Marts20 Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Hei kvinneguiden! Jeg sitter her med klump i halsen og vondt i magen. Katten min har ikke kommet hjem som han pleier i kveld. Han er glad i å være ute men også en skikkelig mammadalt som elsker å være hjemme. Jeg sitter med vinduet oppe og har ropt og ropt etter han men han kommer ikke. Litt stresset siden det er natt til 1 mai og om han er blitt skremt ute? Kommer han hjem igjen? Hilsen veldig urolig kattemamma
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Hva er kattens alder? Har kattenes løpetid startet nå, og kan det være årsaken til at pus ikke kommer hjem? Anonymkode: 7ab18...746
Marts20 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2021 Han er snart 2 år gammel, jeg er litt usikker på om det er løpetid nå 1
Minime94 Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Hvor gammel er katten? Hadde en hannkatt for noen tilbake selv, og selvom han var hjemmekjær hendte det han tok seg en litt lenger tur en vanlig. Er ikke veldig uvanlig så tror ikke du trenger å bekymre deg så mye enda 1
Marts20 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2021 Huff jeg håper det, han er 2 år gammel snart.. jeg tørr ikke å legge meg og jeg vet ikke om jeg må ut å lete?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Det begynner å bli varmere ute, så det kan godt hende han bare er litt tøffere i trynet fordi det er morsommere å være ute Katta mi var også borte i 10+ timer her om dagen, hun er aldri lenger ute enn 1-2 timer. Kom inn glad og fornøyd midt på natta 😅 Anonymkode: ae14f...d8d 5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Marts20 skrev (2 minutter siden): Huff jeg håper det, han er 2 år gammel snart.. jeg tørr ikke å legge meg og jeg vet ikke om jeg må ut å lete? Han kommer nok hjem i løpet av natten. Det er best om du får deg søvn. Det er ikke nødvendig å gå ut og lete. Det er helt vanlig katteoppførsel å bli borte lengre tid enn vanlig av og til. Anonymkode: 7ab18...746 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Han kommer nok hjem til morgenen. Du får oppdatere oss. Anonymkode: 063fa...52b
Marts20 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2021 Det skal jeg, hva gjør jeg viss han ikke kommer hjem?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 Marts20 skrev (2 timer siden): Det skal jeg, hva gjør jeg viss han ikke kommer hjem? Da setter du ut matskåla og dokassa på terrassen. Katter kan gjenkjenne kjente lukter på lang vei. Anonymkode: d179d...0cc 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #12 Skrevet 1. mai 2021 Min katt var en gang borte i 3mnd en sommer, men hun kom hjem til slutt! Hun var innekatt det meste av dagen og brukte kun å gå rundt i hagen i et par timer per dag før det. Håper han kommer hjem til deg! Anonymkode: 9f0bb...144 2
Marts20 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #13 Skrevet 1. mai 2021 Takk, han har ikke kommet hjem i natt😣 så jeg tar meg snart en tur ut for å lete 1
Balto Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 Hei! Satt med samme klumpen i går. Katta dro ut på morgenkvisten. Dukket ikke opp igjen. Langt utpå kvelden så jeg den plutselig ute på jordet bak huset. Forsøkte å lokke den inn, det var den ikke klar for 😂 Men da var tålmodigheten slutt, og han ble tatt inn med tvang. Jeg tror det har sammenheng med det fine været. Krysser fingrene for at katta bare er ute og rangler 2
Gjest ABM Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 Marts20 skrev (5 timer siden): Hei kvinneguiden! Jeg sitter her med klump i halsen og vondt i magen. Katten min har ikke kommet hjem som han pleier i kveld. Han er glad i å være ute men også en skikkelig mammadalt som elsker å være hjemme. Jeg sitter med vinduet oppe og har ropt og ropt etter han men han kommer ikke. Litt stresset siden det er natt til 1 mai og om han er blitt skremt ute? Kommer han hjem igjen? Hilsen veldig urolig kattemamma Han er jo ute og jakter kattedamer jo, koser seg glugg ihjel han nå...
Marts20 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #16 Skrevet 1. mai 2021 Takk❤️ Jeg håper det. Jeg var akkurat nå ute en lang tur i området hvor vi bor men fant ingen tegn til han
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #19 Skrevet 1. mai 2021 Jeg merker at når katter har løpetid og de er ute, så enser de ikke tiden eller rutiner de pleier å ha. Usikker på hvor mye kastrerte hannkatter blir påvirket av løpetid? Anonymkode: 063fa...52b 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #20 Skrevet 1. mai 2021 Anbefaler deg å kjøpe gps til katten mår den kommer hjem. Vi har det, beste kjøpet til katten noen sinne. Plutselig blir de innestengt et sted, da er det veldig greit å kunne spore dem opp. Anonymkode: 0c622...20c 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå