AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #21 Skrevet 6. mai 2021 Vera skrev (12 minutter siden): Det er ganske vanskelig å se på en person om han/hun har angst, dersom denne personen er dreven på å ha angst..jeg kan sitte på møter med panikkangst, og ingen ser det på meg. Den eneste som noengang har sett at jeg har hatt et panikkanfall var fysioterapeuten min, og det var fordi jeg fortalte det. Hun sa at det eneste hun merket på meg var at jeg bet kjeven ekstremt sammen, og knyttet hendene..og da var det fullstendig panikk innvendig. Jeg tror det må være derfor det kjennes ut som verdens mest ensomme sykdom? Vet ikke med deg, men jeg merker veldig lett når noen er stresset. Jeg ser det på dem ihvertfall. Men jeg er nok i overkant oppmerksom, og kjenner igjen tegnene som jeg selv har. Og jeg støtter opp så godt jeg kan, enten vet å ta litt avstand ( om det er jeg som stresser dem) eller om jeg kanskje kan by på en kaffe eller noe for å ta dem vekk fra situasjonen. Synes det er helt ok med venner og kjærestster som har angst da jeg synes det er en god følelse når jeg får hjelpe. Anonymkode: 64dfb...a65
Margo Skrevet 6. mai 2021 #22 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vet ikke med deg, men jeg merker veldig lett når noen er stresset. Jeg ser det på dem ihvertfall. Men jeg er nok i overkant oppmerksom, og kjenner igjen tegnene som jeg selv har. Og jeg støtter opp så godt jeg kan, enten vet å ta litt avstand ( om det er jeg som stresser dem) eller om jeg kanskje kan by på en kaffe eller noe for å ta dem vekk fra situasjonen. Synes det er helt ok med venner og kjærestster som har angst da jeg synes det er en god følelse når jeg får hjelpe. Anonymkode: 64dfb...a65 Ja, men det kommer nok også helt an på personen som har angst - om personen ønsker at andre skal vite eller ikke. Jeg ønsker ikke, så derfor er jeg ekstremt god på å skjule.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå