Tindra80 Skrevet 5. mai 2021 #1 Del Skrevet 5. mai 2021 9-åringen har blitt litt tett i nesa og litt snørrete. Veldig mildt og ingen andre symptomer. Formen er på topp. Leste litt på fhi.no, og der står det at om barnet er i fin form og kun har tett/rennende nese og evt snørr, så trenger de ikke holdes hjemme. Er dette noe vi kan følge i vårt tilfelle? Er veldig lite smitte her vi bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 5. mai 2021 #2 Del Skrevet 5. mai 2021 Ja, litt snørr er innafor, så lenge formen ellers er god. Men er det mye nysing og snyting ville jeg personlig holdt hjemme for å minske smittefare videre til resten av klassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 6. mai 2021 #3 Del Skrevet 6. mai 2021 Jeg trodde det først og fremst gjaldt barnehagebarn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 7. mai 2021 #4 Del Skrevet 7. mai 2021 Ab_naturals skrev (16 timer siden): Jeg trodde det først og fremst gjaldt barnehagebarn? Neida. Gjelder for barneskolebarn også, ifølge FHI sitt flytskjema; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg