Gå til innhold

Julegave til min mann


viwi

Anbefalte innlegg

Iår er det like vanskelig å finne gave til min mann som alle tidligere år. Nå har han fått alt det vertøyet og fiskeutstyret han har ønsket seg... HVa nå?????

Nå er jeg HELT blank.

Har lyst å gi noe fint, orginalt og spennende :P

Håper på mange gode forslag herinne

Hva gir dere til deres menn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje litt skuffende, men jeg kjøper ikkeno'!

Vi er ikke fryktelig rike og det vi ønsker oss er som regel ting til hjemmet og andre felles interesser. Vi har derfor blitt enige om at vi ikke skal bruke tusenvis av kroner på gaver til hverandre.

I stedet kjøper vi en ting på salg etter nyttår. Et år ble det ny sofa, et annet fikk vi endelig byttet ut vaskemaskinen. Det har også blitt ferietur og playstation.

Jeg vet at han har problemer med å finne på noe til meg og jeg har ikke peiling på hva han setter mest pris på å få i gave. Derfor hadde det lett blitt masse rot og tull som ingen av oss trenger eller ønsker oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også bestemt at vi skal kjøpe en felles gave. Det er mye kjekkere nå som vi akkurat har kjøpt hus og som vi trenger flere ting sammen enn hver for oss. Jeg er dessuten også alltid blank på hva jeg skal finne på, det samme er han til meg. Hva med å inngå en sånn avtale dere også, så slipper dere begge å tenke på dette med gaver hvert bidige år?

Forøvrig kan det forresten hende ud kan hente noen ideer fra bryllup, der det finnes uttallige tråder på hva man kan gi i morgengave til mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bilbane til min i fjor - det ble fantastisk godt mottatt! Jeg lever på den enda, jeg!!

... ikke minst var det veldig morsomt å kjøre bilbane hele julen! I løpet av året har vi også hatt en del bilbaneløp sammen med venner av oss - det er blitt en slager!!

Det er kanskje en litt "barnslig" gave - og han fikk litt klær, en cd og litt småtteri ved siden av. Men det slo i hvert fall veldig godt an!

Ellers har jeg ofte måttet ty til "nødløsningen" med å gi mange små pakker i steden for en stor. Har bestilt noen cd-er han har ønsket seg, klær, parfyme, bøker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg kjøpe en god flaske konjakk, en fin sigar, og en kaffesort som heter konjakk - og sigarkaffe til ham! Så kan han kose seg ordentlig!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nissen kommer

Jeg hadde det problemet i fjort og jeg visste ikke hva jeg skulle kjøpe.

Da fikk jeg tak i søskenbarnet mitt som var i danmark og hun kjøpte en TOBLERONE for meg på 4,5 kg.

Han lo og kysset meg om hverandre og ved siden av satt svigermor og nekta for at alt det der kunne være sjokolade.

Man trenger ikke å gi sånne superseriøse gaver heller. Finner man på noe ekstraordinært så vil det huskes og prates om mye lenger enn om han får de vanlige gavene som slips, vin,deodorant eller noe i gull.

Det trenger ikke være superseriøst heller. Det er jo jul og rom for skoj og kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Min samboer skal få X-boks.. bare han ikke kjøper den selv før jul, da.. :) Han har snakka om den siden lenge før den kom.. men han klarer liksom ikke å kjøpe noe så "useriøst og barnslig" til seg selv.. så det er vel der jeg kommer inn i bildet, da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne og jeg har avtalt av vi skal kjøpe weekend-tur til London med fotballbilletter til våre. (Slik at de kan reise sammen). Dette er noe de har snakket om lenge, så jeg håper det slår an. :wink:

- Tvilling76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt til å gi bilbane til han i fjord, men turte liksom ikke å gi dette til en han, så jeg hintet for kjempe lenge siden for å høre hva han mente om å få noe slikt. Og som han sa, først ville han veldig forundret må så ville han ha blitt som en unge igjen. Så i år har jeg bestemt meg for å få tak i en bilbane, og gjerne en med loop. Så i jula blir det nok liv i leieren kan jeg tenke meg.

Hva med å gi han en ryggsekk, stor og deilig tursekk, hvis dere liker å dra på turer. De har mye spennende på G-sport til naturelskere. Oppblåsbare liggeunderlag, er alltid en kjekk gave å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...