AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #21 Del Skrevet 1. mai 2021 Har Flåm turbukse fra twentyfour, en av beste jeg har hatt! Så behagelig og vindtett. Anonymkode: b6693...dde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #22 Del Skrevet 1. mai 2021 Jeg har 2 stk turbukser fra Twentyfour; ble også lokket av fargene.. Irriterer meg at de er så tynne, for man skal ikke stå noe særlig på knærne før det går hull dessverre. Har også en anorakk; den er pen men tungvint å dra av og på. Hele fasongen går i tillegg tapt når man åpner opp glidelåsene for lufting, da blir den fort bare ei fille 😆 Helt greie klær, men jeg hadde kun kjøpt dem om de var på salg. For full pris er de ikke verdt. Anonymkode: ce11a...b83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #23 Del Skrevet 1. mai 2021 Hva slags tur går du på? Asfalttur en time fra hjemmet? Da duger dem. Går du på jakt eller lengre toppturer så styrer du unna. Anonymkode: 68a2c...bd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 2. mai 2021 #24 Del Skrevet 2. mai 2021 Tripptrapp1 skrev (17 timer siden): Om du blir fornøyd med de, kommer an på hvilket nivå du bedriver turgåing på, tenker jeg. Har aldri vurdert å kjøpe noe fra de, i likhet med Stormberg. Tror ikke at noen av de duger til annet enn kortere turer under fordelaktige værforhold. Mine go to-merker av ytterklær er Arcteryx, Norrøna og Klattermusen. Koster skjorta, men varer lenge og ytelsen er topp. Jeg har brukt jakka og buksa på toppturer i skikkelig surt vær, og det dugde bra da også. Har blitt brukt på mange turer i regn også, har vært hel tørr når jeg kom inn igjen etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 2. mai 2021 #25 Del Skrevet 2. mai 2021 Diamant20 skrev (9 timer siden): Jeg har brukt jakka og buksa på toppturer i skikkelig surt vær, og det dugde bra da også. Har blitt brukt på mange turer i regn også, har vært hel tørr når jeg kom inn igjen etterpå. Så bra at du er fornøyd. Kan dog virke som at flertallet av respondentene i denne tråden lener mot at Twentyfour er best egnet for «lett friluftsliv». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 2. mai 2021 #26 Del Skrevet 2. mai 2021 Dere som ikke liker passformen: hva slags kroppsform har dere? Dårlig passform for noen kan være perfekt for andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #27 Del Skrevet 2. mai 2021 Jeg har en bukse fra twenyfour som er sikkert 7-8 år gammel. Den er i hva jeg vil betegne som softshell, altså myk og litt tjukk i stoffet. Masse brukt, og helt uten synlig slitasje. Jeg bruker den til båltur i skogen både sommer og vinter, sykler i den, går på ski, på topptur på vår/høst osv. Er som regel ikke på tur lengere enn 3-4 timer og det holder den godt til. Jeg har en bukse fra Skogstad jeg er like glad i, og en fra Stormberg. I tillegg har jeg en Goretex-bukse fra Norrøna og en fra Bergans, disse brukes sjeldnere, rett og slett fordi jeg nok er en slik som helst ikke går tur i det mest ekstreme været. Anonymkode: 58c6d...4d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #28 Del Skrevet 3. mai 2021 Ullvott skrev (9 timer siden): Dere som ikke liker passformen: hva slags kroppsform har dere? Dårlig passform for noen kan være perfekt for andre. Tenkte på det samme. De har perfekt passform til meg. Jeg har flere bukser, et par dunjakker, et par allværsjakker, gensere og ullundertøy. De slites ikke mer enn andre og jeg liker godt fasongen og fargene. Anonymkode: afca8...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå