Gå til innhold

Hvorlang tid til samleie fra sammen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært kjærester noen mnd nå (ca 4) :klem:

Har enda ikke hatt samleien med han (jeg holder nok litt igjen...)

Vill liksom vente litt, slik at jeg vet at det vil vare! ønsker ikke å bli såret enda en gang.

Men jett om vi har kost masse i senga ;)

Hvorlang tid tok det fra dere ble kjærester til dere hadde samleie?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ephemera_*
Skrevet

To av mine ex-kjærester hadde jeg sex med før vi ble kjærester.

Skrevet

Hmm 1 uke nøyaktig. På alle 3 jeg har hatt sex med faktisk :O

Skrevet

Det spørst jo litt kor gammal du er og.. Å du må gjere akkurat det du føler for.. Det er jo absolutt ingen hast :)

Skrevet

hmmm de fleste hadde jeg vel samleie med før vi ble sammen. De andre? Aner ikke... sikkert ett par dager eller noe.

Skrevet

Med min nåværende, hadde jeg sex med før vi ble sammen.

Med min ex, etter ca 6 mnd. (Men da var jeg 14 år også.)

Skrevet

omtrent 2-3 uker på begge? :tunge1::rodme:

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Varierer. Alt fra litt i forkant, via et kvarter til min personlige rekord på tre uker.

Skrevet

Vi hadde også sex samme dagen som vi ble sammen :)

Skrevet

Spørs jo hva du mener med kose, for holder dere på med alt annet enn direkte samleie, har dere sex. ;)

Jeg hadde ikke ventet så lenge, for ejg vil se om den biten passer også. Sex er en viktig del av forholdet, og fungerer ikke det, ville nok ikek forholdet fungert heller. Saken stiller seg selvfølgelig annerledes nå, om noe skulle hende og vi ikke hadde kunne ha sex. Men i begynnelsen av et forhold er det viktig for meg å prøve den biten ut.

Men vi hadde ikke sex før etter noen uker ;)

Skrevet

Med min første kjæreste ventet vi i nesten sju måneder. Jeg var jomfru, og ville ikke bli såret eller hoppe for fort inn i ting. Mine neste kjærester ventet jeg også en stund med.

Med mannen hadde vi sex første kvelden....og jeg angrer ikke et sekund! :sjarmor:

Skrevet
Med mannen hadde vi sex første kvelden....og jeg angrer ikke et sekund!  :sjarmor:

:Nikke:

Skrevet

pleier å ha sex før jeg blir sammenmed de, det er nok ganske vanlig tror jeg

Gjest Dagfinn H.
Skrevet

Ikke vennt lenger en til første taxi du får tak i, så rett hjem og rett på rygg og rett inn, ofte er det enkleste det beste!

Skrevet

Førstedama var egentlig en onenightstand som ikke ble gjennomført. Jeg gadd ikke pule i fylla, så vi bare sov nakne sammen. Etter det tror jeg det gikk to uker før vi hoppet skikkelig til køys igjen.

Andredama husker jeg ikke helt, men det gikk noen uker, men det var mest av praktiske grunner. Tror hun skulle på en ferie og noe greier.

Nummer tre var litt spesiell, fordi vi ble kjent pga. brevskriving (ikke noe kontakt-greie, vi hadde samme interesser). Da jeg endelig besøkte henne i utlandet tror jeg det tok maks en halvtime før vi pulte. :) (Da hadde vi allerede brevvekslet ganske hotte brev, så det lå i kortene.)

Nummer fire var en onenightstand som ble igjen.

Skrevet

Vi traff hverandre en oktober og var vel så og si sammen.. ikke offisielt da..

i begynnelsen av februar hadde vi sex, og da sa jeg at jeg regna med at nå var vi sammen! så egentlig skjedde det samme dagen!

Skrevet

Før vi ble sammen.. Måtte jo teste utstyret, før jeg bandt meg ;)

Skrevet

Det gikk vel en ukes tid, tenker jeg, med han jeg ble gift med. Men det var altfor tidlig, så jeg angrer i grunnen på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...