Melus Skrevet 19. mai #15201 Del Skrevet 19. mai Anneisabell skrev (2 timer siden): Jeg vet derfor blir det jævlig dumt og sitte å prate som hun gjør...mange kjenner jo historien bak gartneriet og da blir det jo rene løgnen det hun legger frem for de som vet...så er det alle de andre stakkars folka som verken kjenner gartneren eller den sanne Stine som blir lurt Hva er historien bak gartneriet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 19. mai #15202 Del Skrevet 19. mai Melus skrev (38 minutter siden): Hva er historien bak gartneriet? Det er et gartneri som har vært i mange mange år. Folk kommer tilbake og kundemassen hans er stor nok til at han åpner hvert år...så ingen må tro at Stine nå er en reddende engel for han klarer ser fint uten hennes reklame 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 20. mai #15203 Del Skrevet 20. mai Anneisabell skrev (14 timer siden): Det er et gartneri som har vært i mange mange år. Folk kommer tilbake og kundemassen hans er stor nok til at han åpner hvert år...så ingen må tro at Stine nå er en reddende engel for han klarer ser fint uten hennes reklame Jeg er 40 år, men husker jeg var med tantene mine å handlet blomster der som barn (de bor i brdal). Så han har alltid hatt masse kunder, og har drevet på i alle år. Det går rundt der uten Stine for å si det slik 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 24. mai #15204 Del Skrevet 24. mai Litt av ett familieliv der hun har m mobilen limt til hånda snart 24/7 og snapper fra klesbretting til og ha opp kjøleskapsdøra og filmer. Og klart dette tar bort tid fra andre ting som kan være sunnere og gjøre både fysisk og mentalt uten mobilen i hånda. Men hun handler jo som shoppingavhengig kjærring ig må selvfølgelig snappe alle innkjøp også. Ikke rart hun er sliten. Dette er da ikke noe liv??? Men hun er nok ute etter noe spons/reklame. Den garngreia da som hun sa hun vurderte samarbeid md?? Kanskje de ombestemte sg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 24. mai #15205 Del Skrevet 24. mai Eevie skrev (1 minutt siden): Litt av ett familieliv der hun har m mobilen limt til hånda snart 24/7 og snapper fra klesbretting til og ha opp kjøleskapsdøra og filmer. Og klart dette tar bort tid fra andre ting som kan være sunnere og gjøre både fysisk og mentalt uten mobilen i hånda. Men hun handler jo som shoppingavhengig kjærring ig må selvfølgelig snappe alle innkjøp også. Ikke rart hun er sliten. Dette er da ikke noe liv??? Men hun er nok ute etter noe spons/reklame. Den garngreia da som hun sa hun vurderte samarbeid md?? Kanskje de ombestemte sg. Noen som har spurt hva hun skulle starte, sammen med mor/far Spania? Måtte jo kjøpe skriver og div kontorutstyr.. Skjønner at både de og Gry er borte, noen som har spurt henne? Eller som vet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 25. mai #15206 Del Skrevet 25. mai Forstår ikke at hun som har så mange plager og diagnoser greier å trøkke innpå så mye usunt hver eneste dag. Hun hevder selv å være syk, og det fremkommer jo av all den snappingen. Helt forferdelig å være vitne til - stakkars familie som aldri får fred av babling og meningsløs svada. Og dette gjør hun for å få gode tilbakemeldinger fra sine følgere. Jeg er best mentalitet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 26. mai #15207 Del Skrevet 26. mai (endret) Alisha* skrev (12 timer siden): Forstår ikke at hun som har så mange plager og diagnoser greier å trøkke innpå så mye usunt hver eneste dag. Hun hevder selv å være syk, og det fremkommer jo av all den snappingen. Helt forferdelig å være vitne til - stakkars familie som aldri får fred av babling og meningsløs svada. Og dette gjør hun for å få gode tilbakemeldinger fra sine følgere. Jeg er best mentalitet. Enig,hun sier en eller egentlig tusen ting,men gjør noe helt annet. Bare d og bære m seg ei selfiestang overalt? J hadde ikke hatt en sjans…..eller jo i noen min hadde j orket bære med meg ei selfiestang. Men i flere timer pr dag hadde nakke,hode og armen min streiket av utslitt smerte😅Og ja,hun fisker så synlig bevisst etter gode tilbakemeldinger,»har fått såååååååå mange fiiiiiiiine tilbakemeldinger i innboks fra dere følgere…ahhh sukk» Hvor mye av det er sant denne gangen tro??? Og hvor ble d av det evnt garnsamarbeid og stakkars garneren bare hun kunne «redde»?? Tror hun burde legge fra seg snap og heller gjøre mere meningsfylte ting som feks prøve og jobbe på cc igjen???? Hun ga seg der når snappinga tok overhånd for hun ble så sliten. Fader meg ikke rart! Endret 26. mai av Eevie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. mai #15208 Del Skrevet 27. mai (endret) Jeg forstår ikke hvorfor denne godt voksne damen legger på "tiktok musikk" på snappene sine, altså musikk med ekorn vokal som går ekstremt fort. Helt grusomt å høre på😬 Endret 27. mai av Tough cookie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karma87 Skrevet 27. mai #15209 Del Skrevet 27. mai Makan til overdrevet bruk av ansiktsuttrykk på denna dama 🙈 Gaping og himling med øya til den store gullmedaljen😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. mai #15210 Del Skrevet 27. mai Karma87 skrev (1 time siden): Makan til overdrevet bruk av ansiktsuttrykk på denna dama 🙈 Gaping og himling med øya til den store gullmedaljen😳 Hun tror nok selv hun er himla interessan spennende og morosam med alle de uttrykka sine...godt gjort og bli så overrasket over alt også spør du meg. Ellers rart ikke politiet stiller seg opp og dirigerer trafikken forbi huset hennes som har nesten ulykker hver gang hun sitter i bilen...mye trafikk er det i kongsvegen men det er ikke det samme som at det er nesten ulykker der hver eneste gang hun skal på butikken 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 27. mai #15211 Del Skrevet 27. mai Anneisabell skrev (7 minutter siden): Hun tror nok selv hun er himla interessan spennende og morosam med alle de uttrykka sine...godt gjort og bli så overrasket over alt også spør du meg. Ellers rart ikke politiet stiller seg opp og dirigerer trafikken forbi huset hennes som har nesten ulykker hver gang hun sitter i bilen...mye trafikk er det i kongsvegen men det er ikke det samme som at det er nesten ulykker der hver eneste gang hun skal på butikken Er såenig! Skuespill på høyeste og dårligste nivå. Og The Oscar goes to…alle de falske uttrykkene hvor hun(later)som hun ser noe/noen,sperrer opp øyne e såååå»sjokkert»uten ett eneste ord først og så»fyyyyy faen»! I dag var d vel ei som «holdt på og bli påkjørt»??? Hun er unaturlig hyper og fisker konstant etter komplimenter osv. Hjn har ikke skjønt at folk som er seg sjøl og ikke spiller som faen,er de som fortjener kompliment osv. Ikke de som bevisst sier og legger ut planlagte greier hvor de vet på forhånd hva enkelte,eller»sååååå mange fine følgere»sier til henne. J prøvde telle antall snapper hun la ut i dag-foreløpig men kom ut av tellinga på rundt 100 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 27. mai #15212 Del Skrevet 27. mai Ser veldig ut som hun trenger ketaminbehandling i morgen også😝 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 27. mai #15213 Del Skrevet 27. mai Chrisy skrev (1 time siden): Ser veldig ut som hun trenger ketaminbehandling i morgen også😝 Jeg klikket mg gjennom 375 stk snapper bare i dag. Og alt er så falskt og innlvd og går på kropp,hår,sminke og klær»se på meg,se så og sånn jg er a!» Nærmere fjortiss enn 40 år ihvertfall. Hun bruker nok penger på klær og fjas som de sikkert kunne kommet ett stykke på vei ang feks egenkapital til hus og ikke minst advokat og rettsak??? Ingem kan da syns synd på/ha medlidenhet i særlig grad for den dama ?? Hun prøver av og til være»seriøs»,samt starte opp m og «hjelpe»stakkars gartner’n,(ble nok ikke noe spons fra han da d brått ble stille ang han),så var d vel og drikke vann?? Samt prøver og svare alvorlig på spørsmål om kropp og sinn. Hvor hun bare repeterer igjen,sier en ting men nekter for at hun sliter så hun trenger ikke psykolog. Altså,d er ekstremt mye tomt prat. Ei som skrev at S kjøpte mye klær eller noe og spurte hva hun betalte(tøft gjort!)Men S har forklaringer på d meste for hun har jo kunnskap om absolutt alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. mai #15214 Del Skrevet 27. mai Eevie skrev (11 minutter siden): Jeg klikket mg gjennom 375 stk snapper bare i dag. Og alt er så falskt og innlvd og går på kropp,hår,sminke og klær»se på meg,se så og sånn jg er a!» Nærmere fjortiss enn 40 år ihvertfall. Hun bruker nok penger på klær og fjas som de sikkert kunne kommet ett stykke på vei ang feks egenkapital til hus og ikke minst advokat og rettsak??? Ingem kan da syns synd på/ha medlidenhet i særlig grad for den dama ?? Hun prøver av og til være»seriøs»,samt starte opp m og «hjelpe»stakkars gartner’n,(ble nok ikke noe spons fra han da d brått ble stille ang han),så var d vel og drikke vann?? Samt prøver og svare alvorlig på spørsmål om kropp og sinn. Hvor hun bare repeterer igjen,sier en ting men nekter for at hun sliter så hun trenger ikke psykolog. Altså,d er ekstremt mye tomt prat. Ei som skrev at S kjøpte mye klær eller noe og spurte hva hun betalte(tøft gjort!)Men S har forklaringer på d meste for hun har jo kunnskap om absolutt alt? Er det normalen og dolle seg sånn hver dag når en bare skal gå hjemme og i tillegg ha så mye vondter og laster som Stine? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 27. mai #15215 Del Skrevet 27. mai Anneisabell skrev (11 minutter siden): Er det normalen og dolle seg sånn hver dag når en bare skal gå hjemme og i tillegg ha så mye vondter og laster som Stine? Tviler på at det er normalen. For det koster så mye energi og dusje og sminke og ordne seg hver dag. Ja en og annen dag kanskje man vil føle seg litt freshere, men ikke hver eneste dag… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. mai #15216 Del Skrevet 27. mai (endret) Kom katta tilbake? Endret 27. mai av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisy Skrevet 27. mai #15217 Del Skrevet 27. mai Klink skrev (1 minutt siden): Kom katta tilbake? Ja, hun var plutselig tilbake. Hun skulle ha storytime om det, men ikke et ord. Noe som et merkelig🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 27. mai #15218 Del Skrevet 27. mai Jeg hadde ikke maktet jobb jeg heller om jeg brukte så lang tid på å velge reim til veska og solbriller hver dag….. Og nå er vi visst tilbake til gaver i posten…. Verden er gal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 27. mai #15219 Del Skrevet 27. mai Hva er greia med att hun støtt og stadig viser frem alle klærne sine? Kan være to følgere som spør om ett klesplagg, men da kommer det en haug ned snap om merke og hvor det er kjøpt… Er hun stolt av å være dronninga av shopping? Jaggu ikke rart de må leie hus - det er pakker i postkassa og svære handleposer hver dag. Det går sport i å stå å gjøre seg fin og interessant, og gjerne i flere timer i strekk. Og dette håret hun tar på hele tiden, slitsomt å se på… Innimellom stasen idag er hun plutselig i dårlig form - har ikke dagen sin. Viktig å sanke inn sympati må vite. Ikke rart det er kaos i både hodet og i hjemmet, Tenk at hun som er godt voksen bruker hele dagen på å snakke til tlf sin. Galskap - burde helt klart vært på jobb. jaja, tenker ikke på folkesnakk og alle som ler denne dama. Kanskje på tide å se seg rundt før det er for sent. Boom kræsj! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. mai #15220 Del Skrevet 28. mai Alisha* skrev (10 timer siden): Hva er greia med att hun støtt og stadig viser frem alle klærne sine? Kan være to følgere som spør om ett klesplagg, men da kommer det en haug ned snap om merke og hvor det er kjøpt… Er hun stolt av å være dronninga av shopping? Jaggu ikke rart de må leie hus - det er pakker i postkassa og svære handleposer hver dag. Det går sport i å stå å gjøre seg fin og interessant, og gjerne i flere timer i strekk. Og dette håret hun tar på hele tiden, slitsomt å se på… Innimellom stasen idag er hun plutselig i dårlig form - har ikke dagen sin. Viktig å sanke inn sympati må vite. Ikke rart det er kaos i både hodet og i hjemmet, Tenk at hun som er godt voksen bruker hele dagen på å snakke til tlf sin. Galskap - burde helt klart vært på jobb. jaja, tenker ikke på folkesnakk og alle som ler denne dama. Kanskje på tide å se seg rundt før det er for sent. Boom kræsj! Stakkars de som fortsatt ikke har gjennomskuet denne super falske dama..hun er kunn ute etter ros og gode ord og skryter så til de grader av alt hun har i skap og skuffer...sjelden det er noe i de posene hennes som er tiltenkt de andre i familien 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå