AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #281 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 13.22): Du er genetisk kvinne og kan Aldri bli en Mann uansett hvor mye du enn operer deg. Dessuten så må du bruke hormoner og medisiner resten av livet ditt for at ikke kroppen din skal vende tilbake til normalen sin. Og nei jeg kunne ikke tenne på en kvinne som ser ut som en mann, fordi du mangler de viktigste organenr som en biologisk mann er født med. Anonymkode: b67a7...5ce Kroppen vender aldri tilbake til normalen sin, selv om man kutter ut hormoner! les de opp ditt troll! Anonymkode: 1174e...f29 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #282 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kroppen vender aldri tilbake til normalen sin, selv om man kutter ut hormoner! les de opp ditt troll! Anonymkode: 1174e...f29 En sannhet med modifikasjoner. En kvinne som begynner med tostesteron vil bl.an. få dypere stemme og gå gjennom en slags turbopubertet og det er ikke reversibel. En mann som vil bli kvinne får likevel ikke bort stemmen sin (de får språktrening hvordan stemmen høres lysere ut) og de brede skuldre og markerte hake får man ikke gjort noe med heller. Ellers vil jeg anbefale å google navnet Keira Bell. Ikke alle blir happy av å skifte kjønn, særlig de som egentlig var mer forvirret i sin identitet enn faktisk hadde feil. Anonymkode: cccef...d16
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #283 Skrevet 21. mai 2021 Jeg er en heterofil kvinne. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å falle for en transperson som identifiserer som mann. Kjønnsorganene man har eller er født med er mindre viktig. En person som utstråler trygghet og maskulinitet er det jeg tiltrekkes av. Jeg ville ikke vært tiltrukket av en feminin eller androgyn cis mann. Ikke at jeg på noen måte dømmer de som er slik, det er bare ikke min preferanse. For lenge siden, da jeg var i tenårene ble jeg kjent med en gutt, som sa han var et par år eldre. Han hadde masse venninner, som alle var forelsket i ham, meg inkludert. Det viste seg senere at han biologisk sett var en kvinne i trettiårene. Så det var nok mange traumer der jeg ikke var klar over. Men for meg vil han uansett alltid være den uoppnåelige kjekke guttene jeg var så glad i. Anonymkode: 855da...210 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå