Sol Rampelyset Skrevet 31. januar 2022 #6981 Skrevet 31. januar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Sol, admin.
Utroligfortilet Skrevet 31. januar 2022 #6982 Skrevet 31. januar 2022 Hun kunne jo iallefall skjult navn og adresse til kjøperene sine da!! 3
Gjest Polarpuma Skrevet 31. januar 2022 #6983 Skrevet 31. januar 2022 11 minutter siden, panzerpølsa said: Nå er det jo ikke helt sikkert at hun snakker sant om antall solgte smykker, hun er jo ikke helt ærlig når det kommer til hvor hun får de fra heller. Nå ble det avfølg her, dette blir bare til irritasjon. Timesvis med meningsløs snakk, og det samme dag ut og dag inn. Altså før jul sa hun at hun skulle selge 80 bamser og viste frem 80 brev med frimerker på, det var et hav av brev. Og det er ikke den eneste gangen hun har sendt bamser,
Anneisabell Skrevet 31. januar 2022 #6984 Skrevet 31. januar 2022 Polarpuma skrev (2 minutter siden): Altså før jul sa hun at hun skulle selge 80 bamser og viste frem 80 brev med frimerker på, det var et hav av brev. Og det er ikke den eneste gangen hun har sendt bamser, Hvis hun selger så mye som hun gir uttrykk for, tjener hun gode penger. Og det er vell snart så en ikke kan kalle det for vanlig kjøp og salg som hvermannsen driver med. 4
ClusterOfGrapes Skrevet 31. januar 2022 #6985 Skrevet 31. januar 2022 Flettfrid skrev (2 timer siden): De "pels" bamsene er dyrere andre steder også så jeg. Men ingenting slår prisene til Stine 🙈 Det du viser til er en norsk underleverandør som nok tar seg mer betalt enn fra leverandører vi tidligere har vist til. Likevel er de billige i innkjøp. Med den beholdninger av bamser Stine viser til å ha, vitner om at de er svært rimelige i innkjøp. Nå er det slik at ingen blir raka fant i Norge av å kjøpe et smykke til 100,- kr. Jeg reagerer kun av en slags prinsippsak. Selg så mye du vil, Stine! Men vær ærlig. 4
richbitch Skrevet 31. januar 2022 #6986 Skrevet 31. januar 2022 Ginevra skrev (11 timer siden): Å, herregud, så inkompetente er de virkelig ikke på teststasjonen! Dette er jug, Stine! Barn skal ikke testes i halsen. Barn testes i slimhinnene i kinnene! Ikke snakk om at hu har fått beskjed om "baki halsen", på teststasjonen! Mitt barn ble testet langt bak i svelg og langt opp i nesa. Så høres riktig ut det
Anneisabell Skrevet 31. januar 2022 #6987 Skrevet 31. januar 2022 ClusterOfGrapes skrev (5 minutter siden): Det du viser til er en norsk underleverandør som nok tar seg mer betalt enn fra leverandører vi tidligere har vist til. Likevel er de billige i innkjøp. Med den beholdninger av bamser Stine viser til å ha, vitner om at de er svært rimelige i innkjøp. Nå er det slik at ingen blir raka fant i Norge av å kjøpe et smykke til 100,- kr. Jeg reagerer kun av en slags prinsippsak. Selg så mye du vil, Stine! Men vær ærlig. Hun trenger ikke klage for å ha jobba noen timer med dette i dag. Hvis hun har solgt 100 bamser har hun inndratt 10 000 kr pluss, ikke mange andre som tjener det på noen timer. 7 1
non_stop Skrevet 31. januar 2022 #6988 Skrevet 31. januar 2022 (endret) ClusterOfGrapes skrev (15 minutter siden): Det du viser til er en norsk underleverandør som nok tar seg mer betalt enn fra leverandører vi tidligere har vist til. Likevel er de billige i innkjøp. Med den beholdninger av bamser Stine viser til å ha, vitner om at de er svært rimelige i innkjøp. Nå er det slik at ingen blir raka fant i Norge av å kjøpe et smykke til 100,- kr. Jeg reagerer kun av en slags prinsippsak. Selg så mye du vil, Stine! Men vær ærlig. Hun har kanskje fått en telefon fra Bjørklund i dag (ref skjermdump av mail litt baki tråden her) , men kan tenke meg hun prøver å vri seg unna dette også. Ser for meg hun prøver seg på at det ikke var i Bjørklund hun fikk beholde konto, men en "annen gullsmedforretning hun jobbet i" som tilfeldigvis aldri blir nevnt med navn og som sikkert også er nedlagt for lengst og eieren er død. Endret 31. januar 2022 av non_stop 11
Ryggmargskade Skrevet 31. januar 2022 #6989 Skrevet 31. januar 2022 Trollebolla skrev (22 timer siden): Har korona nå jeg, er som en forskjølelse og hode verk par dager , siste isolasjonsdag i morgen 😃 Da er du heldig. søstern min med mann og to barn ligger rett ut og er så dårlige med feber, pusten , hoste, snørr og halsvondt. Så det tror jeg er fra person til person🙏🏼 3
Sharp75! Skrevet 31. januar 2022 #6990 Skrevet 31. januar 2022 Utroligfortilet skrev (1 time siden): Hun kunne jo iallefall skjult navn og adresse til kjøperene sine da!! Tenkte dette kom til å bli tatt opp. Om noen får med seg navn/adressen så må de evt holde på snappen evt ta screenshot og forstørre og da sier det mer om den personen som evt hadde gjort det enn fruen selv. For ut i fra det lille der så får man ikke med seg spesifikt hvem som har kjøpt. 4
Utroligfortilet Skrevet 31. januar 2022 #6991 Skrevet 31. januar 2022 Sharp75! skrev (4 minutter siden): Tenkte dette kom til å bli tatt opp. Om noen får med seg navn/adressen så må de evt holde på snappen evt ta screenshot og forstørre og da sier det mer om den personen som evt hadde gjort det enn fruen selv. For ut i fra det lille der så får man ikke med seg spesifikt hvem som har kjøpt. Det spiller ingen rolle, hun har ansvar for å skjule dette, ja det kan si mye om de som følger men man vet ALDRI hvem som følger!! Hun kunne fint sørget for å legge konvoluttene andre vei om hun absolutt skulle sitte der og vise frem.. vanskeligere er det ikke, hadde jeg sett mitt navn der hadde jeg klikket! For min del er mitt privatliv som en kunde viktig uansett! Du kan uskylde henne så mye du vil, skjønner du forguder den dama, men dette er ikke greit!!! 13 4
Sharp75! Skrevet 31. januar 2022 #6992 Skrevet 31. januar 2022 Utroligfortilet skrev (11 minutter siden): Det spiller ingen rolle, hun har ansvar for å skjule dette, ja det kan si mye om de som følger men man vet ALDRI hvem som følger!! Hun kunne fint sørget for å legge konvoluttene andre vei om hun absolutt skulle sitte der og vise frem.. vanskeligere er det ikke, hadde jeg sett mitt navn der hadde jeg klikket! For min del er mitt privatliv som en kunde viktig uansett! Du kan uskylde henne så mye du vil, skjønner du forguder den dama, men dette er ikke greit!!! Unnskylder og forguder? Ja, ta den runden igjen og lag drama. 4
nomore82 Skrevet 31. januar 2022 #6993 Skrevet 31. januar 2022 Utroligfortilet skrev (1 time siden): Hun kunne jo iallefall skjult navn og adresse til kjøperene sine da!! Dersom det stemmer at hun har delt navn og adresse til kjøpere så har hun i prinsippet lekket personopplysninger og brutt personvernlovgivningen. Så da er det bare å sende bevis til Datatilsynet så vil de ta kontakt med Stine og veilede. Evnt ilegge bøter, men tvilsomt. Ikke i første omgang. Om Stine selv leser her inne (eller på andre måter blir gjort oppmerksom på dette) så skal hun selv melde fra, eller senest innen 72 timer på seg til å SELV melde inn brudd på personvernlovgivningen til Datatilsynet. Gjør hun ikke det kan det resultere i bot hun ellers hadde sluppet unna, eller at Datatilsynet er enda strengere. Dette er ikke en trussel fra meg selv om det kan tolkes sånn, men sånn regelverket er. https://www.datatilsynet.no/rettigheter-og-plikter/virksomhetenes-plikter/avvikshandtering/nar-skal-jeg-melde-avvik/ 7 1
Brumundaline Skrevet 31. januar 2022 #6994 Skrevet 31. januar 2022 Noen som hær konfrontert hun med svaret fra Bjørklund? 3
ritaen Skrevet 31. januar 2022 #6995 Skrevet 31. januar 2022 nomore82 skrev (16 minutter siden): Dersom det stemmer at hun har delt navn og adresse til kjøpere så har hun i prinsippet lekket personopplysninger og brutt personvernlovgivningen. Så da er det bare å sende bevis til Datatilsynet så vil de ta kontakt med Stine og veilede. Evnt ilegge bøter, men tvilsomt. Ikke i første omgang. Om Stine selv leser her inne (eller på andre måter blir gjort oppmerksom på dette) så skal hun selv melde fra, eller senest innen 72 timer på seg til å SELV melde inn brudd på personvernlovgivningen til Datatilsynet. Gjør hun ikke det kan det resultere i bot hun ellers hadde sluppet unna, eller at Datatilsynet er enda strengere. Dette er ikke en trussel fra meg selv om det kan tolkes sånn, men sånn regelverket er. https://www.datatilsynet.no/rettigheter-og-plikter/virksomhetenes-plikter/avvikshandtering/nar-skal-jeg-melde-avvik/ Det er flere navn og adresser man kan få tak i om man vil. Hun skjulte ikke det mye når konvoluttene ble lagt på vekten. 2
Utroligfortilet Skrevet 31. januar 2022 #6996 Skrevet 31. januar 2022 nomore82 skrev (58 minutter siden): Dersom det stemmer at hun har delt navn og adresse til kjøpere så har hun i prinsippet lekket personopplysninger og brutt personvernlovgivningen. Så da er det bare å sende bevis til Datatilsynet så vil de ta kontakt med Stine og veilede. Evnt ilegge bøter, men tvilsomt. Ikke i første omgang. Om Stine selv leser her inne (eller på andre måter blir gjort oppmerksom på dette) så skal hun selv melde fra, eller senest innen 72 timer på seg til å SELV melde inn brudd på personvernlovgivningen til Datatilsynet. Gjør hun ikke det kan det resultere i bot hun ellers hadde sluppet unna, eller at Datatilsynet er enda strengere. Dette er ikke en trussel fra meg selv om det kan tolkes sånn, men sånn regelverket er. https://www.datatilsynet.no/rettigheter-og-plikter/virksomhetenes-plikter/avvikshandtering/nar-skal-jeg-melde-avvik/ Takk!!!
Silva Pluvialis Skrevet 31. januar 2022 #6997 Skrevet 31. januar 2022 Sharp75! skrev (3 timer siden): Tenkte dette kom til å bli tatt opp. Om noen får med seg navn/adressen så må de evt holde på snappen evt ta screenshot og forstørre og da sier det mer om den personen som evt hadde gjort det enn fruen selv. For ut i fra det lille der så får man ikke med seg spesifikt hvem som har kjøpt. Det kan være traumeutsatte/voldsutsatte som bestiller, som av årsaker Stine ikke kjenner til, IKKE bør få informasjon om adresse offentliggjort slik at det kan spores. 8 3
Leopard Skrevet 1. februar 2022 #6998 Skrevet 1. februar 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (8 timer siden): Det kan være traumeutsatte/voldsutsatte som bestiller, som av årsaker Stine ikke kjenner til, IKKE bør få informasjon om adresse offentliggjort slik at det kan spores. Nå overdriver du veldig her da. Jeg fryste videoen og sjekket selv. Det er temmelig vanskelig å se hva som står da skrifta er blurry og den blir speilvendt. At traume og voldsutsatte bestilller seg smykker av Knutsen tviler jeg på, de har vel viktigere ting fore. Og tror du seriøst at en med besøksforbud sitter å tråler gjennom videoer sv YouTubere og snappere i TILFELLE eksen har kjøpt noe av de og de står å vifter med både navn og adresse foran kamera?? Endret 1. februar 2022 av Leopard 5 1
Hønemor74 Skrevet 1. februar 2022 #6999 Skrevet 1. februar 2022 Var noen som har delt Mail fra bjørklund inne på dc det stod det at de ser på dette internt og at de hadde fått flere henvendelser om detsamme 4
Egentlig-grei Skrevet 1. februar 2022 #7000 Skrevet 1. februar 2022 Hvordan finner man denne tråden på dc? Lastet ned appen men forstår ikke så mye, får ikke søkt opp noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå