Gå til innhold

Kysse baby med snus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En i nær relasjon av mannen, som er mye sammen med baby (ofte alene, slik at jeg ikke ser hva som foregår) er veldig ivrig på å kose og kysse på babyen. Vedkommende snuser (konstant), og kysser babyen vår overalt, inkludert ansiktet. Jeg syns det er utrolig vemmelig, og har fortalt at jeg ikke liker det, så h*n er klar over det. Likevel glemmer h*n seg/bryr seg ikke, og fortsetter med det. Jeg tør ikke ta kampen i frykt for å være sær, så jeg tier still. Men føler skikkelig ubehag og dårlig samvittighet ovenfor skatten min. Er det så sært?

Anonymkode: 933b5...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei! Hadde absolutt satt foten ned. Det er uakseptabelt, både av hensyn til babyen og deg som forelder. 

Anonymkode: a1d32...85c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden? Hvorfor skal en mann du kjenner drive å kysse på babyen din?

Anonymkode: 9ecb7...e3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du er sær og hva du mener bør absolutt gå foran hans avhengighet! Det er ditt barn! Jeg personlig hadde nok kanskje ikke brydd meg fult så mye om det var porsjonssnus og ikke løssnus. En porsjonssnus vil ikke lage mye søl. Uansett har du din fulle rett til å bestemme dette!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva i all verden? Hvorfor skal en mann du kjenner drive å kysse på babyen din?

Anonymkode: 9ecb7...e3e

Det er en kvinne, i svært nær relasjon med mannen min

Anonymkode: 933b5...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er en kvinne, i svært nær relasjon med mannen min

Anonymkode: 933b5...d1f

Er denne mannen faren til barnet?

Anonymkode: 27890...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i all verden har snus med saken å gjøre? Det som er rart er at han driver å kysse på babyen, om han har snus i eller ikke er da fullstendig irrelevant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? Er jo ikke akkurat skadelig. barnet møter mye mer skadelige stoffer hver dag. Du kan jo ikke slutte å spyle ruten med spylervæske når barnet er i bilen!

Anonymkode: f4005...937

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KvinneMannen skrev (1 minutt siden):

Hva i all verden har snus med saken å gjøre? Det som er rart er at han driver å kysse på babyen, om han har snus i eller ikke er da fullstendig irrelevant.

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KvinneMannen skrev (4 minutter siden):

Hva i all verden har snus med saken å gjøre? Det som er rart er at han driver å kysse på babyen, om han har snus i eller ikke er da fullstendig irrelevant.

Er egentlig enig. Men når det står at vedkommende er en kvinne og i svært nær relasjon til mannen. Kan det da tenkes at der en tante til babyen? Er det i så fall fremdeles ugreit å nusse på babyen? (sett bort i fra pandemien) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bestemor eller en tante til barnet?

Gjør din familie tilsvarende med da er det ok?

Anonymkode: 0c43d...231

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (15 minutter siden):

 En porsjonssnus vil ikke lage mye søl. 

Det er usikkert om krybbedød kan forårsakes av kontakt med huden til mennesker som bruker snus pga at nikotinet kan komme inn i kroppen til babyen. Kyssing vil jo føre til at enda mer nikotin overføres til baby. 

Anonymkode: ab673...7e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er usikkert om krybbedød kan forårsakes av kontakt med huden til mennesker som bruker snus pga at nikotinet kan komme inn i kroppen til babyen. Kyssing vil jo føre til at enda mer nikotin overføres til baby. 

Anonymkode: ab673...7e3

Les litt om hvordan ting funker. Kan tenke meg at du er motstander av rusmidler. 

Anonymkode: f4005...937

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke noe om at folk skal kysse babyer i ansiktet. Det er mange bassilusker som er helt ufarlig for voksne som kan føre til en alvorlig infeksjon hos spedbarn som feks herpes. Også er det jo i tillegg korona. Jeg hadde blitt forbanna om noen hold på slik når jeg hadde sagt i fra. Det er jo totalt uakseptabelt kast han ut neste gang han ikke hører!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er usikkert om krybbedød kan forårsakes av kontakt med huden til mennesker som bruker snus pga at nikotinet kan komme inn i kroppen til babyen. Kyssing vil jo føre til at enda mer nikotin overføres til baby. 

Anonymkode: ab673...7e3

Jeg hadde ikke hatt babyen min på samme soverom som en snuser/røyker. Men å nusse på babyen er da helt innafor. Denne snusdamen kliner vel ikke snusrestene inn i huden på babyen😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Les litt om hvordan ting funker.  

Anonymkode: f4005...937

Det er heller du som bør lese litt.

Anonymkode: ab673...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Humle Brumle skrev (1 minutt siden):

Jeg syns ikke noe om at folk skal kysse babyer i ansiktet. Det er mange bassilusker som er helt ufarlig for voksne som kan føre til en alvorlig infeksjon hos spedbarn som feks herpes. Også er det jo i tillegg korona. Jeg hadde blitt forbanna om noen hold på slik når jeg hadde sagt i fra. Det er jo totalt uakseptabelt kast han ut neste gang han ikke hører!

Kysseren er en kvinne. Selv om det ikke har noen betydning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke hatt babyen min på samme soverom som en snuser/røyker. Men å nusse på babyen er da helt innafor. Denne snusdamen kliner vel ikke snusrestene inn i huden på babyen😄

Hun har da vel snus og nikotin i spyttet sitt som hun overfører til babyen mens hun nusser babyen i ansiktet?

Anonymkode: ab673...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...