AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Vi møttes da vi jobbet sammen i butikk. Vi var da bare gode venner, ingen form for flørt annet at jeg merket han henvendte seg til meg hele tiden. Han er 24 og jeg blir 34. Altså stor aldersforskjell... Nå som han la meg til på snap har han etterhvert gitt meg mye oppmerksomhet. Merker det er litt spennende å plutselig vise litt interesse for hverandre. Det virker som han er det og ga meg kompliment for et bilde av meg. Er dette bare en flørt, typisk litt intr for han at jeg er litt eldre enn han? Sannsynligheten er stor for at han bare vil teste ut noe annet? I sommer kommer han litt tilbake igjen å vi skal kanskje treffes ( som venner) Har en følelse på at det kanskje blir noe annet da. Gjør ikke noe ulovlig. Begge er single. Men er det helt kvalmt med den aldersforskjellen? Anonymkode: b6b36...1a5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Neida, dette høres jo bare koselig ut! Kjør på! 😊 Anonymkode: bac32...bd9 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Når du har rundet 40 vil det ikke lenger ha noe for deg å si hva andre tenker eller mener om ditt privatliv. Jeg kan ikke si hva han vil eller tenker, langt mindre KUN BASERT PÅ ALDEREN HANS?! Det blir som å spørre, "jeg har en greie på gang med en mann som er blond, er han seriøs? han er jo blond?". Det er vanskelig å si noe om hva han vil. Det er bare han som vet. Noen ganger vet en ikke selv (vi har alle vært der). Spør han! Anonymkode: 1b818...a53 2
Frk Midnattsol Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Hehe, jeg var 16 år eldre enn min eks, og vi var sammen i ca 3 år.... Han er jo en voksen mann, og alder spiller jo ingen rolle. Neppe du hadde reagert hvis du hadde en kjæreste på 34 når du selv var 24.... Det handler om mennesket, ikke alderen... 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neida, dette høres jo bare koselig ut! Kjør på! 😊 Anonymkode: bac32...bd9 Jeg blir fort glad i personer jeg, selv i en flørt. Han ser helt sikkert på dette som kjempe spennende og tenker nok mest sannsynlig sex. Det merker jeg i mld hans. For meg er 24år veldig ungt.. Men han er veldig voksen av seg og praten vi hadde var superlett. Anonymkode: b6b36...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 Frk Midnattsol skrev (1 minutt siden): Hehe, jeg var 16 år eldre enn min eks, og vi var sammen i ca 3 år.... Han er jo en voksen mann, og alder spiller jo ingen rolle. Neppe du hadde reagert hvis du hadde en kjæreste på 34 når du selv var 24.... Det handler om mennesket, ikke alderen... Så sant😉💛 Anonymkode: b6b36...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir fort glad i personer jeg, selv i en flørt. Han ser helt sikkert på dette som kjempe spennende og tenker nok mest sannsynlig sex. Det merker jeg i mld hans. For meg er 24år veldig ungt.. Men han er veldig voksen av seg og praten vi hadde var superlett. Anonymkode: b6b36...1a5 Rettelse, han er voksen. Bare før jeg får kommentar på den. Ts Anonymkode: b6b36...1a5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #8 Skrevet 29. april 2021 Ser ikke noe problem med alderen i seg selv. Heller livssituasjon, kanskje. Kommer an på hva du ønsker deg og hva han ønsker seg. Hvis du ønsker å stifte familie etterhvert, f.eks. Men er jo ikke sikkert du har ønske om det nå eller i det hele tatt Og noen er jo klare for det i 20-åra også. Anonymkode: ee5f9...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #9 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vi møttes da vi jobbet sammen i butikk. Vi var da bare gode venner, ingen form for flørt annet at jeg merket han henvendte seg til meg hele tiden. Han er 24 og jeg blir 34. Altså stor aldersforskjell... Nå som han la meg til på snap har han etterhvert gitt meg mye oppmerksomhet. Merker det er litt spennende å plutselig vise litt interesse for hverandre. Det virker som han er det og ga meg kompliment for et bilde av meg. Er dette bare en flørt, typisk litt intr for han at jeg er litt eldre enn han? Sannsynligheten er stor for at han bare vil teste ut noe annet? I sommer kommer han litt tilbake igjen å vi skal kanskje treffes ( som venner) Har en følelse på at det kanskje blir noe annet da. Gjør ikke noe ulovlig. Begge er single. Men er det helt kvalmt med den aldersforskjellen? Anonymkode: b6b36...1a5 Bryr meg ikke om slik forskjell, kjenner til flere slike. Spørs heller hvor mye av deg han er ute etter. Mulig kun sex. Anonymkode: a80a5...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #10 Skrevet 29. april 2021 Var sammen med ei som var 10 år eldre da jeg var i tyveårene. Ikke noe problem det. Men hvis du skal ha barn så må man finne ut av om det er noe han også vil snart. For de som måtte lure, så ble det slutt pga hennes drikking. Anonymkode: 54f65...429 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #11 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Var sammen med ei som var 10 år eldre da jeg var i tyveårene. Ikke noe problem det. Men hvis du skal ha barn så må man finne ut av om det er noe han også vil snart. For de som måtte lure, så ble det slutt pga hennes drikking. Anonymkode: 54f65...429 Vanskelig å vite om det kun er nysgjerrighet for sex eller om han faktisk liker meg. Når vi jobbet var han aldri pågående. Vi stengte butikken flere ganger uten en antydning til tiltrekning. Derfor blir det litt mer spenning nå når han da er litt på nå på snap. Så ikke helt den komme. Han sender hjerteansikt, skriver lokking good osv. Anonymkode: b6b36...1a5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #12 Skrevet 29. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vanskelig å vite om det kun er nysgjerrighet for sex eller om han faktisk liker meg. Når vi jobbet var han aldri pågående. Vi stengte butikken flere ganger uten en antydning til tiltrekning. Derfor blir det litt mer spenning nå når han da er litt på nå på snap. Så ikke helt den komme. Han sender hjerteansikt, skriver lokking good osv. Anonymkode: b6b36...1a5 Her ville jeg faktisk vært litt fordomsfull mot han hvis jeg var deg. Virker han som en "playah", ung og deilig, eller virker han som en voksen oppegående person? Du vet jo hvordan han er. Er han førstnevnte så tviler jeg sterkt på at det blir noe seriøst fra hans side. Men hva vet jeg, bare mine tanker:) Anonymkode: 54f65...429 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #13 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her ville jeg faktisk vært litt fordomsfull mot han hvis jeg var deg. Virker han som en "playah", ung og deilig, eller virker han som en voksen oppegående person? Du vet jo hvordan han er. Er han førstnevnte så tviler jeg sterkt på at det blir noe seriøst fra hans side. Men hva vet jeg, bare mine tanker:) Anonymkode: 54f65...429 Absolutt ingen playerstil, heller mer en tøffing. Mer skater stil enn soss... Flørtet aldri på jobb heller. Følte vi kunne tulle med hverandre, og le uten at det var noe romanse mellom. Det er det ikke nå heller, men når han ville treffe meg i sommer, så får jeg fort de tankene. Jeg har hatt en date fir ikke så lenge siden. Mye mer stivt i praten og vanskeligere å komme på noe å si hvis du skjønner. Sånn er det ikke med han her. Det beste er jo om vi treffes at vi ikke roter i det hele tatt. Anonymkode: b6b36...1a5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #14 Skrevet 29. april 2021 Jeg var 37 og hadde en veldig god tone med en på 27, merket godt til de ti årene, det er et hav av tid og levd liv. Jeg var på et helt annet sted enn han i livet og han skjønte ikke hva jeg pratet om. Du ser jo fort hvor landet ligger med din, selv om han ikke ser det selv. Min så bare den seksuelle tiltrekningen mellom oss og det stoppet der, det var tomt videre ut over det feks med tanke på fremtid. Anonymkode: 9e4e2...76b
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2021 #15 Skrevet 29. april 2021 (endret) Synes du er fantastisk leken og sikkert lett å prate med, selvfølgelig dømmer jeg deg ikke.. vi er jo som to dråper vann. Jeg jobbet engang med ei som var 10 år eldre, hun var servitør og jeg sto i oppvasken. Når det ble en stille stund hadde vi jobb som renhold og skifte sengklær på rommene. Vi flørtet og fjaset mye uten direkte seksuell betydning, men vi ble mere og mere betatt i hverandre. Vi ble faktisk glad i hverandre som venner, men utviklingen ble mer opphissende etterhvert. De hendte vi lekesloss i senga med putekrig. Hun kjente jo den stive mot kroppen sin og ble rød i ansiktet. Huff nei, sa hun... vi må nok gjøre oss ferdig med rommet... Hun hadde også så trange jeans at jeg måtte hjelpe henne med å få igjen glidelåsen. Jeg var jo 20 år tross alt, så jeg fomlet lenge før glidelåsen gikk opp. Like sprutrød var vi begge i ansiktet og alt for blyge til kysse hverandre. For blyg til å si ifra... Jeg har angret så mange ganger, hvofor spurte jeg henne ikke? ingen av oss var i tvil hva vi ville og begge var single... Skal man oppleve noen drømmer, må man ta den sjansen det koster. Jeg var litt jomfru og hadde ingen erfaring, så jeg var også litt redd kvinner🤐 Endret 29. april 2021 av Bamseklemmer 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #16 Skrevet 29. april 2021 Kjør på, har selv vært sammen med en som var ti år yngre og nå er jeg med en som er 16 år yngre Yngre menn er best, både i forhold og i senga. Anonymkode: 9f810...5eb 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #17 Skrevet 29. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kjør på, har selv vært sammen med en som var ti år yngre og nå er jeg med en som er 16 år yngre Yngre menn er best, både i forhold og i senga. Anonymkode: 9f810...5eb Æsj din gamle gris. Anonymkode: 32d7f...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #18 Skrevet 29. april 2021 9 hours ago, Bamseklemmer said: Hun hadde også så trange jeans at jeg måtte hjelpe henne med å få igjen glidelåsen. Jeg var jo 20 år tross alt, så jeg fomlet lenge før glidelåsen gikk opp. Det er en våt drøm for meg Anonymkode: a3927...224 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #19 Skrevet 29. april 2021 Bamseklemmer skrev (10 timer siden): Synes du er fantastisk leken og sikkert lett å prate med, selvfølgelig dømmer jeg deg ikke.. vi er jo som to dråper vann. Jeg jobbet engang med ei som var 10 år eldre, hun var servitør og jeg sto i oppvasken. Når det ble en stille stund hadde vi jobb som renhold og skifte sengklær på rommene. Vi flørtet og fjaset mye uten direkte seksuell betydning, men vi ble mere og mere betatt i hverandre. Vi ble faktisk glad i hverandre som venner, men utviklingen ble mer opphissende etterhvert. De hendte vi lekesloss i senga med putekrig. Hun kjente jo den stive mot kroppen sin og ble rød i ansiktet. Huff nei, sa hun... vi må nok gjøre oss ferdig med rommet... Hun hadde også så trange jeans at jeg måtte hjelpe henne med å få igjen glidelåsen. Jeg var jo 20 år tross alt, så jeg fomlet lenge før glidelåsen gikk opp. Like sprutrød var vi begge i ansiktet og alt for blyge til kysse hverandre. For blyg til å si ifra... Jeg har angret så mange ganger, hvofor spurte jeg henne ikke? ingen av oss var i tvil hva vi ville og begge var single... Skal man oppleve noen drømmer, må man ta den sjansen det koster. Jeg var litt jomfru og hadde ingen erfaring, så jeg var også litt redd kvinner🤐 Høres bra ut😄 takk for svar. Han sender bilder og jeg tilbake til han. Bare ansiktet. Han vil møtes til sommeren... Tror du vi karer å ikke gjøre noe med hverandre?;) Anonymkode: b6b36...1a5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #20 Skrevet 29. april 2021 Ikke kvalmt, nei Anonymkode: fc758...262
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå