Gå til innhold

Gir opp Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Problemet med tinder er at det ikke gir noe inntrykk av hvordna fyren er. Mange er ikke så fotogene heller. Hadde aldri valgt eksen ut fra tinder, men møttes før jeg fant han der og i virkeligheten var han kjempe kjekk. 

Så en annen fyr på tinder nå og han så kjekkere ut i virkeligheten han og. 

Anonymkode: 592f8...525

Helt enig. Jeg syns det var ganske mange dårlige tinderprofilen og rare bilde/tekster da jeg var det. Men hvor naturlig er det egentlig i "markedsføre" seg selv slik på en digital platform? Jeg skjønner godt at mange bommer på slike ting, jeg altså. For meg er menn mye, mye bedre i virkeligheten. Ingen tvil. 

Anonymkode: 95c6d...f74

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 4/29/2021 at 7:33 PM, AnonymBruker said:

Ble singel for litt over et år siden, og har vært på Tinder siden da. Nå gir jeg rett og slett bare opp. Har møtt ca 20 stk siden jeg lastet ned tinder, og noen av de endte med flere møter, mens andre ble med det ene. Føler nå at jeg har rundet Tinder, og det er nesten ingen som går til høyre lengre.. Har tinder gull, og har hatt noen tusen likes der (mulig noen av de kommer opp flere ganger). Jeg startet å telle antall som gikk til høyre når jeg hadde kommet ned til rundt 1500, og det var rundt 10 stk som gikk til høyre.... Har fått mange matcher, og snakket med en god del, men det har ikke klaffet helt. Enten er jeg sinnsykt kresen, eller så er det bare veldig dårlig marked (var myye bedre marked før jeg fikk meg kjæreste). Synes mange av profilene jeg kommer over er et stort "NEI" med en eneste gang. Er nok noen profiler som kunne gått til høyre om jeg hadde møtt de først, og ikke alt var basert på bilder og en tekst. Noen kan ødelegge bare med teksten de har skrevet, eller har bilder av biler/motorsykler og kun utsikt osv. Men nå gir jeg rett og slett opp.. Jeg satt ved siden av en kompis mens han swipet på Tinder, og var helt overrasket over ALLE de flotte jentene som er der ute. Skjønner godt det blir kamp om mennene, og da mister jeg hvertfall motet. De har jo et hav av jenter å velge i. 

Hadde det ikke vært for korona, så hadde jo utesteder osv vært et alternativ. Men hvor kan man møte folk andre steder enn Tinder og andre dating apper? Bor forresten i en storby, så hadde trodd det skulle være mulig å møte noen på en eller annen måte. 

Hilsen frustrert jente 26

Anonymkode: 67562...526

Du har swipet 10 til høyre og 1500 til venstre og du lurer på om du er kresen? 😂

"De har jo et hav av jenter å velge i." Nei det har vi ikke, de er minst like kresne som deg ;)

Anonymkode: f7606...4a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...