Tusseline Skrevet 30. september 2002 #1 Del Skrevet 30. september 2002 Hei folkens! Først ett lite spørsmål: Går solpudder og bronsepudder under samme katogori? Jeg er på jakt etter ett solpudder/bronsepudder til høstebleke ansikter. Merker å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 1. oktober 2002 #2 Del Skrevet 1. oktober 2002 Ja, de gjør nok den samme nytten! Jeg bruker versace sitt sol pudder, dyrt, men kjempe drøyt!! Jeg har hatt mitt i 1,5 år og er ikke halveis i det en gang! en god investering!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 1. oktober 2002 #3 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hei Jeg kjøpte Guerlain sitt solpudder etter anbefaling her inne på forumet. Er superfornøyd, det gir en god gyllen glød til en etterhvert høstgufsen hud! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 1. oktober 2002 #4 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg er avhengig av Kanebo sitt solpudder. Har brukt det i flere år. Koster rundt 200 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. oktober 2002 #5 Del Skrevet 1. oktober 2002 Guerlain er det aller beste! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 1. oktober 2002 #6 Del Skrevet 1. oktober 2002 Anbefaler Guerlain jeg også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 1. oktober 2002 #7 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg bruker Estee Lauders sitt solpudder, det har to farger så jeg blander de to alt etter hvor brun jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2002 #8 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hmmmm synes ikke guerlain sitt var så bra jeg, da anbefaler jeg ysl sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 2. oktober 2002 #9 Del Skrevet 2. oktober 2002 ART DECO!! Er veldig fornøyd med bronsepudderet fra Art Deco. Jeg er veldig blek (og hadde ingen tro på det), men det virker!!. Du kan bruke det som rouge, som pudder, på halsen - hvor du vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 5. oktober 2002 #10 Del Skrevet 5. oktober 2002 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. oktober 2002 #11 Del Skrevet 5. oktober 2002 Da kan jo jeg si, som en motvekt til alle dere andre, at jeg ble veldig skuffet da jeg prøvde et solpudder. Merka nesten ingen forkjell jeg. Tror det var versasec :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 5. oktober 2002 #12 Del Skrevet 5. oktober 2002 care: Da brukte du vel sikkert en farge som var altfor nær din egen hudfarge..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå