Gå til innhold

Twentyfour som turklær?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har litt lyst på turklær også. Kikket jeg litt rundt og disse var råsa og billig to ting jeg liker.

Men har noen hatt de er de gode?

Anonymkode: 2dbe4...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har en jakke og er på min fjerde turbukse derifra. Er veldig fornøyd 😊 har også en svindyr skalljakke i goretex og merker egentlig ingen forskjell bortsett fra at jeg naturligvis tar på goretex omdet pissregner.

Anonymkode: f3186...9f4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ganske mye tøy fra dem og er veldig fornøyd.

Anonymkode: afca8...f5f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jakke og bukse i fra dem, og er veldig fornøyd. Har hund, så de er mye brukt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var misfornøyd med det, og solgte det. Dårlig passform, og kvaliteten var dårligere enn bergans... Man får det man betaler for...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er megafornøyd! Har (og har hatt) både bukser og jakker ✌🏼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har en anorakk derfra som jeg elsker. Superfin på, og veldig god på tur. Kommer nok til å kjøpe mer derfra. 

Anonymkode: 5308b...c0e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har både skalljakke og skallbukse fra Twentyfour. Jeg har hatt klærne i mange år og brukt de på alt av turer (fra "normale" turer i skogen til toppturer på over 4000 moh). Dvs. jeg har utsatt klærne for masse slitasje og alt mulig av vær. Jeg er kjempefornøyd, og kjøper gjerne Twentyfour igjen. 

Anonymkode: ba8d2...0fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jakke og bukse. Behagelige klær. Veldig fornøyd.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har litt lyst på turklær også. Kikket jeg litt rundt og disse var råsa og billig to ting jeg liker.

Men har noen hatt de er de gode?

Anonymkode: 2dbe4...01c

jeg liker ikke 24-jakken min. Den er så tett at jeg blir klam og våt av en rolig tur på flat mark i solskinn. Har tenkt å selge den på finn.no og kjøpe en av bedre kvalitet.

Anonymkode: b60eb...db3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd ☺️

Anonymkode: 9e3fc...9dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har en jakke og er på min fjerde turbukse derifra. Er veldig fornøyd 😊 har også en svindyr skalljakke i goretex og merker egentlig ingen forskjell bortsett fra at jeg naturligvis tar på goretex omdet pissregner.

hvorfor er du på den fjerde buksen? går de i stykker? og hvorfor velger du vekk 24 i regn?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dårlig passform, for dyrt i forhold til hva man får. Ved tungt bruk blir man klam og ekkel. 

Anonymkode: 79649...d2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du blir fornøyd med de, kommer an på hvilket nivå du bedriver turgåing på, tenker jeg. Har aldri vurdert å kjøpe noe fra de, i likhet med Stormberg. Tror ikke at noen av de duger til annet enn kortere turer under fordelaktige værforhold.

Mine go to-merker av ytterklær er Arcteryx, Norrøna og Klattermusen. Koster skjorta, men varer lenge og ytelsen er topp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en såkalt skallbukse. Ubrukelig til det formålet - puster overhodet ikke og er overhodet ikke vanntett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en anorakk, og den er veldig tett. Blir klam av ingenting. Måtte skifte glidelåsen ved en anledning, og mormor som tok jobbe lurte på om ikke den var fryktelig klam å ha på seg, for det var visst et plastlignende stoff inni 😬.

Anonymkode: 98347...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kjøper ikke klær fra leverandører som samarbeider med uredelige influencere. 

Anonymkode: 4a762...f59

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

hvorfor er du på den fjerde buksen? går de i stykker? og hvorfor velger du vekk 24 i regn?

Fordi jeg har gått ned fra størrelse 44 til størrelse 38/40, og har en 2-lagsbukse og en lettere sommerbukse derifra. 

Vannsøylen på goretexen er høyere enn på Twentyfour-jakka mi så skal jeg på skikkelig tur i regnvær så tar jeg goretexen. Bruker derimot Twentyfour-jakka på tur til jobb osv og har ikke hatt problemer med den heller forøvrig til tross for regn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Fotballfrue er vel forresten ambassadør for de, evt hele familien er det. Deres bruk av twentyfour er akkurat slik jeg ser for meg at twentyfour passer til: En liten tur i fjæresteinene en mild vårdag, på hytta  i solnedgangen eller pølsegrilling i parken bortom huset i solen. Aldri noen form for ekstrem bruk eller uttesting av plagget slik at det blir slitt eller gud forby skittent, og så billig at man kan kjøpe et sett i hver farge slik at man alltid matcher omgivelsene perfekt og føler seg fresh.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt ok " hjemmeklær". Brukes frem og tilbake på jobb, skitur i nærområdet osv. Skal jeg på fjelltur, telttur eller lenger turer bruker jeg arcteryx jakka mi. 

Anonymkode: 42455...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...