Gå til innhold

Eksem tar kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr det at exen tar kontakt fire måneder etter han dumpet meg. Snakker om en serie vi så sammen og tilbyr meg nedlastede episoder. Jeg har ikke hørt en dritt før nå. Hva vil han? Bare være snill? Akutt dårlig samvittighet?

Anonymkode: bc381...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når eksem og psoriasis tar kontakt, da henter jeg fram kremene. Når exen tar kontakt, overser jeg. Man får nesten smi mens jernet er varmt. 

Anonymkode: b51c3...229

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kontakter du meg? 

Vi er ikke kjærester lenger🤷‍♀️

Anonymkode: dcba0...e9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva betyr det at exen tar kontakt fire måneder etter han dumpet meg. Snakker om en serie vi så sammen og tilbyr meg nedlastede episoder. Jeg har ikke hørt en dritt før nå. Hva vil han? 

Anonymkode: bc381...e12

Han kjeder seg og vet at du er tilgjengelig.

Anonymkode: efc8e...2ca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han vil ha sex I guess? 

Anonymkode: 0d7b7...12f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du i det hele tatt svarer.. kaster ut ett agn og se om det blir napp. Hvorfor ble det slutt? 

Anonymkode: 6a729...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planlegger bruke deg til koronatøs. Får sikkert ingen dater.

Anonymkode: 88f1b...3d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han?

Anonymkode: 4c3e0...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ingen andre vil møte han så prøver han deg. Menn er enkle. Eksen er alltid bra nok til litt sex. Dump han og be han dra seg langt vekk. Slutt er slutt. 

Anonymkode: db4a2...42f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de andre her har sagt. Det er beleilig å ha en ex som kan være interessert i kontakt/sex dersom man kjenner seg ensom eller kåt.

Anonymkode: 55d9e...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Han gjorde det slutt tidligere også, men kom tilbake etter to måneder og sa at han fremdeles elsket meg. Nå dater jeg en ny fyr som jeg virkelig liker, men da eksen tok kontakt var det som om jeg mistet interessen for han nye litt. Det er så frustrerende. Endelig er jeg lykkelig igjen, og da skal exen komme og besudle det 🤬   

Anonymkode: bc381...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts her. Han gjorde det slutt tidligere også, men kom tilbake etter to måneder og sa at han fremdeles elsket meg. Nå dater jeg en ny fyr som jeg virkelig liker, men da eksen tok kontakt var det som om jeg mistet interessen for han nye litt. Det er så frustrerende. Endelig er jeg lykkelig igjen, og da skal exen komme og besudle det 🤬   

Anonymkode: bc381...e12

Quote

What is an Alpha Widow?

To understand the phenomenon of the Alpha Widow we must look at women’s evolved mating strategy – Hypergamy, a woman’s intrinsic desire to balance the best quality sexual/reproductive male with the best provisioning/parentally invested male. Since a woman’s mating strategy centers on quality in a long term partner(s) women tend to focus on ideals in men. The imperative drive for mate quality extends to both sides of women’s Hypergamous equation; the best genetic, sexual experience and the best long term security potential.

 

When a woman misses the opportunity to consolidate on a confirmed, high SMV (sexual market value) male that man becomes the new standard for what she believes she can attract as a potential mate.

 

Anonymkode: d74f1...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Anonymkode: d74f1...d85

Rart hvordan du vet at eksen man savner er enormt attraktiv og eksen man forlot er en betataper. 

Anonymkode: efc8e...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...