Djungelvrål Skrevet 8. mai 2021 #241 Skrevet 8. mai 2021 Majer skrev (1 time siden): De identifiserer seg som kvinner og har lov til å identifisere seg som det de vil. Det betyr ikke at jeg tenner på dem. Folk liker ulike ting. Det høres sikkert rart ut, men jeg tror de få av oss som er 100% på den ene eller andre siden merker det uansett utseende, stemme etc. Typisk KG at folk skal bestemme hva andre skal tenne på. 😄 3
Gjest Stjernetåka Skrevet 8. mai 2021 #242 Skrevet 8. mai 2021 Ja, det har jeg gjort, men det funka ikke av andre årsaker.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #243 Skrevet 9. mai 2021 Det er rart hvordan vi er så veldig opptatt av å respektere seksuell identitet hos homofile og transkjønnede. Ikke at det er noe galt med det i seg selv, men med en gang det er snakk om heterofile (især menn) så er det plutselig påkrevd at man skal tenne på alt mulig som ikke er i tråd med ens identitet og legning. Det er ikke "homofobi" dersom en heteroseksuell syns det er ubehagelig å bli oppfattet som homoseksuell. Det handler om dem identiteten en føler seg komfortabel i. Anonymkode: 2dd69...5b5 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #244 Skrevet 9. mai 2021 Ja det kunne jeg hvis han var flink med fingre og tunge. Fordelen med en trans mann er jo at han vet hvor klitten er og hvordan den fungerer;) Anonymkode: ecb78...fe9 1
Perelandra Skrevet 9. mai 2021 #245 Skrevet 9. mai 2021 Tråden er ryddet for nedsettende innhold. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #246 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 10.00): Nå har jo homofili bestandig fantes da. Man kan argumentere mot homofil praksis utfra gruppepsykologi og samfunnskonformitet osv, men homofili har alltid fantes og vil alltid gjøre det. Hvilke seksuelle preferanser folk har forblir liksom deres egen greie. Dette kjønnsskifte røret er noe historisk nytt. Med unntak av tvangskastrering av evenukker i riktig gamle dager så har ikke dette forekommet tidligere. At noen skal herpe kroppen og innbille alle oss andre at nå har Sigurd blitt Sofie er ikke sammenlignbart med homofili whatsoever! Når det er sagt så er jeg personlig negativ til LGBT generelt. Jeg mener at seksualiteten til homofile i likhet med heterofile burde være en privatsak i en sekulær stat. Tog og ideologi oppi hele nasjonens ansikt synes jeg er et brudd på sekulære prinsipper. Hva med min rett til å slippe å bli utsatt for denne fanatismen? Uansett, homofili og kjønnslemlestelse er virkelig Apples and Oranges Anonymkode: 0f7da...d1d Dette er grov feilinformasjon Anonymkode: 6f856...aac 3
Majer Skrevet 9. mai 2021 #247 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er rart hvordan vi er så veldig opptatt av å respektere seksuell identitet hos homofile og transkjønnede. Ikke at det er noe galt med det i seg selv, men med en gang det er snakk om heterofile (især menn) så er det plutselig påkrevd at man skal tenne på alt mulig som ikke er i tråd med ens identitet og legning. Det er ikke "homofobi" dersom en heteroseksuell syns det er ubehagelig å bli oppfattet som homoseksuell. Det handler om dem identiteten en føler seg komfortabel i. Anonymkode: 2dd69...5b5 80% av kvinnelige studenter svarte i en undersøkelse at de kunne tent på å ha sex med en annen kvinne. Det viser at 80% er et sted mellom biseksuelle og lesbiske. For menn var tallet 50%. Det er altså et mindretall som er fullstendig hetero og som vi ser i mange andre sammenhenger har enkelte problemer med å forstå seg på folk som er annerledes enn dem.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #248 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vedder på at du har tent på flere mtf uten å være klar over det selv. Mtf er forresten 100% kvinner Anonymkode: 502b0...2f4 Så de menstruere regelmessig, har utflod, eggstokker, kan blir gravide, føde, amme og ha store, naturlige pupper? I så fall kunne jeg blitt sammen med en. Før det kommenteres, ja jeg vet at det finnes 100% damer som ikke oppfyller alle kriteriene jeg ramset opp. Men det var mora deres, ikke faren, som fødte dem som 100% hunkjønn like fullt. Anonymkode: 8c483...22c 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #249 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så de menstruere regelmessig, har utflod, eggstokker, kan blir gravide, føde, amme og ha store, naturlige pupper? I så fall kunne jeg blitt sammen med en. Anonymkode: 8c483...22c Utflod og pupper skal en nok klare. Anonymkode: 8652b...79b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #250 Skrevet 9. mai 2021 Jeg tror det, så lenge han ser ut som en mann og fungerer som en mann og selvfølgelig at han matcher meg og min personlighet men jeg synes på en måte tanken på det er litt rart og jeg tror jeg hadde brukt en stund på å innfinne meg med det😅 Tror kanskje at jeg automatisk hadde utelukket det litt om jeg visste om det selv om jeg logisk sett tenker «hva er problemet» og har lyst å være åpen for det. Hadde nok vært best om det gikk en tid før jeg fant ut av det, tror det hadde gått fint da. Så ja nei jo ja. Anonymkode: 54f99...089
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #251 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det, så lenge han ser ut som en mann og fungerer som en mann og selvfølgelig at han matcher meg og min personlighet men jeg synes på en måte tanken på det er litt rart og jeg tror jeg hadde brukt en stund på å innfinne meg med det😅 Tror kanskje at jeg automatisk hadde utelukket det litt om jeg visste om det selv om jeg logisk sett tenker «hva er problemet» og har lyst å være åpen for det. Hadde nok vært best om det gikk en tid før jeg fant ut av det, tror det hadde gått fint da. Så ja nei jo ja. Anonymkode: 54f99...089 Vil ikke ha barn heller så det hadde vært et ikke-tema for min del. Anonymkode: 54f99...089
Gjest Skogsalv Skrevet 10. mai 2021 #252 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 22.40): Heisann! Jeg har skiftet kjønn, født kvinne, lever nå som mann. Jeg er ferdig med alt av operasjoner, og har levd som mann en god del å. Jeg har vært på flere dates, har da brukt tinder og det er ålreit det, selv om jeg ikke er så stor fan av tinder. Hvis jeg har gått på flere dater med samme person, og jeg føler at det kan føre til noe så forteller jeg om kjønnskifte. Jeg forteller det med andre ord aldri på første date, da jeg tenker at det handler først om å se om det er kjemi der. Jeg ønsker ikke å skjule noe sånt, det går heller ikke. MEN lurer på hva dere tenker om å bli sammen med noen som har gjenomgått kjønnskifte? Jeg aner ikke hva folk generelt tenker om sånt? Jeg har skjegg, du kunne aldri sett at jeg er født jente hvis du så meg på gata, det kunne du nesten ikke før hormoner og operasjoner heller Så heldig der. Maskulin og kjekk i følge venner og jenter jeg har datet. Jeg kan ikke få barn, men det er det mange heterofile par som heller ikke kan. Litt skummelt å spørre her inne på kvinneguiden, vet mange her inne ikke helt har filter og kan si ting som at jeg er "mentalt syk " osv, men det er jeg forberedt på.- Uansett, jeg ser frem til gode svar! Anonymkode: 1174e...f29 Har ikke lest alle 13 sidene med svar 🙃, men det hadde ikke vært et problem om alt annet stemte . Kunnskap før fordom!
Fru Uperfekt Skrevet 10. mai 2021 #253 Skrevet 10. mai 2021 Majer skrev (20 timer siden): 80% av kvinnelige studenter svarte i en undersøkelse at de kunne tent på å ha sex med en annen kvinne. Det viser at 80% er et sted mellom biseksuelle og lesbiske. For menn var tallet 50%. Det er altså et mindretall som er fullstendig hetero og som vi ser i mange andre sammenhenger har enkelte problemer med å forstå seg på folk som er annerledes enn dem. Du må og legge ved link til denne undersøkelsen, ellers blir det bare hearsay 2
Fru Uperfekt Skrevet 10. mai 2021 #254 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette er grov feilinformasjon Anonymkode: 6f856...aac Hva er det du mener er grov feilinformasjon? 2
Fru Uperfekt Skrevet 10. mai 2021 #255 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 23.09): Ts her! Jeg skumleser litt, og tar meg heldigvis ikke nær av det som blir diskutert her. Er overrasket over engasjementet og diskusjon om penis, den så jeg ikke komme😅 En av grunnene til at jeg ikke sier det på første date, eller det står på Tinder-profilen min er nettopp det med fordommer. Bedre at de møter og blir litt kjent med meg, også er jo dette en utrolig personlig og intim greie. Det jeg kan si er at jeg aldri har vært jente. De ferreste jeg kjenner har sett meg som jente, jeg har aldri brukt sminke, hatt langt hår, gått i jenteklær. Det hadde sett ut som jeg kledde meg ut om jeg gjorde det. Det er og vitenskap som støtter personer i min situasjon, noe jeg ser flere her forstår og en del, dessverre, ikke forstår. Diskusjonen om hvor mange kjønn det finnes blir jo også stadig omtalt, og der stiller jeg meg nøytralt. Så lenge folk har det bra, er jeg fornøyd Jeg har lest litt om det, og er det er mer avansert enn XY og XX. Er noe om noe apha resepoterer osv som spiller inn, folk skulle bare visst hvor avansert kjønn er. Uansett, takk for støttende ord! Jeg setter utrolig pris på at du tok deg bryderiet og skrive her inne og å sende gode og varme tanker Jeg må tilføye at jeg aldri har opplevd negative reaksjoner, aldri. Er kun på nettet folk slenger med leppa, det sier vel sitt ? Anonymkode: 1174e...f29 Nå har klær, sminke og hårlenge nada å si for hvilket kjønn en er, fra naturens side men hvilken kromosomer en har. Når det kommer til vitenskapelig bevis på noe annet må du nesten linke til det ellers blir det hearsay 4
Majer Skrevet 10. mai 2021 #256 Skrevet 10. mai 2021 Fru Uperfekt skrev (5 timer siden): Du må og legge ved link til denne undersøkelsen, ellers blir det bare hearsay Søk "Rate sexuality 1 to 5"
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #257 Skrevet 10. mai 2021 Lurer på hvor land tid det tar før det kun er lov til å bli forelsket i en melaninrik transperson. Selv om man kun tenner på det motsatte kjønn og en person som ser lik ut som en selv, altså samme farge. Anonymkode: 6c759...e61 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #258 Skrevet 11. mai 2021 On 5/9/2021 at 5:47 PM, Majer said: 80% av kvinnelige studenter svarte i en undersøkelse at de kunne tent på å ha sex med en annen kvinne. Det viser at 80% er et sted mellom biseksuelle og lesbiske. For menn var tallet 50%. Det er altså et mindretall som er fullstendig hetero og som vi ser i mange andre sammenhenger har enkelte problemer med å forstå seg på folk som er annerledes enn dem. Men dersom det er riktig det du sier, at folk som er fullstendig hetero er for en minoritet å regne, burde ikke da beskyttelse av heteroseksuell identitet stå enda høyere på agendaen? Anonymkode: 2dd69...5b5 3
Hannah80 Skrevet 11. mai 2021 #259 Skrevet 11. mai 2021 Skogsalv skrev (På 10.5.2021 den 9.42): Har ikke lest alle 13 sidene med svar 🙃, men det hadde ikke vært et problem om alt annet stemte . Kunnskap før fordom! Det er da mange som har masse kunnskap og 0 fordommer, som likevel ikke kan tenke seg et forhold med en transperson. Det handler om preferanser. 4
Gjest Skogsalv Skrevet 11. mai 2021 #260 Skrevet 11. mai 2021 Hannah80 skrev (14 minutter siden): Det er da mange som har masse kunnskap og 0 fordommer, som likevel ikke kan tenke seg et forhold med en transperson. Det handler om preferanser. Ja,det også . Det har du rett i . 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå