Gå til innhold

Ti år eldre enn han....

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres bra ut😄 takk for svar. Han sender bilder og jeg tilbake til han. Bare ansiktet. Han vil møtes til sommeren... Tror du vi karer å ikke gjøre noe med hverandre?;) 

Anonymkode: b6b36...1a5

Ja, jeg har stor tro på at dere klarer å møtes i klintango ja😄 Det er bare å holde hverandre varme med å sende bilder, masse flørt og legge planer..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Bryr meg ikke om slik forskjell, kjenner til flere slike. Spørs heller hvor mye av deg han er ute etter. Mulig kun sex. 

Anonymkode: a80a5...bd3

Enig i dette. 

Måten du beskriver relasjonen deres på tenker jeg han er interessert i sex. 

Gutta i 20-åra synes det er kult og spennende å ha sex med en voksen kvinne. 

Om du vil det samme så ser jeg ingen ting i veien med det. Om du ønsker mer enn det så hadde jeg ikke holdt pusten var jeg deg... 

Anonymkode: e3419...11a

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

Synes du er fantastisk leken og sikkert lett å prate med, selvfølgelig dømmer jeg deg ikke.. vi er jo som to dråper vann.

Jeg jobbet engang med ei som var 10 år eldre, hun var servitør og jeg sto i oppvasken. Når det ble en stille stund hadde vi jobb som renhold og skifte sengklær på rommene. Vi flørtet og fjaset mye uten direkte seksuell betydning, men vi ble mere og mere betatt i hverandre. Vi ble faktisk glad i hverandre som venner, men utviklingen ble mer opphissende etterhvert. De hendte vi lekesloss i senga med putekrig. Hun kjente jo den stive mot kroppen sin og ble rød i ansiktet. Huff nei, sa hun... vi må nok gjøre oss ferdig med rommet... Hun hadde også så trange jeans at jeg måtte hjelpe henne med å få igjen glidelåsen. Jeg var jo 20 år tross alt, så jeg fomlet lenge før glidelåsen gikk opp. Like sprutrød var vi begge i ansiktet og alt for blyge til kysse hverandre. For blyg til å si ifra... Jeg har angret så mange ganger, hvofor spurte jeg henne ikke? ingen av oss var i tvil hva vi ville og begge var single...

Skal man oppleve noen drømmer, må man ta den sjansen det koster. Jeg var litt jomfru og hadde ingen erfaring, så jeg var også litt redd kvinner🤐

Var mye gøy når man jobbet på hurtigruta du  😉

Anonymkode: a85da...5c8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Var mye gøy når man jobbet på hurtigruta du  😉

Anonymkode: a85da...5c8

Haha, var der på 80-tallet... Masse kåte 40-50 åringer som ville ha seg en ungstubbe. Gudfader som vi pulte, til og med når vi var på vakt...

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (21 timer siden):

Ja, jeg har stor tro på at dere klarer å møtes i klintango ja😄 Det er bare å holde hverandre varme med å sende bilder, masse flørt og legge planer..

Altså at det blir nærmest umulig å motstå? 😄 

Anonymkode: b6b36...1a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...