Ainaen Skrevet 2. september 2005 #1 Del Skrevet 2. september 2005 Ja da er vi i gang.... Ringte inn mens i går og nå venter jeg bare på brevet med datoer og annen viktig informasjon. Medisinene har jeg allerede fått. Jeg gruer meg skikkelig nå... Men så er det også litt rart det her. Det jeg tenker mest på er medisiner og hvordan jeg kommer til å reagere på det. Så tenker jeg på turen til Trondheim, undersøkelsene, sitte i den lekre stolen, utgraving av egg og innsetting av befrukta egg... Osv.... Jeg tenker mye på dette, men utrolig lite på akkurat grunnen til at vi gjør dette. IKKE mistforstå!! Jeg håper så inderlig at det går bra og at det bli lykkelige tider neste sommer, men all fokuseringen på medisiner og det der tar litt overstyring. Eller kanskje jeg fortrenger hele greia?? Ville bare si at nå er vi i gang egentlig... Alt dette med frykt og slikt kan jeg nok heller skrive litt om under vankelige følelser... 14. oktober skal vi til St. Olavs..... Hvilken klubb er jeg da i?? Okt/nov?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 2. september 2005 #2 Del Skrevet 2. september 2005 Så spennende! Ut fra hva du skriver forstår jeg det slik at det er første prøverørsforsøket? Ønsker dere masse lykke til. Ikke glem å ta vare på hverandre og forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 2. september 2005 #3 Del Skrevet 2. september 2005 Hei. Fikk veldig lyst til å ønske deg lykke til! Jeg har nettopp kommet hjem fra St. Olavs etter andre IVF-forsøk der. Det er selvfølgelig forskjellig hvordan en slik prosess føles, og det er ikke til å komme bort fra at det er en påkjenning, men du kommer helt sikkert gjennom det helt fint!! Selve uka der oppe (forstår det slik at dere bor et stykke unna) har gått veldig fint for vår del iallefall, og det er hyggelige mennesker der oppe. Det aller meste er helt smertefritt, og du blir tatt godt vare på. Hvis du vil, må du bare sende meg en PM (hvis du har spm. etc.) jeg har det som sagt ganske frisk i minne! Lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 2. september 2005 #4 Del Skrevet 2. september 2005 Så spennede. Ønsker deg masse lykke til! Og du kommer til å bli så overrasket over hvor greit du kommer til å takle alt sammen. Både sprøyter og undersøkelser. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå