Gjest loveli Skrevet 2. mai 2021 #1 Del Skrevet 2. mai 2021 Jeg skriver av og til (for) lange tekster når jeg svarer i trådene her på KG. Ofte prøver jeg å lese over det jeg skriver for å se om det jeg har skrevet er riktig/forståelig. Hvis jeg har en skrivefeil eller vil redigere et avsnitt så hender det ganske ofte nå at hele avsnittet slettes dersom jeg sletter en feil bokstav. Hvorfor skjer dette? Har ikke hatt problemer som dette tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 3. mai 2021 #2 Del Skrevet 3. mai 2021 Kan det være at du (uten å mene det) har markert deler av teksten, og at det derfor slettes? På PC får du det tilbake ved å klikke ctrl+Z, og på mobil hender det at det blir liggende i tekstverktøyet om du går ut og inn igjen. Uansett vil ikke feilen oppstå dersom du ikke lagrer når du har endret. Så om du dropper å lagre, går ut igjen og på nytt prøver å redigere, bør alt du har skrevet være der, og du får mulighet til å endre skrivefeilen. Dette forutsetter såklart at du allerede har publisert innlegget. Merker jeg svarte på to ulike ting her, så skjer det når du redigerer et publisert innlegg, eller når du foretar endringer i det innlegget du bare har i tekstverktøyet upublisert? Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 3. mai 2021 #3 Del Skrevet 3. mai 2021 Dette har skjedd meg også (kun på mobil). Trodde det var fordi jeg dobbeltrykket på tilbaketasten, men kanskje det er noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 3. mai 2021 #4 Del Skrevet 3. mai 2021 Dette har skjedd med meg også. Og problemet har dukket opp de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. mai 2021 #5 Del Skrevet 3. mai 2021 Dette skjer meg også noen ganger her på KG. Jeg skriver fra pc. Stasjonær. Veldig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 4. mai 2021 #6 Del Skrevet 4. mai 2021 Forumansvarlig skrev (22 timer siden): Kan det være at du (uten å mene det) har markert deler av teksten, og at det derfor slettes? På PC får du det tilbake ved å klikke ctrl+Z, og på mobil hender det at det blir liggende i tekstverktøyet om du går ut og inn igjen. Uansett vil ikke feilen oppstå dersom du ikke lagrer når du har endret. Så om du dropper å lagre, går ut igjen og på nytt prøver å redigere, bør alt du har skrevet være der, og du får mulighet til å endre skrivefeilen. Dette forutsetter såklart at du allerede har publisert innlegget. Merker jeg svarte på to ulike ting her, så skjer det når du redigerer et publisert innlegg, eller når du foretar endringer i det innlegget du bare har i tekstverktøyet upublisert? Forumansvarlig Det skjer i alle sammenhenger. Både når jeg redigerer allerede skrevne og lagrede tekster og når jeg skal opprette nytt innlegg i et tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 4. mai 2021 #7 Del Skrevet 4. mai 2021 Takk for oppdatering. Det er nok noe @TSP må se på! Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå