AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Del Skrevet 3. mai 2021 Finnes det? 😂 Treningssokker som er gode og myke (har sensitiv hud) og som samtidig ikke glir av hælen under trening. Har ikke prøvd så mange typer, men hvis noen har gode anbefalinger hadde jeg satt stor pris på det Anonymkode: 9570a...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Del Skrevet 3. mai 2021 Kari Traa sokker er gode og stram i strikken Anonymkode: 0a009...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MOD Skrevet 4. mai 2021 #3 Del Skrevet 4. mai 2021 HM har ankelsokker som er helt supre! De selges i «treningsavdelingen»: husk å sjekke om de er den typen som har silikonstriper øverst på helen👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Del Skrevet 2. juli 2021 Adidas, Nike, Champion, Under Armour, mange som har gode sokker. Men jeg opplever at ankelsokker glir ned og gir meg gnagsår på hælen, så jeg bruker normal høyde. Anonymkode: 0ea9a...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå