AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #21 Skrevet 2. mai 2021 Jeg har hatt det samme. Var pollenallergi for min del. Gå å sjekk deg, og så oppdaterer du her om hvordan det går? Anonymkode: b781c...030 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #22 Skrevet 2. mai 2021 Én ting er sikkert: Hjertet tåler utrolig mye! Men sjekk d! Anonymkode: 3e602...c50 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #23 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har hatt det samme. Var pollenallergi for min del. Gå å sjekk deg, og så oppdaterer du her om hvordan det går? Anonymkode: b781c...030 Så bra du fikk sjekket deg ☺️Men pollen som gjorde utslag for deg altså? Gikk du lenge med det? Ja kan godt oppdatere når jeg har fått sjekket ☺️ Anonymkode: a8822...c28
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #24 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så bra du fikk sjekket deg ☺️Men pollen som gjorde utslag for deg altså? Gikk du lenge med det? Ja kan godt oppdatere når jeg har fått sjekket ☺️ Anonymkode: a8822...c28 Ja, det gikk omtrent et halvt år. Fra sesongen startet til den sluttet. Anonymkode: b781c...030
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #25 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det kan jo være all slags angst egentlig, kroppen har gått i alarmberedskap for lenge. Man kan få mye langvarige symptomer om man har mye negativt tankekjør eller mentalt stress over tid. Anonymkode: dac9b...a1c Man kan og få symptomene om man bare er kronisk anspent, trenger ikke en gang å har negative tanker. Anonymkode: 4c24b...eeb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #26 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjære deg, jeg havnet på legevakten i dag pga helt like symptomer. Kjenner intense smerter i brystet, kommer og går litt i intensitet, men det er der nesten konstant. Litt verk opp mot skulder også... Tatt ekg, crp, div blodtrykksmålinger, div blodprøver...Legene konkluderte med stress og angst som igjen har påvirket muskulaturen ved at jeg strammer meg, knyter meg, puster tungt og kort... Så da var det rett på angstdempende medisiner, henvisning til fysio og beskjed om å hvile mye mye mer enn før....Lykke til, gå en tur til lege er du snill Anonymkode: a834a...f76 Hvilke angstdempende medisiner? Anonymkode: 52d29...1a6
Gjest Margo Skrevet 3. mai 2021 #27 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har forresten de samme "takene" du beskriver. Hadde ingenting med hjerteinfarkt å gjøre. Et sterkt symptom på infarkt er at det stråler ut i venstre arm.... Anonymkode: a834a...f76 Det er dessverre mange som ikke oppsøker hjelp fordi de «mangler» de klassiske symptomene..men et hjerteinfarkt kan utarte seg på mange forskjellige måter..det er også ofte forskjell på symptomer hos kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #29 Skrevet 4. mai 2021 Tuttifrutt skrev (2 timer siden): Hvordan gikk det, ts? Hei! Har ikke vært hos legen enda, fikk time neste uke 😏 Anonymkode: a8822...c28
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #30 Skrevet 4. mai 2021 Stress og anspenthet kan gi slik ubehag, og er vel blant de vanligste forklaringene. Jeg har det slik og legen konkluderte rimelig raskt...selv uten ekg... Men ja, sjekk hos legen. Anonymkode: 6667b...356
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #31 Skrevet 11. mai 2021 Ts her. Jeg ble henvist videre for å finne ut hva dette er. Takk for innspill 🥰 Anonymkode: a8822...c28 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #32 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 23.00): Har den senere tid hatt ubehag i brystet og vært mye tungpustet. Aldri hatt noe trøbbel med det før, men nå har jeg gått sånn i snart 3 mnd, det er der konstant. Er normalt aktiv, i 30-årene og har et normalt kosthold/ikke overvektig. Noen som har hatt lign? Ja skal selvsagt oppsøke lege om det ikke går seg til, men greit å høre erfaringer ☺️ Anonymkode: a8822...c28 Jeg fikk veldig ubehag i mitt bryst (kunne kjenne murringer fra hjertet) etter at jeg prøvde å ta livet mitt med paraset (var 20 år, og visste ikke at dette ikke kom til å ta livet av meg). I ettertid har jeg hatt både vondt og kjent veldig ubehag. For noen måneder siden dunket hjertet sykt mye og hadde så vondt at jeg troddd jeg skulle få hjerteinfarkt. Jeg har ikke gått til legen da, men kommer nok til å gjøre det hvis det skjer igjen! Anonymkode: 04da1...27d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #33 Skrevet 11. mai 2021 Fint at du skal utredes. Jeg har hatt symptomer på tungpustethet av og på i et år nå. For meg var det stille refluks. Trodde lenge det var pollenallergi, men det gikk ikke over med allergimedisin. Det er muligens litt astma også, men det er mest sannsynlig påvirket av refluksen. Jeg tok gastroskopi og fikk det påvist. Blir mye verre hvis jeg drikker alkohol, koffein, kullsyre og spiser meg for mett. Anonymkode: 1de60...30e
Danseskjørt Skrevet 11. mai 2021 #34 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ts her. Jeg ble henvist videre for å finne ut hva dette er. Takk for innspill 🥰 Anonymkode: a8822...c28 Så bra👏🏼 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå