AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #61 Del Skrevet 4. mai 2021 Anonymkode: 0d9c0...8db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #62 Del Skrevet 4. mai 2021 3 minutter siden, Sengetøtt said: Ingen vil ha en dame på 40+ Derfor hater disse damene verden og spesielt 20-40 åringer Hvem er du? Anonymkode: 6831e...86d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maayaaa Skrevet 4. mai 2021 #63 Del Skrevet 4. mai 2021 Sengetøtt skrev (2 minutter siden): Ingen vil ha en dame på 40+ Derfor hater disse damene verden og spesielt 20-40 åringer Vidunderlig logikk. Så en kvinne på 42 hater automatisk en på 39 fordi førstnevnte ved et trylleslag har blitt uattraktiv for menn og derfor ikke har noen glede i livet lenger? 😅 Gå og gjør leksene dine, så kan du spille litt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #64 Del Skrevet 4. mai 2021 Sengetøtt skrev (4 minutter siden): Ingen vil ha en dame på 40+ Derfor hater disse damene verden og spesielt 20-40 åringer Dagens beste 😅 Du glemte å signere "singel sint mann" Anonymkode: b494e...710 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #65 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dagens beste 😅 Du glemte å signere "singel sint mann" Anonymkode: b494e...710 🤣🤣 Anonymkode: d5833...c4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #66 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har blitt sur og bitter. 🙈 Ikke pga at jeg ser eldre ut eller er misunnelig på unge jenter. Tro meg! Det er fordi jeg hater livet mitt. Er gift med et tafatt, sløvt mannebarn. Ungene er nesten ute av redet, men ingen gidder hjelpe til med verken husarbeid, handling, matlaging osv... jeg er i full jobb, og allerede vært utbrent. Ingen løfter en finger for det. Har fått autoimmun sykdom osv.. er lei nå. Men klarer for det meste å skjule dette og er ikke nedlatende mot andre, selv om jeg lider inni meg. Husk bare at dersom eldre kvinner virker bitre og sure kan det ha andre årsaker. Bekymringer om syke foreldre, plager med overgangsalder/helseutfordringer, ulykkelig i ekteskapet osv..om jeg hadde vært misunnelig på ei ungjente i 20-årene hadde det virkelig vært et luksusproblem. Anonymkode: b3b7f...864 Hvorfor blir du? Kvinner klarer seg som regelt strålende om de går ut av et forhold. Leve sånn som du gjør høres bare slitsomt ut. Hadde blitt bitter jeg også. Jeg dro, dog andre grunner, men herlighet så deilig det er å styre dagene selv. Har en type (selv om jeg er over 40), og vi er særboere og har det fantastisk når vi er sammen. Anonymkode: b494e...710 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maayaaa Skrevet 4. mai 2021 #67 Del Skrevet 4. mai 2021 Sengetøtt skrev (4 minutter siden): Mann 48. Lykkelig gift. Bra jobb Hvem er du? Så din kone er under 40, regner jeg med. Hva skjer når hun blir 40+ og naturlig nok blir komplett ubrukelig og uønsket av alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #68 Del Skrevet 4. mai 2021 7 minutter siden, Sengetøtt said: Mann 48. Lykkelig gift. Bra jobb Hvem er du? Eldre enn deg. Lykkelig skilt. Har barn og barnebarn. Anonymkode: 6831e...86d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #69 Del Skrevet 4. mai 2021 Sengetøtt skrev (8 minutter siden): Mann 48. Lykkelig gift. Bra jobb Hvem er du? Æsj du er gammel. Anonymkode: f2bb5...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #70 Del Skrevet 4. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Fordi attraksjonen deres daler bratt i voksen alder i motsetning til menn på samme alder. Lett å bli bitter da. Haha, nei. Dessuten så holder menn seg kun godt til de når 50, da rakner alt. Anonymkode: c69d7...489 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #71 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, nei. Dessuten så holder menn seg kun godt til de når 50, da rakner alt. Anonymkode: c69d7...489 Nei, 45. Da blir de bare brått gamle i utseende. Men de ser det ikke selv. Anonymkode: f2bb5...ce0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgeline Skrevet 4. mai 2021 #72 Del Skrevet 4. mai 2021 Truly skrev (2 timer siden): Ja, for det er jo attraksjon blant menn vi damer lever på. Livskvaliteten vår avhenger av at menn vil ha oss. 🤣 Den dagen en mann ikke vil ha deg som kvinne, så har du ligget 6 fot under lenge. Og selv da har du en liten gjeng som fremdeles er intressert. 😅😂😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. mai 2021 #73 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): er det noe jeg har lagt merke til er at de fleste som er ute etter å ta deg, eller tråkke deg ned ved den første mulighet, er damer som gjerne har passert 40 år. Og spesielt om du er ung og tidlig i 20-årene. Dette har jeg både merket her i forumet, og i arbeidslivet. Jeg lurer oppriktig på om det kan komme av sjalusi eller bitterhet fordi de ønsker selv å være like ung, men deres tid har passert? Anonymkode: 24931...09a Hva er det disse bitre damerne sier og gjør som får deg til å mene det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. mai 2021 #74 Del Skrevet 4. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (3 timer siden): Fordi attraksjonen deres daler bratt i voksen alder i motsetning til menn på samme alder. Lett å bli bitter da. Alle menn i førtiårene har sånn draget liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #75 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er jente 23 år. Jeg omgås menn og damer like mye, og damer er desidert de frekkeste. Ikke de unge, de er som oftest utrolig greie og jeg har MANGE jentevenner, og kommer lett overens med de. Men eldre damer... noen av de er noe for seg selv. Det er som om de er så ulykkelige med livet at de føler seg høyere enn andre ved å være frekk, UTEN grunn! Det er det som sjokkerer meg. Jeg gjør ingenting som kan provosere noen, er grei og høflig med alle, men likevel så er det alltid en eller annen eldre dame som alltid skal være frekk mot unge og jeg blir bare satt ut. Anonymkode: 24931...09a Du misforstår, og du vil ikke forstå før det har gått 20 år. Du er enda umoden, mangler livs erfaring. greia er at de ikke er bitre, men de ser verden fra et annet perspektiv enn det umodne hodet ditt. Mange mennesker har mye erfaring i livet, ting har skje,, hos noen veldig vanskelige ting. Da blir et menneske mer "frekk" og "bitchy". I dine øyne ser du bitre mennesker, mens de med erfaring i livet ser mennesker som har opplevd en god del i livet og endret seg. Hilsen K30, med altfor mye erfaring fra fryktelige hendelser i livet . Jeg var søt og snill og uskyldig, mens nå er jeg mer "frekk", "bitcy" og vil kanskje fremstå som vanskelig pga er dønn ærlig. Jeg vil nok for mange se ut som en frekk og bitter person, mens familie og de nærmeste for se at jeg er kjærlig , snill og omtenksom, men føler ikke at hele verden trenger få æren av å motta min gode side. Anonymkode: a54bd...6a1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #76 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Damer blir til Karens når de runder 40. Kravstore, egoistiske og konfliktsøkende 😅 Anonymkode: 0d9c0...8db NOEN damer blir sånn, det har du helt rett i . Aner ikke hvorfor. Datteren min jobber som servitør, og jeg blir flau når jeg hører om hva EN DEL middelaldrende damer utsetter de for. Noen menn også, ikke fri de heller. Det jeg syns ts bør reflektere litt over er den utviklingen folk går gjennom når de kommer i slutten av 40-åra. Når jeg var ung, var jeg opptatt av at folk skulle like meg. Jeg var usikker, og turte ikke si fra når jeg ble behandlet dårlig. Av og til turte jeg ikke å stille opp for andre også, var redd for konsekvensene. Også jobbmessig. Nå som jeg er middelaldrende, har jeg lite å tape og mye å vinne på å si fra når ting er helt på trynet. Jeg har dårligere tid, orker ikke bullshit eller at folk behandler andre dårlig. Da sier jeg fra, og det legger jo folk merke til. Dette er ingen unnskyldning for å være ufin. Men det kan kanskje oppleves som bitchete el ufin oppførsel av en ung kvinne som kanskje er mer opptatt av å bli likt. Anonymkode: 70839...8b7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. mai 2021 #77 Del Skrevet 4. mai 2021 Damer som er Karen har vært det hele livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #78 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg er over 40 og vil ikke kalle meg bitter. Men at jeg blir oppgitt over mange, spesielt unge jenter, ja! Så mye fjas, restylane, brunkrem og pudder, silikon. Litt sånn Melina Johnsen. Klarer desverre ikke å la være å gi sånne et oppgitt blikk...og det florerer av dem. De er over alt. Anonymkode: a5548...d5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #79 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har jo ikke peiling. Som flere her skriver - dagens 40- åringer ble faktisk født i 1981. Jeg er selv 45 og ikke engang min mor vokste opp som det du beskriver. Ved siden av historieløsheten, så synes jeg også resten av innlegget er tull. Kjenner ingen menn som er oppdratt til en verden som eksisterte før. Anonymkode: 7dc3d...93f Enig. Min mor var sjefen i hjemmet, ikke pappa (selv om det var han som jobbet 🤣) Hun hadde vært 94 hadde hun levd nå... Anonymkode: 70839...8b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #80 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): er det noe jeg har lagt merke til er at de fleste som er ute etter å ta deg, eller tråkke deg ned ved den første mulighet, er damer som gjerne har passert 40 år. Og spesielt om du er ung og tidlig i 20-årene. Dette har jeg både merket her i forumet, og i arbeidslivet. Jeg lurer oppriktig på om det kan komme av sjalusi eller bitterhet fordi de ønsker selv å være like ung, men deres tid har passert? jeg ønsker ikke å «attacke» noen som helst med denne tråden, og nysgjerrigheten min er så høy at jeg vil se hva andre tenker. Jeg mener at min teori kan stemme 80%, men jeg vil høre om flere opplever det samme? Ikke alle damer er slik, men de fleste. Så jeg tar ikke alle under samme kam. Det er jo trist at det er sånn, og jeg skulle jo selv ønske at alle var snille mot hverandre uansett alder, og la sjalusien eller bitterheten ligge til side. Anonymkode: 24931...09a Det mener jeg er bullshit. Anonymkode: 7c6e1...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå