Gå til innhold

Gir opp Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble singel for litt over et år siden, og har vært på Tinder siden da. Nå gir jeg rett og slett bare opp. Har møtt ca 20 stk siden jeg lastet ned tinder, og noen av de endte med flere møter, mens andre ble med det ene. Føler nå at jeg har rundet Tinder, og det er nesten ingen som går til høyre lengre.. Har tinder gull, og har hatt noen tusen likes der (mulig noen av de kommer opp flere ganger). Jeg startet å telle antall som gikk til høyre når jeg hadde kommet ned til rundt 1500, og det var rundt 10 stk som gikk til høyre.... Har fått mange matcher, og snakket med en god del, men det har ikke klaffet helt. Enten er jeg sinnsykt kresen, eller så er det bare veldig dårlig marked (var myye bedre marked før jeg fikk meg kjæreste). Synes mange av profilene jeg kommer over er et stort "NEI" med en eneste gang. Er nok noen profiler som kunne gått til høyre om jeg hadde møtt de først, og ikke alt var basert på bilder og en tekst. Noen kan ødelegge bare med teksten de har skrevet, eller har bilder av biler/motorsykler og kun utsikt osv. Men nå gir jeg rett og slett opp.. Jeg satt ved siden av en kompis mens han swipet på Tinder, og var helt overrasket over ALLE de flotte jentene som er der ute. Skjønner godt det blir kamp om mennene, og da mister jeg hvertfall motet. De har jo et hav av jenter å velge i. 

Hadde det ikke vært for korona, så hadde jo utesteder osv vært et alternativ. Men hvor kan man møte folk andre steder enn Tinder og andre dating apper? Bor forresten i en storby, så hadde trodd det skulle være mulig å møte noen på en eller annen måte. 

Hilsen frustrert jente 26

Anonymkode: 67562...526

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Incel flame war in 3...2...1...😂

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare synes 1 av 150 menn er attraktive nok, kan man nok trygt si at du er sinnssykt kresen.

Anonymkode: 6386f...b4e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer ❤️ Gå på date når du treffer en kjekk kar, ikke gå på date for å se om han er en kjekk kar ;) Velkommen til min verden :) Den fungerer mye bedre enn Tinderverden. Traff en kar uten å lete gitt..  Sikkert spart meg for mye skit . De finnes der, bare slapp av, sørg for å ha det bra med deg selv, så kommer gutta lett som bare det. 

Anonymkode: 1ca78...b9d

Skrevet

All jokes aside... Høres ut som du er overmoden for en liten datingpause. La tinder ligge, jobb med å lage et godt og interessant liv for deg selv, gjør litt selvutvikling, lær deg noe nytt, etc... Møter du på noen der det bare sier klikk så er jo det fint, hvis ikke så har du brukt tiden til å utvikle deg og vokse!

Du burde forresten lese "Snakkes til uka" av Ellen Sofie Lauritzen(?), gir litt innsikt i nettdatingens skyggesider. Og evt se noen av videoene til Matthew Hussey på YouTube!

Lykke til!

• Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet

"Kamp om mennene" "Hav av jenter å velge i" 

Nei. Kun de øverste 20% mennene er det kamp om, altså kun de du sveiper på. Og i realiteten har disse mennene matcha med akkurat samme damer. For hver dame på tinder er det ti menn. Så du har dine tall litt skrudd.

AnonymBruker
Skrevet

Sveip på noen som er litt mindre pene enn hva du egentlig foretrekker, men som har en profiltekst som appellerer til deg. Gå på date med disse mennene. Folk blir penere når man lærer dem å kjenne. 

Anonymkode: 9aed1...efd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gitt opp selv. Sletta hele appen når det rant inn over 40 000 likes på 1 mnd. Too much to handle! Orker ikke.. Så får bare vente til verden går tilbake til normalen og det er mulig å møte noen i en sosial setting!

Anonymkode: 81804...bca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Gitt opp selv. Sletta hele appen når det rant inn over 40 000 likes på 1 mnd. Too much to handle! Orker ikke.. Så får bare vente til verden går tilbake til normalen og det er mulig å møte noen i en sosial setting!

Anonymkode: 81804...bca

Litt morsomt menn sliter med å få matcher om de ikke er de kjekkeste. Damer får for mange.

Anonymkode: c28ee...423

Skrevet

Deler din frustrasjon med Tinder og kan gi et perspektiv fra "den andre siden". Jeg er mann og relativt fersk på Tinder, har bare møtt noen få foreløpig, men har chattet med en del der. Min erfaring er at samtalene dør ut ganske fort, uten at jeg tror det skyldes at verken jeg eller dem er kjedelige personer sånn egentlig. Problemet ligger nok i at mange starter for mange samtaler (og med for mange mener jeg egentlig mer enn 3-4). Da har i alle fall ikke jeg nok overskudd til å holde en god samtale gående. Ja, det er masse flotte damer på Tinder, men det blir "mental overload" og umulig å gjøre en god vurdering av hvilken vei man skal swipe når man blir presentert for så mange mennesker så fort.

Så jeg har lært av min nybegynnerfeil. Jeg trodde det var en fordel å starte samtaler med mange, for da kunne jeg fort se hvem som det var interessant å prate videre med. Nå ser jeg at det ikke funker, og den nye strategien er å kun innlede noen få samtaler av gangen, slik at samtalene kan ha høyere kvalitet. Men da kan det jo også ta lengre tid å treffe riktig...

Føler at Tinder fungerer veldig bra som en plattform for å matche folk, men så mangler det kanskje litt på hva som skjer etterpå. Ikke at jeg vet hva løsningen skulle vært.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (10 timer siden):

For hver dame på tinder er det ti menn.

Stakk du bare fingeren i lufta her eller?  Sist jeg så et troverdig tall, så var det ca 1,5 menn. 

Anonymkode: 506c7...d1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også kresen, ble likt av over 300 og jeg likte ingen av de.. 

Anonymkode: 592f8...525

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble regelrett kvalm av tinder og denne evinnelige sveipinga og dødfødte samtalene med vilt fremmede menn.

Jeg blir aldri kvalm av å se vanlige menn i det virkelige liv eller å småsnakke med dem, så da tenkte jeg at konseptet tinder ikke passet for meg og kutta det ut. Skulle virkelig ønske at flere kutta det ut og at folk kunne snakke med hverandre i det virkelige livet istedet. Denne digitale proxy-virkelighetene tar virkelig over i altfor stor grad. 

Anonymkode: 95c6d...f74

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er heller ensom og barnløs enn å ta en mann under 185, eller under 27 i BMI

Anonymkode: 85d2a...078

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hadde vært tidenes Tinder-bio. 

Anonymkode: 506c7...d1e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eksen var 170 og jeg 167.

AnonymBruker
Skrevet

Problemet med tinder er at det ikke gir noe inntrykk av hvordna fyren er. Mange er ikke så fotogene heller. Hadde aldri valgt eksen ut fra tinder, men møttes før jeg fant han der og i virkeligheten var han kjempe kjekk. 

Så en annen fyr på tinder nå og han så kjekkere ut i virkeligheten han og. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Problemet med tinder er at det ikke gir noe inntrykk av hvordna fyren er. Mange er ikke så fotogene heller. Hadde aldri valgt eksen ut fra tinder, men møttes før jeg fant han der og i virkeligheten var han kjempe kjekk. 

Så en annen fyr på tinder nå og han så kjekkere ut i virkeligheten han og. 

Du har et poeng der. Mange menn ( i allefall jeg) synes det er vanskelig å ta et bra profilbilde. Jeg ser alltid klein og tilgjort ut. Bilder andre har tatt av meg uten at jeg vet det derimot, de er ofte veldig fine. Sukk. Hilsen mann. 

Anonymkode: 08052...de2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...