-Fisken- Skrevet 7. september 2005 #21 Skrevet 7. september 2005 Vi hadde sex den dagen vi ble sammen, vi. ← Min eks og jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #22 Skrevet 7. september 2005 Vi har snakket litt om det, kjæresten og jeg.. vi fant ut at det tok ca 24 timer etter vi traff hverandre.. eller dvs etter han la ann på meg.. Angrer ikke
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #23 Skrevet 8. september 2005 Men han jeg er samboer med tok det bare noen timer fra vi kom i snakk (visste om hverandre fra før, da, hadde såvidt hilst på hverandre tidligere) til vi dro hjem og hadde sex. Men for all del - vi hadde ikke "trengt" å ha sex så fort; det ble vel sånn fordi vi ikke visste helt hva den andre forventet, om det bare ble med den ene gangen osv. Vi var ganske voksne, da - 25, ca. Tror ingenting er annerledes i forholdet vårt bare fordi vi hadde sex så tidlig, men samtidig skulle jeg kanskje ønske at vi hadde "spart på" mer av den spenningen og usikkerheten i starten, den utgjør jo en del av forelskelsen... Jeg debuterte ikke seksuelt før jeg var over 20, men derfra har jeg egentlig vært nokså rask til å gå til sengs når jeg først har møtt noen - fordi jeg ikke har forventet noe forhold/at forhold ikke har vært et kriterium eller ultimatum. Blant annet. Om du er ung, og egentlig uansett så lenge du ikke føler deg klar for å ha sex med kjæresten, er det helt greit å vente. Ellers er jeg litt av den oppfatning at det ikke er om man har hatt samleie eller ei som er avgjørende for følelsene man har for den andre, eller om man blir såret. Men min mening om dette kan jo skyldes at jeg både er nokså "gammel" og litt kynisk.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2005 #24 Skrevet 10. september 2005 Her var det one night stand som endte opp i graviditet.Nå har vi vært sammen i 10 år.
Gjest StoreSky Skrevet 13. september 2005 #25 Skrevet 13. september 2005 Derrier: "Nummer fire var en onenightstand som ble igjen." ..hehe.. er hun der enda...?? Forøvrig hadde jeg og min ex, sex så fort det praktisk lot seg gjøre! Ser ingen poeng i å vente så lenge som mulig -men hva andre vil, er deres sak!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå