AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Del Skrevet 2. mai 2021 Slange, alle typer Edderkopper, størrelse sort enke og større Veps Anonymkode: c8810...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Del Skrevet 2. mai 2021 Er DU skulle det stå i hi Anonymkode: c8810...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 2. mai 2021 #3 Del Skrevet 2. mai 2021 Jeg er mest redd for edderkopp - uansett størrelse. Ikke akkurat redd for veps, men liker ikke når de blir nærgående, siden jeg har blitt stukket helt uprovosert før. Slanger er jeg ikke redd for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 3. mai 2021 #4 Del Skrevet 3. mai 2021 Veps. Ingen edderkopper eller slanger i Norge er farlige. Huggorm kan bite, men hvor ofte skjer det, og hvor farlig er det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mai 2021 #5 Del Skrevet 3. mai 2021 Veps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #6 Del Skrevet 3. mai 2021 Edderkopp 🤢 Anonymkode: bcde2...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. mai 2021 #7 Del Skrevet 3. mai 2021 Slange og veps. Kan ikke velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Del Skrevet 3. mai 2021 Ingen av dem, hvis du tenker på de artene vi har i Norge. Anonymkode: 3f449...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Del Skrevet 3. mai 2021 Veps, har skikkelig fobi. Nekter å spise ute hele sommeren, og trekker meg unna/går inn hvis det feks grilles på terrassen. Det er så utrolig irrasjonelt, men jeg klarer virkelig ikke ta meg sammen, det svartner helt for meg 😅 Er ikke redd for verken slanger eller edderkopper. Anonymkode: b15f8...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 3. mai 2021 #10 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg kan ikke fordra veps. Slanger og edderkopper er helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 3. mai 2021 #11 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Har tatt ut veps med hendene av huset mangen ganger, er ikke spesielt redd de nei. Har kun blitt stukket en gang-på nyttårsaften av alle dager. Slanger er mer fascinerende enn redselsbetont. Eneste som er skummelt er om hunden skulle bli bitt av de. Men edderkopper 😱 Jeg kaldsvetter på ryggen (ja faktisk), det oppstår en ekstrem panikk i magen, jeg kan til og med begynne å grine av de.. Irrasjonellt og tåpelig, jada men sånn er det med forbier.. Edit; Jeg har til og med tatt av varselet her på kg om når folk siterer meg fordi noen skulle ha det "så innmari morsomt" med å legge ut edderkopp bilder når jeg hadde svart I en slik tråd. Endret 3. mai 2021 av skreppamedleppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 3. mai 2021 #12 Del Skrevet 3. mai 2021 Edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 3. mai 2021 #13 Del Skrevet 3. mai 2021 Veps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå