Gå til innhold

Hvorfor skal folk stå helt opp ved ryggen i køen?

Stoltskeiv

Anbefalte innlegg

FrøkenMånestråle skrev (9 minutter siden):

Det er jo noe jeg synes har vært veldig greit med korona det er at endelig så de aller fleste vett til å holde avstand. Hvis ikke så skriker butikkpersonale "1 meter!!!!" 😄 

Har aldri hørt personalet si noe sånt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (2 minutter siden):

Det gjør de her, han ene skreik jo så høyt at han bak meg skvatt 3 meter bak.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er slitsomt med folk som absolutt skal trykke seg inn i samme lomme i sånne store svingdører, sånn at den stopper helt, og så står de der og puster og man kommer ikke vekk 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk glemmer litt avstanden i butikken iblant, jeg også. Men ikke i kø!

Opplever at når jeg selv passer på å ha god avstand til den foran, så gjør den bak det også med meg, de blir påminnet det.

Korona er noe dritt, men må si jeg er glad i 1-metern. Husker i gamle dager når folk uten intimsoner omtrent sto og lente seg på meg i køen, dyttet handlevognen i meg eller barn i vogn sånn at de sparket meg i leggen. Gikk jeg et skritt frem for å lage avstand, så fulgte etter for å stå kloss i meg. 

Mye mer behagelig å stå i kø nå om dagen, jeg håper de som presser i køer nå har begynt å skjønne at den går nøyaktig like fort selv om man ikke dytter på den foran seg.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (19 timer siden):

Som butikkpersonal ville jeg aldri sagt noe sånt til kunder. Unnskyld meg, men folk får klare å passe på eller si fra selv. 

Endret av The Kitten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (19 timer siden):

Det gjør de her, han ene skreik jo så høyt at han bak meg skvatt 3 meter bak.:ler:

Da antar jeg de både får klager og mister kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (1 minutt siden):

Da antar jeg de både får klager og mister kunder.

Nei, har ikke hørt noe om det. De fleste setter pris på at de ansatte gir beskjed. Nok av folk som er konfliktsky og ikke selv klarer å be folk om å slutte å puste de i nakken.

Synes det er flott de gir beskjed når kundene ikke har vett til å verken bruke munnbind eller holde avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cmamma skrev (På 5.5.2021 den 14.35):

Jeg fikk et tips om å la handlevogna være bak meg. Da styrer jeg selv avstanden frem til personen før meg og personen bak meg klarer ikke komme nærmere enn en handlevogns avstand.

Så om dere ser en dame med en handlevogn som bare har 1 liter melk i seg så er det meg:-)

Samme her! Funker kjempebra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har alltid lurt på hvorfor de aldri er pene? Liksom en høy, kjekk hunk som er som tatt ut fra en katalog. Er liksom alltid mindre pene folk som gjør slikt, som har rar kroppsfasong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt irriterende, folk holder ikke avstand, og noen ganger må jeg ha med barna. DA skal du se folk går oppi oss. 

Jeg sier ifra, men disse eldre fruene og herrene gidder pokker ikke høre etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...