Gå til innhold

Kan søsken være forlover i bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen er litt uenige angående valg av forlover i bryllup. Jeg har veldig lyst til å ha min søster som forlover i vårt bryllup, men mannen mener dette ikke er vanlig. Han mener det må være en av venninnene mine. Hva er riktig? Har noen av dere vært i bryllup der et søsken var forlover?

Anonymkode: f33ad...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søsken er absolutt vanlig å ha som forover. Din  mann tar feil :) 

Anonymkode: a14ea...b9c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint og er ikke spesielt uvanlig i den store sammenhengen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan søsken ha den oppgaven, jeg var selv forlover for min søster :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg og mannen er litt uenige angående valg av forlover i bryllup. Jeg har veldig lyst til å ha min søster som forlover i vårt bryllup, men mannen mener dette ikke er vanlig. Han mener det må være en av venninnene mine. Hva er riktig? Har noen av dere vært i bryllup der et søsken var forlover?

Anonymkode: f33ad...d3c

Det er ganske vanlig at søsken er forlovere til hverandre. Min mann hadde en av hans brødre som forlover. :) 

Anonymkode: 3ce53...334

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt vanlig at søsken er forlovere. 

Anonymkode: fe008...a24

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt vanlig, og du bestemmer forloveren din selv. Er ikke noe han skal ha noe med.

Anonymkode: 9a4c5...804

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bestemmer jo du helt selv. 

Anonymkode: f2b39...b3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i alle fall forlover for min søster :) 

Anonymkode: 9b158...f83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og mannen er litt uenige angående valg av forlover i bryllup. Jeg har veldig lyst til å ha min søster som forlover i vårt bryllup, men mannen mener dette ikke er vanlig. Han mener det må være en av venninnene mine. Hva er riktig? Har noen av dere vært i bryllup der et søsken var forlover?

Anonymkode: f33ad...d3c

Det er ikke uvanlig for dem som ikke har særlig venner. 

Anonymkode: 6a014...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde søsteren min som forlover😊

Anonymkode: d6046...af7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke uvanlig for dem som ikke har særlig venner. 

Anonymkode: 6a014...b3c

Det er ikke uvanlig uansett. Veldig mange har søsken som forlover. Spesielt om de er nære i alder. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er ikke uvanlig for dem som ikke har særlig venner. 

Anonymkode: 6a014...b3c

Kjenner da flere med mange gode venner som fortsatt velger å bruke søsteren sin som forlover. Eller broren, for den saks skyld.

Er ikke uvanlig i det hele tatt å bruke søsken som forlover. Uansett antall venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke uvanlig for dem som ikke har særlig venner. 

Anonymkode: 6a014...b3c

Og det er helt vanlig for dem som har mange venner. Min datter valgte sin søster som forlover, og hun har absolutt ikke mangel på venner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og mannen er litt uenige angående valg av forlover i bryllup. Jeg har veldig lyst til å ha min søster som forlover i vårt bryllup, men mannen mener dette ikke er vanlig. Han mener det må være en av venninnene mine. Hva er riktig? Har noen av dere vært i bryllup der et søsken var forlover?

Anonymkode: f33ad...d3c

Hva som er vanlig og ikke betyr da vel ingenting? Selv hadde jeg en mann som forlover - og vil tro det er mer uvanlig enn å ha søsken

Anonymkode: 554e3...8be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at, spesielt kanskje om man bare har ett søsken og man er gode venner, så er det enklere å velge det enn å skulle velge blant flere gode venner. Min søster valgte meg, jeg ville valgt henne. 

Anonymkode: 9a2d8...74f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da ganske vanlig spesielt om man er nær sitt søsken.  Flere av mine venner har hatt søsken som forlovere (både menn og kvinner).  Ser ikke på det som mangel på venner, men at man føler seg nær sitt søsken. Det er da bare fint  :)

Anonymkode: 93334...c81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig og veldig fint å velge søsken som forlover!

En ting jeg tenker er fint med å velge et søsken, er at man har hatt kontakt det meste av livet og det har formodningen for seg at man kommer til å ha kontakt videre. Sånn sett litt trygt sammenlignet med en venn man har hatt i kort tid... Jeg har for eksempel hatt venner opp gjennom, som jeg har tenkt - deg ville jeg valgt som forlover, men så har livet skjedd og vi har minimal eller ingen kontakt i dag. Sånn er det mindre risiko med hos søsken, uten at dette behøver å være avgjørende.

Å velge et søsken kan også være fint om man har mange venninner, kanskje som en venninnegjeng spesielt, da "alle" forstår hvorfor man velger søskenet og det slik er naturlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min bror :)

Anonymkode: 53cfc...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig. Jeg var forlover for min søster og hun for meg

Har han vært i brylluper hvor det ikke har vært, om mener det ut fra det.

Anonymkode: f728d...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...