AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Del Skrevet 1. mai 2021 Litt rart da jeg jogger en relativt flat sti ute (noe grus/noe skogsti). Jeg jogger 40 sekunder fortere på mølla. Blir mye mer sliten ute også.....Men liker best å jogge ute. Skal der virkelig være slik forskjell? Blir litt demotiveret... Bruker Strava appen ute. Anonymkode: 845b1...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Del Skrevet 1. mai 2021 Det kalles luftmotstand. I tillegg har du gjerne litt vind ute og små bakker. Alt er ikke flatt. Anonymkode: 41bb9...eaa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Del Skrevet 1. mai 2021 Underlaget spiller også inn. Det er tyngre å løpe på grus enn asfalt eller mølle. Anonymkode: 41bb9...eaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Del Skrevet 1. mai 2021 Bruk 1-2 % helning på mølla når du løper. Da blir nok resultatene mer likt det du opplever ute. https://www.codybeals.com/2014/02/running-numbers-how-much-easier-are/ Anonymkode: ee407...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruk 1-2 % helning på mølla når du løper. Da blir nok resultatene mer likt det du opplever ute. https://www.codybeals.com/2014/02/running-numbers-how-much-easier-are/ Anonymkode: ee407...433 Skal prøve det Anonymkode: 845b1...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Litt rart da jeg jogger en relativt flat sti ute (noe grus/noe skogsti). Jeg jogger 40 sekunder fortere på mølla. Blir mye mer sliten ute også.....Men liker best å jogge ute. Skal der virkelig være slik forskjell? Blir litt demotiveret... Bruker Strava appen ute. Anonymkode: 845b1...18e Nei, det er ikke rart, det er helt normalt. Mølle må jo bære det enkleste i hele verden å løpe på. Ikke behøver man å løfte eller se hvor man skal plassere beina heller. Du har allerede fått svar på hvorfor det går seinere ute: Luftmotstand, flatt er ikke flatt likevel, tyngre underlag. Anonymkode: c40e2...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Del Skrevet 2. mai 2021 Jepp. Tok meg lang tid å venne meg til å jogge ute da treningssentrene stengte i fjor. Var så demotiverende at tidene ute var såpass mye dårligere enn på mølla, at det var tyngre, og jeg savnet den kontrollen mølla ga. Men vendte meg fort til det, og nå elsker jeg å løpe ute. Anonymkode: e5eb2...f19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 15.25): Litt rart da jeg jogger en relativt flat sti ute (noe grus/noe skogsti). Jeg jogger 40 sekunder fortere på mølla. Blir mye mer sliten ute også.....Men liker best å jogge ute. Skal der virkelig være slik forskjell? Blir litt demotiveret... Bruker Strava appen ute. Anonymkode: 845b1...18e Du blir demotivert av 40 sekunder og at treningseffekt er bedre? Anonymkode: 62d4b...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå