Gå til innhold

Vil menn helst ha yngre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Du stavet 'fleshlight' feil.

Anonymkode: 1f6ef...151

😁

Anonymkode: cce12...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vel, men JEG er kvinne, og kan forsikre deg om at han du siterer har rett. Vi damer synes menn er penest i 20-åra. Etter det er det andre ting som virker inn på attraktiviteten, som tykk lommebok og sosial status. Den fysiske attraktiviteten til menn synker etter 30.

Anonymkode: 296af...0dd

Du kan være kvinne så mye du vil, det du beskriver er likevel et androsentrisk syn. Særlig dette med å skulle belære andre om hvordan verden er, slik du gjør her i dette innlegget.

For alt jeg vet er du mann, og det blir uansett for dumt at du skal forsøke å belære meg om hvordan kvinner fungerer, det vet jeg minst like godt som deg.

Det er ingen som hevder at en 45 år gammel mann er penere eller mer vakker enn en på 25. Det man hevder er at en 45 år gammel mann er mer kjekk eller sexy enn en på 25. For en kvinne så betyr ofte pen og vakker det motsatte av kjekk og sexy. Og uansett, er man kvinne i 20-årene selv, så vil man gjerne foretrekke menn i 20-årene, er man i 30-årene, vil man foretrekke menn i 30-årene..osv. 

Anonymkode: aeb9f...d4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva?? Har ingenting å si for meg. Jeg blir tiltrukket så blir jeg tiltrukket, og kan ikke si at jeg syntes de var noe mer attraktive når  jeg ser bilde av de som yngre.
Menn i 20-åra ser jo gjerne ut som guttunger. 

Anonymkode: 6911c...427

Ja, det er det normale.

Men da man var i 20-årene selv, så så verden annerledes ut. Det fantes en tid hvor selv en 27-åring fremsto som en eldre mann ;) 

Anonymkode: aeb9f...d4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. Alder er ikke så viktig, men jeg tenker +/- 6-7 år. Nærmer meg 40 selv. 

Det jeg derimot er opptatt av er at begge parter i forholdet må gjøre sitt beste for å prøve og ta vare på helse og kropp. Noen kilo ekstra er helt greit. Å bruke all ledig tid til å ligge på sofaen og se TV er ikke greit.

Jeg tror også at jeg kanskje kunne hatt et problem hvis dama var like høy eller høyere enn meg, men det skal litt til og har aldri vært noe problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et bilogisk perspektiv vil alltid menn fantasere og tenne på yngre fruktbare kvinner. Skjønner ikke vitsen med å være politisk korrekt. Kvinner er mest seksuelt attraktive i alderen 20-25. Det er bare sånn naturen fungerer.

Anonymkode: 21fe8...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Fra et bilogisk perspektiv vil alltid menn fantasere og tenne på yngre fruktbare kvinner. Skjønner ikke vitsen med å være politisk korrekt. Kvinner er mest seksuelt attraktive i alderen 20-25. Det er bare sånn naturen fungerer.

Anonymkode: 21fe8...66b

Bilogisk – har det å gjøre med hvor glad man er i biler? 
Frontallappene er ikke ferdig utvokst før ved 25 års alderen, så skjønner godt at menn ønsker kvinner som ikke er voksne. Lettere å forme/knekke osv. 

Anonymkode: fe419...d2f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Fra et bilogisk perspektiv vil alltid menn fantasere og tenne på yngre fruktbare kvinner. Skjønner ikke vitsen med å være politisk korrekt. Kvinner er mest seksuelt attraktive i alderen 20-25. Det er bare sånn naturen fungerer.

Anonymkode: 21fe8...66b

Hva med oss som var overvektige og hadde kviser i den alderen da, og ble veltrente og fikk finere hud rundt 30? Dere er så bastante og uten nyanser, tar ikke høyde for hvordan de individuelle kvinnene faktisk ser ut men bare som en masse

Anonymkode: e25d3...762

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner lever også lenger enn menn, så det er ikke sånn kjempesmart å finne seg en eldre mann siden man ikke føler seg god nok for en jevnaldrende. Da sitter du der som sprek 60-åring og dement mann på pleiehjemmet, istedenfor å bli gamle sammen 

Anonymkode: e25d3...762

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngre kvinner kan gjøre et umiddelbart inntrykk, men etter førsteinntrykk går det gjerne nedover med interessen. Det motsatte er ofte tilfellet med litt mer voksne damer. Så å si at menn vil ha yngre damer er bare delvis riktig, litt yngre kanskje, da får vi i pose og sekk.

Anonymkode: 87b76...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 23.01):

Enkelt og greit. Og slik har det vel alltid vært 

Anonymkode: 649db...9b0

Nei. Kvinne 34 her. Foretrekker yngre menn. 

Anonymkode: 046e4...06a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder betyr ikke stort for min del, men jeg har nok stort sett endt opp med litt eldre kvinner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoDiablo

Hva andre velger bryr jeg meg ikke så mye om så lenge det fungerer for dem. For meg er grensen maks 10 år begge retninger, men foretrekker at hun er yngre enn meg. Jeg er 7 år eldre enn min nåværende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kvinner lever også lenger enn menn, så det er ikke sånn kjempesmart å finne seg en eldre mann siden man ikke føler seg god nok for en jevnaldrende. Da sitter du der som sprek 60-åring og dement mann på pleiehjemmet, istedenfor å bli gamle sammen 

Anonymkode: e25d3...762

Ja. Det er jo en grunn til at det er så mange enslige gamle damer i Norge.

Anonymkode: cbefa...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bilogisk – har det å gjøre med hvor glad man er i biler? 
Frontallappene er ikke ferdig utvokst før ved 25 års alderen, så skjønner godt at menn ønsker kvinner som ikke er voksne. Lettere å forme/knekke osv. 

Anonymkode: fe419...d2f

Det viktige er at de er voksne nok til seksuell grensesetting, og å selv uavhengig kunne fatte avgjørelser rundt hvem de vil ha i livet sitt, og det skulle man jo tro kvinner på f.eks 20-25 er i stand til. De stemmer jo ved valg, er strafferettslig tilregnelige, kjører bil (som krever mye konsekvenstenkning), osv. Det er jo ikke snakk om en bryter som slås på ved 25-års-alder, men heller en gradvis prosess. Jeg tror langt på vei de fleste (alle?) kvinner klarer å bestemme selv hvem de vil ha i livet sitt en god stund før fylte 25.

Anonymkode: 86617...2ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

strafferettslig tilregnelige

*strafferettslig ansvarlige  :)

Anonymkode: 86617...2ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mann i 40-åra her som ser etter dame og ho kan godt vere eldre eller yngre enn meg så lenge livstilen og personlegheita passar meg.

Det eg ser er at mange damer blir skikkeleg kjerring etterkvart og ikkje noko eg vil vere med. Mange menn er sikkert på samme viset og blir gubbete. Yngre damer kan vere finare visuelt, men om du møter dei så er dei kjedelege og du ser at om 10 år så har dei sikkert blitt ei kjerring.

Så for meg er det å finne ei dame som har eit aktivt liv, eit visst visuelt ytre og utstrålar livsglede og då er ikkje alderen så viktig. Einaste er at er ho 10-15 år yngre enn meg så kan eg jo slite meir med å kapre ho enn om ho er jamnaldrande med meg eller eldre :)

Anonymkode: b0115...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vel, men JEG er kvinne, og kan forsikre deg om at han du siterer har rett. Vi damer synes menn er penest i 20-åra. Etter det er det andre ting som virker inn på attraktiviteten, som tykk lommebok og sosial status. Den fysiske attraktiviteten til menn synker etter 30.

Anonymkode: 296af...0dd

ikke enig. Liker best menn i 30-årene, de har litt mer grove trekk og ser ofte litt mer mandige ut, som regel uten de fettrike ungdomsansiktene som yngre menn i 20-årene har.  :) 

Anonymkode: 5de36...0c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

ikke enig. Liker best menn i 30-årene, de har litt mer grove trekk og ser ofte litt mer mandige ut, som regel uten de fettrike ungdomsansiktene som yngre menn i 20-årene har.  :) 

Anonymkode: 5de36...0c0

Ja menn peaker senere enn kvinner av mange grunner. En gutt på 20 er ofte barnslig og gutteaktig i ansiktet og har ingen ting på stell. En mann i 30 årene er på vei mot toppen både i karrieren og utseendemessig. Faktigst er mannlige idrettsutøvere på sitt aller beste tidlig i 30 årene som regel. 

Kvinner peaker mellom 18-25 på attraktivitets skalaen. Mye av det er bilogisk begrunnet siden det er da kroppen er på det fineste og man er mest fruktbar da. Case closed😊

Anonymkode: 21fe8...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller ha en pen dame enn en ung dame.

Anonymkode: 34a21...267

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...