Gå til innhold

Blir ikke vår nok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva det kan komme av? Medisin: går på cipralex (eller billigere merke men samme) kan det spille inn? Er ikke lengere deprimert

eller tenner jeg ikke nok på kjæresten?

Anonymkode: 81604...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være noe med at du ikke er kåt nok. Kåthet gir en god vårfølelse.

Anonymkode: 4f719...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar du mener våt (ikke vår). 😉

Hvor våt jeg blir avhenger av mye forskjellig, men det viktigste er at jeg senker skuldrene og fokuserer på at vi har det godt og gøy fremfor å «prestere». Hvis jeg begynner å bekymre meg for om jeg gjør det riktig, er bra nok og sånt, ja, så skjer det ikke noe. Noen ganger trenger jeg at forspillet er ganske langt, andre ganger er jeg våt fra start. Hvis hodet mitt ikke er med, blir jeg ikke så våt eller bruker i alle fall lang tid. Ja, og så varierer det med syklusen min. 

Hvor mye jeg tenner på mannen min, har egentlig ikke noe med saken å gjøre. Med mindre jeg er sinna på ham eller noe sånt, da. 🥴

Hvis vi ønsker en kjapp en (altså såpass rask at jeg ikke rekker å bli våt) eller at jeg av andre grunner ikke blir våt når jeg vil, ja, så bruker vi glidemiddel. Null stress.

Det jeg prøver å si er at det kan være fryktelig mange årsaker. Medisiner har jeg ikke peiling på, men det kan også spille inn. Så senk skuldrene og kos dere! Gi deg tid og - for all del - ikke bruk din våthet som «termometer» på hvor mye du liker kjæresten eller hvor «vellykket» du er. 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...