Gå til innhold

Mensenhansken

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier ikke få noe blod på hendene når jeg bruker tampong, men om jeg skulle det, så er jo det nettopp det vann og såpe er til for etter toalettbesøket :vetikke:

Hansker fører bare til mer søppel.

Er ikke verdens dummeste forslag, finnes verre som «vagina glue», men dette er ikke noe vi faktisk trenger. For joda en helt alminnelig engangshansker vil kunne fungere like godt, for de som mener de trenger det.

Anonymkode: 1f4cc...0b7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at disse stakkars guttene blir gruset er selvsagt at de begår alle feil i boka.

De designer et produkt for kvinner, basert på et behov hos seg selv. De syns mens er ekkelt og lukter vondt og ønsker å gjøre noe med det problemet. Så prøver de å selge det inn som en genial løsning hos kvinner. Men kvinner er ikke dumme og vi liker ikke å bli behandlet som dumme. Ingen liker det. Vi er møkk lei av å møte bedrevitere som med den største selvfølgelighet belærer oss i elementære ting, som de kanskje ikke en gang har peiling på selv.

Så i stedet for å fremstå geniale, er det som går igjennom spamfilteret følgende: Hei, vi liker ikke mens, og vi har lagd et produkt tilpasset det, da vi antar at alle kvinner føler slik som oss om mens. Vi antar at damer ønsker seg enda et unyttig produkt, da vi vet at det er viktig for kvinner å bruke penger på dill, så vi håper å tjene litt penger på det.

Anonymkode: f299f...a00

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er ikke verdens dummeste forslag, finnes verre som «vagina glue»,

Anonymkode: 1f4cc...0b7

What? :blink:

Nå måtte jeg google vagina glue. Og ja, det var faktisk en enda dårligere ide enn menshansker! :ler:  Og det svaret patentsøkeren gav på kritikken da;

"You as a woman should have come up with a better solution than diapers and plugs, but you didn’t. Reason being women are focused on and distracted by your period 25 percent of the time, making them far less productive than they could be."
Kilde: https://nypost.com/2017/02/21/vagina-lipstick-glue-is-even-more-terrible-than-it-sounds/

Ser ikke for meg at damene blir mer produktive av å samle opp blod i en gjenlimet vagina. Tvert imot tror jeg heller de ville gått rundt og vært redd for lekkasje og gått mye hyppigere på do. Det er jo ikke særlig produktivt med tissepause hele tiden.

Man lærer stadig noe nytt på KG! 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ville ikke kjøpt en MENS-hanske eller MENSTRUASJONS-hanske.

Anonymkode: c7bc8...86d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du ser på hansken (er et bilde i artikkelen), så er jo den også så stor at den er mer til bry enn til hjelp.

Men nei, det hadde jeg ikke brukt. Klarer meg fint med papir,  og vann og såpe. Jeg tar alltid ut søpla når mensen er over slik at det ikke får ligge der og lukte. 

Gutta prøver å skape et problem av noe som ikke er det.

Anonymkode: 67341...f42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig merkelig produkt. Hvis man først tenker at det er nødvendig med hanske for å bytte tampong - hvorfor stoppe der? Da kunne man jo like godt lansert det som en intimhanske som kan brukes til alle typer dobesøk og fått mye større marked for produktet. Om man har tissa så risikerer man jo å få litt urin på hånda selv om man bruker papir osv (er jo derfor man vasker hendene). Men lite miljøvennlig alternativ til håndvask da..

Anonymkode: ea4a2...fb7

AnonymBruker
Skrevet

Syns overhodet ikke at mensen er ekkelt. Gjør meg ingenting å skifte tampong og bind, prøver å få til å bruke menskopp men har ikke mestret det helt enda. 

Anonymkode: 9e62e...b36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sengetøtt skrev (12 minutter siden):

Mensen er ekkelt og er årsaken til at damer blir ustabile

Å bruke hanske er rett og slett hygenisk. Det er også pakket inn når man kaster produktet så det unngår lukt

En hanske er ikke mer hygienisk enn grundig håndvask med såpe. Tvert i mot. I tillegg vil en hanske også lukte etter å ha blitt kastet i søpla, og bidra til mer søppel.
De fleste damer pakker inn bind og tamponger før de kaster i søpla, og tømmer også gjerne søpla oftere under mensen for å unngå lukt på badet. Menshansker er helt unødvendig og bidrar ikke med noe som helst nytt eller nyttig, med mindre man er en dame med angst for å få eget mensblod på hendene. I såfall finnes det nok av engangshansker på markedet allerede, så vi trenger ikke en ny type rosa "menshansker".

Hvis du er så hysterisk, trenger du egne bæsjehansker, tissehansker og onanihansker også. Og noen hansker ekstra i tilfelle du begynner å blø andre steder på kroppen.
Eller eventuelt kjøpe vanlige engangshansker som du kan bruke til alt mulig, og  i samme slengen hjelpe til med å drukne verden i unødvendig søppel.

Anonymkode: 7e501...84e

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det var så dum ide jeg. Ja visst er mensen naturlig og alt det der, men jeg synes det er ekkelt også. jeg blør som et helvete de første dagene av syklusen, og når jeg tar ut eller setter i ny tampong, risikerer jeg at det renner blod ned på fingre og i hånda mi. Det er noe helsikes gris og jeg skulle gjerne sluppet å skure hendene så veldig med såpe etterpå.. men engangshansker finnes jo allerede...

Men mtp lukt fra søppelbøtta- det finnes jo alt bleiebøtter som forsegler bleiene og lukta. Noe sånt hadde kanskje vært mer miløvennlig enn mer søppel i form av hansker for de som *ikke er plaget med store blødninger, kanskje... Jeg har to døtre og det blir mye tamponger og bind i søpla som fort lukter...

Anonymkode: dc7c7...083

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Unødvendig ! Eneste jeg har å si.

Man vasker hendene etter man har vært på do, uansett om man har bæsjet, tisset eller tatt ut en tampong. Og det får holde!

Makan til snåle menn

Anonymkode: 66bae...d4f

• Liker 1
Skrevet

Synes først og fremst at det er et unødvendig produkt, og ikke noe jeg blir stødt av. Får jeg mens-søl på hendene, er det jo bare å vaske det med vann og såpe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...