AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Del Skrevet 1. mai 2021 Var på treningssenteret for å trene for første gang i dag. Jeg var veldig ukomfortabel siden jeg aldri har trent på et treningssenter i hele mitt liv i tillegg så har jeg en svært uatletisk kropp. Men jeg så flere kvinner på treningssenteret som hadde samme kropp som meg og det hjalp på selvtilliten min. Endte med at jeg gjennomførte treningsøkten og det var trolig fordi jeg så at andre som meg trente der. Så tusen takk til dere store som trener. Anonymkode: fb60a...2ee 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Del Skrevet 4. mai 2021 On 5/1/2021 at 2:06 PM, AnonymBruker said: Var på treningssenteret for å trene for første gang i dag. Jeg var veldig ukomfortabel siden jeg aldri har trent på et treningssenter i hele mitt liv i tillegg så har jeg en svært uatletisk kropp. Men jeg så flere kvinner på treningssenteret som hadde samme kropp som meg og det hjalp på selvtilliten min. Endte med at jeg gjennomførte treningsøkten og det var trolig fordi jeg så at andre som meg trente der. Så tusen takk til dere store som trener. Anonymkode: fb60a...2ee Og kanskje din treningsøkt motiverte andre igjen. Så takk til deg og! Anonymkode: e0755...b2e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 5. mai 2021 #3 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg blir så glad når jeg ser store folk som trener og som blåser i hva andre måtte tenke😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg trener på et lite senter, og er nesten alltid alene om å være stor på gruppetimer. Det er vanskelig og tungt, men prøver å si til meg selv at de fleste ser vel positivt på det. Har mye angst, men klarer å trosse den heldigvis 🚴🏻♀️🏋🏻♂️ Anonymkode: 34e56...d25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg har vært eneste store på gruppetreninger. Tatt i så hardt at jeg må ut å kaste opp og nesten svimt av 🤦🏼♀️ Pinlig ja, men jeg er der og prøver. Babysteps Anonymkode: 4692a...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trener på et lite senter, og er nesten alltid alene om å være stor på gruppetimer. Det er vanskelig og tungt, men prøver å si til meg selv at de fleste ser vel positivt på det. Har mye angst, men klarer å trosse den heldigvis 🚴🏻♀️🏋🏻♂️ Anonymkode: 34e56...d25 Jeg er ikke overvektig, men jeg blir glad hver gang jeg ser en overvektig som trener, og heier litt ekstra på dere inni meg! Tenker aldri aldri noe negativt om en stor person som trener. Anonymkode: 5a39d...2a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå