AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Del Skrevet 1. mai 2021 Ikke tatt test. ikke fått mensen siden 26 mars. Mest sannsynlig bare litt forsinket da jeg nettopp har sluttet på pillen. Kjenner murringer innimellom. Men vil ha en test og skal til lege på tirsdag 4 mai. Anonymkode: 5d294...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Del Skrevet 1. mai 2021 Kan du ikke bare kjøpe en test i butikken og sjekke selv? De er like sikre som hos legen, og mye mindre styr... Anonymkode: 44478...6d4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Del Skrevet 1. mai 2021 En test byrde vise positivt nå, hvis du er gravid og ikke har hatt mens på over en mnd. Anonymkode: 44478...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Del Skrevet 1. mai 2021 Legen bruker akkurat de samme urintestene du kan kjøpe selv på apoteket eller butikken. Så om du vil vite om du er gravid kan du bare kjøpe en test selv, du trenger ikke vente på legetime (eller gå til legen for å få det bekreftet eller avkreftet). Anonymkode: e1a36...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Del Skrevet 1. mai 2021 Hvorfor har du ikke tatt test? En test hos legen vil vise det like tidlig som en test hjemme. Altså den dagen du skulle hatt mensen. Anonymkode: bac71...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Del Skrevet 1. mai 2021 Fordi jeg nevnte det til legen min i forbindelse med at jeg skal få koronavaksine. Hun mente det mulig var for tidlig å vite om jeg er gravid og vil derfor jeg skal utsette å ta vaksinen. Jeg vil gjerne ta den nå men skal selvfølgelig ikke ta den om jeg er gravid. derfor er det viktig å vite men trudde ikke det var for tidlig som legen sa. Anonymkode: 5d294...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 1. mai 2021 #7 Del Skrevet 1. mai 2021 Det er ikke for tidlig. Jeg hadde siste mens 30mars. Og min cb digital viste positiv mandag som var med 1-2. Tok en igår også, og da viste den 2-3. Så her stiger hcg fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå