direkte og vis hvem du er og hva du føler.

Være direkte og vise hva du føler ja *ler* Det er rette medisin overfor en som er tilbakeholden og sjenert overfor det å snakke om og vise følelser *rister på hodet* Snakk om å gi gutten kalde føtter.

Nei, da er det bedre å krype under dyna med han, snakke forsiktig med han etter at han har fått litt f*itte, gutter åpner seg opp litt da skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Gjest: Hehe...da ville ikke jeg hatt han uansett :blunke:

Så fremt ikke du er en kar...., så hadde det muligens vært en idè å vært biittelitt mer kostbar og ikke sprika så mye med beina.

Kostbar? hva er poenget med det? jeg klina til med samboeren min med engang jeg, ga han det han ville ha slik at han fikk stilnet sulten litt også kunne man begynne å snakke om fremtiden og forpliktelser. Nå har vi vært sammen i 6 år.

Å la en gutt være seksuelt frustrert og tro at man skal kunne snakke fornuftig med dem og forvente at de skal satse på forpliktende samboer er ikke lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
For å ikke virke helt desperado' date=' for eksempel. [/quote']

Hvorfor skal det være så negativt å vise at man er desperat etter noen? Hvorfor skal man ikke strekke seg så langt som mulig får å få den man vil ha? Og hvorfor skal det være så negativt å sprike masse og gi gutten det han vil ha? sex er viktig for gutter og det er ikke noe negativt at de får det, samtidig som man får glede av det selv også.

Hun sier at han hevder det er den beste sex'en han har hatt, ikke at han får så mye f*itte han vil vel? Og ærlig talt, hvis han ønsker mer så kan han ikke si at det til en jentene som krever forpliktelser av han, for da vil hun jo si at først når du er klar for å satse på meg skal du få så mye du vil. Da legger hun et press på han som gjør at han får panikk og trekker seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renathe

Velger å være naiv jeg. Det er også en måte å få et godt sex liv på. Ikke tenke på hva andre har gjort som er bedre ol.

Joda, jeg har da erfart at han åpner seg etter litt sex. Det er kanskje en god ide å lufte litt tanker etter sex snart. Kanskje jeg går rundt å tror og føler noe jeg ikke har grunn til. Jenter er flinke til det, og jeg er i hvertfall sånn.

Til å begynne med i forholdet vårt så syntes han at ting gikk veldig fort. Jeg var hos ham ofte (og det var ikke av praktiske årsaker). Så vi har blitt veldig godt kjent. Det siste var veldig viktig for meg. Følte ikke for å kaste bort tiden ved å bare se ham i ny og ne. Da kan det ta år og dag før man blir kjent.

Æsj, liker ikke problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Joda' date=' jeg har da erfart at han åpner seg etter litt sex. Det er kanskje en god ide å lufte litt tanker etter sex snart. [/quote']

Akkurat, gi han f*itte ofte så er han blid og fornøyd og åpner seg. Du får i tillegg til kosen muligheten til å få svar på en del ting du lurer på. To fluer i en smekk *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...