Gå til innhold

Jeg vil også ha dagbok :)


airia

Anbefalte innlegg

Synes det er hyggelig med dagbok, men vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive her.

Dagligdagse hendelser og slikt er jo en mulighet, men hvor grensa går for hva som blir for personlig er jeg litt usikker på.

Ser det er mange her inne som strekker den grensa mye lenger enn jeg ville ha gjort, tror ikke en evt kjæreste eller familien min ville vært særlig glad for at jeg skrev personlige ting om dem her, selv om jeg var aldri så anonym.

Jeg ville hvertfall ikke likt å lese personlige ting om meg her som en eller annen som sto meg nær hadde skrevet. Selv om ingen ville visst hvem jeg var, ville det likevel ikke føles noe godt.

Men så lenge jeg ikke skriver om andre enn meg selv, og ikke skriver ting om andre som jeg ikke ville likt at ble skrevet om meg selv (dette ble komplisert :ler: ) , så burde jeg vel ha mitt på det tørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No sa jo du sjøl ka du skulle skrive.. Grensa går der du føler for  :)

Problemet er jo at man kanskje ikke alltid bør skrive det man føler for :sjarmor:

Sikkert fristende å skjelle ut en eller annen person man kjenner innimellom, men forferdelig kjedelig om den personen noen gang skulle finne ut av at man har gjort det i full offentlighet her inne :frustrert:

Synes ikke det er noen unnskyldning for min del at jeg er anonym. De fleste her inne røper seg vel etterhvert for noen hvem de er og hvor de bor :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Ja, sånne ting kan jo være litt pinlig ;) Men du kan jo også velge å være helt anonym, ingen trenger jo å vite hvem du egentlig er her inne , det er det som er fint med KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsom dag på jobb, og så rett på møte etterpå.

Heldigvis venter alltid senga tålmodig på meg :)

Min beste venn når kroppen er sliten og hodet tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
:vinke:

Gratulerer med ny dagbok!

Takk :)

Problemet er at jeg har glemt at jeg opprettet en kladdebok her :ler:

Men skal forsøke å huske på det fremover :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...