Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Eevie skrev (På 26.5.2024 den 10.56):

Enig,hun sier en eller egentlig tusen ting,men gjør noe helt annet. Bare d og bære m seg ei selfiestang overalt? J hadde ikke hatt en sjans…..eller jo i noen min hadde j orket bære med meg ei selfiestang. Men i flere timer pr dag hadde nakke,hode og armen min streiket av utslitt smerte😅Og ja,hun fisker så synlig bevisst etter gode tilbakemeldinger,»har fått såååååååå mange fiiiiiiiine tilbakemeldinger i innboks fra dere følgere…ahhh sukk» Hvor mye av det er sant denne gangen tro??? Og hvor ble d av det evnt garnsamarbeid og stakkars garneren bare hun kunne «redde»?? Tror hun burde legge fra seg snap og heller gjøre mere meningsfylte ting som feks prøve og jobbe på cc igjen???? Hun ga seg der når snappinga tok overhånd for hun ble så sliten. Fader meg ikke rart!

Tror hun er ferdig på CC, jeg... 🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

 

Altså, hvordan har hun råd til å handle så mye som hun gjør? Selv om klærne enkeltvis er rimelige, så blir jo totalen høy. Hvor mang skjørt og kjoler trenger hun egentlig? Dagligvarehandlingen også, Monster, boks brus, snus og ikke akkurat billige middager. Jeg skjønner ikke hvordan dette går rundt jeg. 
 

Ang jobbingen hennes så har hun sikkert nådd maks-taket på hvor mye hun kan tjene før nav trekker litt av uførestønaden hennes. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstluft skrev (2 timer siden):
  Vis skjult innhold

 

Altså, hvordan har hun råd til å handle så mye som hun gjør? Selv om klærne enkeltvis er rimelige, så blir jo totalen høy. Hvor mang skjørt og kjoler trenger hun egentlig? Dagligvarehandlingen også, Monster, boks brus, snus og ikke akkurat billige middager. Jeg skjønner ikke hvordan dette går rundt jeg. 
 

Ang jobbingen hennes så har hun sikkert nådd maks-taket på hvor mye hun kan tjene før nav trekker litt av uførestønaden hennes. 

Tviler på hun har jobbet så mye at hun har nådd max-taket. Hun sluttet jo,eller sykmeldte sg(?)for noen uker siden så rakk vel ikke max-taket før hysterisk snapping og hysterisk shopping tok overhånd? Hun har jo sagt hun er så sliten og dårlig form. Men d virker da som formen er grei utifra mengde snapper? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart det der at hun»plutselig» ble sykmeldt etter hu «uheldigvis» hadde lagt ut den snappen på feil story, og hu tok helt av på snap igjen. Kan jo ikke ha en jobb og snappe slik hu gjør. 
Hadde hu vært så dårlig og så lite energi, syk og vondter hele tiden, hadde hu ikke kunne sitti med mobilen 5-6 timer hver dag og snappa, skravla og headbanga på badet. 👍🏻

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usminka skrev (32 minutter siden):

Veldig rart det der at hun»plutselig» ble sykmeldt etter hu «uheldigvis» hadde lagt ut den snappen på feil story, og hu tok helt av på snap igjen. Kan jo ikke ha en jobb og snappe slik hu gjør. 
Hadde hu vært så dårlig og så lite energi, syk og vondter hele tiden, hadde hu ikke kunne sitti med mobilen 5-6 timer hver dag og snappa, skravla og headbanga på badet. 👍🏻

Tror du treffer spikeren på hodet her...var nok ikke tilfeldigvis et uhell det der...vi kjenner jo Stine bittelitt liksom

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart ikke noe uhell.

Det tok jo ca tre snapper så var hun i gang akkurat som før.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger i senga med kaffekoppen halve dagen, og resten av dagen går med  til snapping av såkalt fjas.Gud bedre for ett liv. Enda godt hun har en tålmodig mann. Det sosiale livet strekker seg til en venninne, svigermor og gjengen hjemme. Er ikke sjokkert over at hun mistet nok en jobb.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (7 timer siden):

Ligger i senga med kaffekoppen halve dagen, og resten av dagen går med  til snapping av såkalt fjas.Gud bedre for ett liv. Enda godt hun har en tålmodig mann. Det sosiale livet strekker seg til en venninne, svigermor og gjengen hjemme. Er ikke sjokkert over at hun mistet nok en jobb.

Samt shopping,mens hun pakker ut matvarene,mens hun stikker hodet i kjøleskapet,mens hun bretter klær,henter post,vanner blomster,forer katter OG spiser all slags snop og søte saker. Og legger ut oppslrift på pannekaker av alle de enkleste ting. Samt visstnok får spørsmål om hudpleie,psykiske ting,planter,klær,tror hun at hun er ett forbilde som kommer m gode råd når hun viser d motsatte? Shoppeavhengig,flere lag m sminke,veldig usunt kosthold samt dårlig forbilde ang psyken? Livet hennes består jo av flere timer m snapping hver dag,så meningsløst og tomt. Og eksisterer alle dissefiiiiine følgerne»som stiller spørsmål og kommer m akkurat sånne kommentarer som hun bevisst fisker etter….hver eneste dag! 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg nå skal hu jaggu lære bort å lage omelett også...tror ikke verden står til påske snart

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en av utallige snapper hvor hun snakker om saken sin,nevner hun invaliditets grad. At kommunen hadde redusert den ned,men sakkyndig mente den måtte opp(ellers hadde vel ikke vedk gjort jobben sin heller). Da lurer jeg på hvor mange prostent kommunen mener er innafor i forhold til sakkyndig og henne sjøl. Spes etter og ha bladd igjennom hundrevis av snapper der hun ikke virker særlig»invalid»hverken fysisk eller psykisk,kun når d passer henne. Og ja,jeg vet alt om usynlig sykdom osv,men hun sier sjøl hun ikke sliter psykisk-bare når d passer lissom-trenger ikke psykolog osv. Poenget mitt er at de som virkelig sliter etter traumer m PTSD,så hemmet i hverdagen at de ikke klarer/orker gå ut,går til psykomog osv osv,er de som og har større sjanse til og få erstatning. Og nå snakker hun om forlik,er ikke kommunen enig blir d vel heller ikke forlik?? Og rart den sakkyndige ikke overholder frister for og sende inn papirene osv?? Endel som også denne runden her,skrurrer litt.Tilslutt:hvor mange kremer og remedier går d an og kline på og av ansiktet hver dag?? Fullstendig latterlig,spes når en sliter m hudproblemer. Det enkleste er ofte d beste og det peneste. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (33 minutter siden):

I en av utallige snapper hvor hun snakker om saken sin,nevner hun invaliditets grad. At kommunen hadde redusert den ned,men sakkyndig mente den måtte opp(ellers hadde vel ikke vedk gjort jobben sin heller). Da lurer jeg på hvor mange prostent kommunen mener er innafor i forhold til sakkyndig og henne sjøl. Spes etter og ha bladd igjennom hundrevis av snapper der hun ikke virker særlig»invalid»hverken fysisk eller psykisk,kun når d passer henne. Og ja,jeg vet alt om usynlig sykdom osv,men hun sier sjøl hun ikke sliter psykisk-bare når d passer lissom-trenger ikke psykolog osv. Poenget mitt er at de som virkelig sliter etter traumer m PTSD,så hemmet i hverdagen at de ikke klarer/orker gå ut,går til psykomog osv osv,er de som og har større sjanse til og få erstatning. Og nå snakker hun om forlik,er ikke kommunen enig blir d vel heller ikke forlik?? Og rart den sakkyndige ikke overholder frister for og sende inn papirene osv?? Endel som også denne runden her,skrurrer litt.Tilslutt:hvor mange kremer og remedier går d an og kline på og av ansiktet hver dag?? Fullstendig latterlig,spes når en sliter m hudproblemer. Det enkleste er ofte d beste og det peneste. 

Var sikkert kalkulert at hun ble "sjukmeldt" nå som ny grad skulle settes og det går fort mot saken skal opp. Tar seg ikke ut å kunne stå i jobb da, stygt sagt av meg  men ja...

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (Akkurat nå):

Var sikkert kalkulert at hun ble "sjukmeldt" nå som ny grad skulle settes og det går fort mot saken skal opp. Tar seg ikke ut å kunne stå i jobb da, stygt sagt av meg  men ja...

Nei en skjønner jo nå åpenbart hva planen var.

Inn på snap med et «uhell» og så snakke om saken igjen og sanke sympati (og kanskje penger snart?), samtidig som hun går på «en smell» og blir sykemeldt igjen uten å stå i jobb kort tid før ny vurdering skal tas….

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at retten gjennomskuer hu, at de ser skuespillet hu har bedrevi med For den dama der er kun syk når det passer hu. Synd for alle andre som faktisk sliter!

Endret av Usminka
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Usminka said:

Jeg håper virkelig at retten gjennomskuer hu, at de ser skuespillet hu har bedrevi med For den dama der er kun syk når det passer hu. Synd for alle andre som faktisk sliter!

Jeg tror retten gjennomskuer henne. De har sett den slags før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (7 minutter siden):

Jeg tror retten gjennomskuer henne. De har sett den slags før. 

Det håper jeg for nå er hun rett og slett tvers i gjennom ond

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ha et slags filter på snappene hun legger ut?? Ser ut som hun har glatt smooth hud- men av og til når hun snur seg eller noe ser man at huden ser porete og ujevn ut?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Usminka skrev (7 timer siden):

Jeg håper virkelig at retten gjennomskuer hu, at de ser skuespillet hu har bedrevi med For den dama der er kun syk når det passer hu. Synd for alle andre som faktisk sliter!

Ja det er jammen sant. Hun både ødelegger for andre og er rett og slett nedlatende i oppførsel. For når hun-som egentlig ikke aner hvor tøfft d er for andre som virkelig sliter fysisk OG psykisk- sitter der m det blikket og den stemma og skal»belære»andre og fortelle/komme m råd osv men ikke har peiling,d er rett og slett stygt gjort. Og først 100 snapper m «se hvor jeg sliter a,» for så og svitsje 100% over til shopping,sminke tykke lag,rydde klær og mens hun»danser»sekundet etter,det er og latterliggjøre andre. Og når hun»får»meldinger fra andre m smisk osv,er det jo klart hun må legge det ut. Det er mange som har hatt en tøff barndom og oppvekst men som likevel klarer seg veldig bra. Og som ikke bruker det til og få medlidenhet og sykelig behov for oppmerksomhet. Det er så mye som skurrer med den dama og tenker hun ikke på at folk som jobber med saken hennes(enda??),og kan være innom snappen og se alle timer hun bruker på dette??? Armen min hadde falt av skulle jeg gått og holdt i ei stang med mobil mens jeg snapper meg selv overalt😅😅Og lommeboka mi hadde vært tom😅Hun nevnte her at hun og Alex fremdeles leter etter drømmehuset men det rette huset har fremdeles ikke dukket opp,osv  Eller går det meste av lønn til Temu og andre nettbutikker istedenfor prioritere egenkapital til hus samt advokat?. Lurer på om hun lever i en fantasiverden der realiteten ikke når inn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Eevie said:

Ja det er jammen sant. Hun både ødelegger for andre og er rett og slett nedlatende i oppførsel. For når hun-som egentlig ikke aner hvor tøfft d er for andre som virkelig sliter fysisk OG psykisk- sitter der m det blikket og den stemma og skal»belære»andre og fortelle/komme m råd osv men ikke har peiling,d er rett og slett stygt gjort. Og først 100 snapper m «se hvor jeg sliter a,» for så og svitsje 100% over til shopping,sminke tykke lag,rydde klær og mens hun»danser»sekundet etter,det er og latterliggjøre andre. Og når hun»får»meldinger fra andre m smisk osv,er det jo klart hun må legge det ut. Det er mange som har hatt en tøff barndom og oppvekst men som likevel klarer seg veldig bra. Og som ikke bruker det til og få medlidenhet og sykelig behov for oppmerksomhet. Det er så mye som skurrer med den dama og tenker hun ikke på at folk som jobber med saken hennes(enda??),og kan være innom snappen og se alle timer hun bruker på dette??? Armen min hadde falt av skulle jeg gått og holdt i ei stang med mobil mens jeg snapper meg selv overalt😅😅Og lommeboka mi hadde vært tom😅Hun nevnte her at hun og Alex fremdeles leter etter drømmehuset men det rette huset har fremdeles ikke dukket opp,osv  Eller går det meste av lønn til Temu og andre nettbutikker istedenfor prioritere egenkapital til hus samt advokat?. Lurer på om hun lever i en fantasiverden der realiteten ikke når inn. 

Hun minner meg så mye om Belle Gibson på mange måter. Skulle ønske programmet 60 minutes lagde et intervju med Stine på samme måte som de gjorde med Belle. Det hadde virkelig vært morsomt å se hvordan de hadde pillet alle hennes løgner fra hverandre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (12 timer siden):

Hun må ha et slags filter på snappene hun legger ut?? Ser ut som hun har glatt smooth hud- men av og til når hun snur seg eller noe ser man at huden ser porete og ujevn ut?? 

Huden hennes er helt ødelagt av all den sminken over flere år. Helt forferdelig å se på. Veldig rart hun ikke tar til seg tilbakemeldinger på akkurat dette. Hun som skal være så fin kommer til å se seg selv som gammel om noen år. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er alle disse naive nautene som sender hu støttemeldinger hele tiden? Er folk virkelig så lettlurte?

Var ikke mange krokodilletårer idag, før det var rett tilbake på badet og sminke seg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...