Gjest Polarpuma Skrevet 30. januar 2022 #6941 Skrevet 30. januar 2022 9 minutter siden, Tulltulla said: Du, Stine,du Stine… Du setter barnet ditt i isolasjon på rommet sitt, ranter på Snapchat om hele hans sykdomsforløp. Nå sitter du i bilen sammen med han, begge uten munnbind eller beskyttelse på øynene. Hvor er loggikken din? Nå kan du strengt tatt la denne gutten få lov til å få være i hele huset. Det er ikke sånn at covid-19 tar pause i bilen. Legg vekk tlf nå, vær en omsorgsfull mamma, la barna dine få fred for å bli eksponert i sårbar situasjon Du forblir meg en gåte Gjør hun det?? Ja hva er poenget med at han skal sitte i isolasjon på rommet sitt, hvis hun dagen etter at han testet positivt sitter i bilen med gutten uten munnbind/beskyttelse?
Anneisabell Skrevet 30. januar 2022 #6942 Skrevet 30. januar 2022 Tulltulla skrev (30 minutter siden): Du, Stine,du Stine… Du setter barnet ditt i isolasjon på rommet sitt, ranter på Snapchat om hele hans sykdomsforløp. Nå sitter du i bilen sammen med han, begge uten munnbind eller beskyttelse på øynene. Hvor er loggikken din? Nå kan du strengt tatt la denne gutten få lov til å få være i hele huset. Det er ikke sånn at covid-19 tar pause i bilen. Legg vekk tlf nå, vær en omsorgsfull mamma, la barna dine få fred for å bli eksponert i sårbar situasjon Du forblir meg en gåte Sorry for å si det, men den dama der er slett ikke god..jeg orker ikke se på..igjen stakkars de rundt henne 14
Kråkapåbygda Skrevet 30. januar 2022 #6943 Skrevet 30. januar 2022 Tulltulla skrev (30 minutter siden): Du, Stine,du Stine… Du setter barnet ditt i isolasjon på rommet sitt, ranter på Snapchat om hele hans sykdomsforløp. Nå sitter du i bilen sammen med han, begge uten munnbind eller beskyttelse på øynene. Hvor er loggikken din? Nå kan du strengt tatt la denne gutten få lov til å få være i hele huset. Det er ikke sånn at covid-19 tar pause i bilen. Legg vekk tlf nå, vær en omsorgsfull mamma, la barna dine få fred for å bli eksponert i sårbar situasjon Du forblir meg en gåte Hun sa går at dom ikke skulle ha han i isolasjon på rommet. Han spiste middag med de andre også i går kveld 4
Tulltulla Skrevet 30. januar 2022 #6944 Skrevet 30. januar 2022 Kråkapåbygda skrev (17 minutter siden): Hun sa går at dom ikke skulle ha han i isolasjon på rommet. Han spiste middag med de andre også i går kveld Så da fikk han etterhvert forlate isolasjon, jeg fikk bare med meg at han satt i isolasjon på rommet- ble sikkert sagt på en av de mange hundre snappene jeg bare må hoppe forbi. så beklager feil. 1
Kråkapåbygda Skrevet 30. januar 2022 #6945 Skrevet 30. januar 2022 Tulltulla skrev (11 minutter siden): Så da fikk han etterhvert forlate isolasjon, jeg fikk bare med meg at han satt i isolasjon på rommet- ble sikkert sagt på en av de mange hundre snappene jeg bare må hoppe forbi. så beklager feil. Ja han fikk slippe ut til middag i går. Det er jo ikke mulig med full isolasjon i det huset uansett med kun 1 bad. 4
Gjest Polarpuma Skrevet 30. januar 2022 #6946 Skrevet 30. januar 2022 1 minutt siden, Kråkapåbygda said: Ja han fikk slippe ut til middag i går. Det er jo ikke mulig med full isolasjon i det huset uansett med kun 1 bad. Hva var poenget med isolasjon i går da?
Sharp75! Skrevet 30. januar 2022 #6947 Skrevet 30. januar 2022 Polarpuma skrev (4 minutter siden): Hva var poenget med isolasjon i går da? Hun ombestemte seg vel 4
Leopard Skrevet 30. januar 2022 #6948 Skrevet 30. januar 2022 (endret) Tulltulla skrev (1 time siden): Du, Stine,du Stine… Du setter barnet ditt i isolasjon på rommet sitt, ranter på Snapchat om hele hans sykdomsforløp. Nå sitter du i bilen sammen med han, begge uten munnbind eller beskyttelse på øynene. Hvor er loggikken din? Nå kan du strengt tatt la denne gutten få lov til å få være i hele huset. Det er ikke sånn at covid-19 tar pause i bilen. Legg vekk tlf nå, vær en omsorgsfull mamma, la barna dine få fred for å bli eksponert i sårbar situasjon Du forblir meg en gåte Han slappet av/sov på rommet sitt mens de voksne drøftet hvorvidt de skulle holde han isolert eller ikke. Hvor lenge det var snakk om at han var på rommet vet vi ingenting om. Det kunne vært en time eller tre timer. De fant hvertfall ut at de ikke skulle holde avstand fra han, og dermed regne med at resten av husstanden også må blir smittet. Helt fint og jeg ser ikke problemet. Uansett, han SOV når Stine lagde middag i går og hun måtte gå å vekke han før middag. Så tror ikke han led noen nød. Tror det er rimelig normalt over det ganske land og verden forøvrig at man holder den smittede adskilt fra resten av flokken mens man drøfter for og imot om man skal isolerte vedkommende eller ei. De fant ut i går at det gjør de ikke, så hvorfor i alle dager skal hun sitte med munnbind i bilen sammen med han? 🤨 Og nei, han ser ikke redd ut som noen her påstår. Han ser veldig laidback ut og vil sikkert bare hjem for å sove og slappe av etter å ha testet seg. Som hun nevnte - han sier det føles som en helt vanlig forkjølelse. Endret 30. januar 2022 av Leopard 5 1 5
Gjest Polarpuma Skrevet 30. januar 2022 #6949 Skrevet 30. januar 2022 (endret) 38 minutter siden, Leopard said: Han slappet av/sov på rommet sitt mens de voksne drøftet hvorvidt de skulle holde han isolert eller ikke. Hvor lenge det var snakk om at han var på rommet vet vi ingenting om. Det kunne vært en time eller tre timer. De fant hvertfall ut at de ikke skulle holde avstand fra han, og dermed regne med at resten av husstanden også må blir smittet. Helt fint og jeg ser ikke problemet. Uansett, han SOV når Stine lagde middag i går og hun måtte gå å vekke han før middag. Så tror ikke han led noen nød. Tror det er rimelig normalt over det ganske land og verden forøvrig at man holder den smittede adskilt fra resten av flokken mens man drøfter for og imot om man skal isolerte vedkommende eller ei. De fant ut i går at det gjør de ikke, så hvorfor i alle dager skal hun sitte med munnbind i bilen sammen med han? 🤨 Og nei, han ser ikke redd ut som noen her påstår. Han ser veldig laidback ut og vil sikkert bare hjem for å sove og slappe av etter å ha testet seg. Som hun nevnte - han sier det føles som en helt vanlig forkjølelse. Høres ikke normalt ut for meg. Korona har vart i 2 år og nå er det eksplodert, det er overalt. Man har hatt god tid til å forberede seg for det som høyst sannsynligvis vil skje: bli smittet. Her i husstanden har vi snakket om hva og hvordan vi skal agere hvis en av oss får korona. Det er ikke noe vi diskuterer i stua, mens vi sperrer 12-åringen inne på rommet sitt - når han allerede er smittet. Tviler på at folk mente at gutten til Stine er redd for korona, men kanskje for isolasjon? Men hvis familien har bestemt at gutten ikke skal være i isolasjon likevel, forstår jeg bedre hvorfor de ikke har munnbind på i bilen. Endret 30. januar 2022 av Polarpuma
Leopard Skrevet 30. januar 2022 #6950 Skrevet 30. januar 2022 Polarpuma skrev (25 minutter siden): Høres ikke normalt ut for meg. Korona har vart i 2 år og nå er det eksplodert, det er overalt. Man har hatt god tid til å forberede seg for det som høyst sannsynligvis vil skje: bli smittet. Her i husstanden har vi snakket om hva og hvordan vi skal agere hvis en av oss får korona. Det er ikke noe vi diskuterer i stua, mens vi sperrer 12-åringen inne på rommet sitt - når han allerede er smittet. Tviler på at folk mente at gutten til Stine er redd for korona, men kanskje for isolasjon? Men hvis familien har bestemt at gutten ikke skal være i isolasjon likevel, forstår jeg bedre hvorfor de ikke har munnbind på i bilen. Men herregud, han var på rommet sitt og chillet der. Han sov og hadde hodepine og ville obviously være i fred uansett! Voldsomt som dere skal få dette til å virke som at de fysisk sto der og SPERRET gutten inne 🙄 Jesus christ finn noe annet å klikk på da... 12 1
Malleli89 Skrevet 30. januar 2022 #6951 Skrevet 30. januar 2022 Trollebolla skrev (17 timer siden): Da er jeg blokka Har du spurt henne om noe kritisk da?😃
Malleli89 Skrevet 30. januar 2022 #6952 Skrevet 30. januar 2022 Tulltulla skrev (2 timer siden): Du, Stine,du Stine… Du setter barnet ditt i isolasjon på rommet sitt, ranter på Snapchat om hele hans sykdomsforløp. Nå sitter du i bilen sammen med han, begge uten munnbind eller beskyttelse på øynene. Hvor er loggikken din? Nå kan du strengt tatt la denne gutten få lov til å få være i hele huset. Det er ikke sånn at covid-19 tar pause i bilen. Legg vekk tlf nå, vær en omsorgsfull mamma, la barna dine få fred for å bli eksponert i sårbar situasjon Du forblir meg en gåte Hun sa jo i går at de har valgt å ta han ut av isolasjon på rommet sånn at OM de skal få d, så er d like greit å bare få d nå og så være ferdig med d.. «Da trenger d ikke å hale ut over så lang tid heller» !! 2
Gjest Polarpuma Skrevet 30. januar 2022 #6953 Skrevet 30. januar 2022 8 minutter siden, Malleli89 said: Hun sa jo i går at de har valgt å ta han ut av isolasjon på rommet sånn at OM de skal få d, så er d like greit å bare få d nå og så være ferdig med d.. «Da trenger d ikke å hale ut over så lang tid heller» !! Det var da endelig en fornuftig beslutning av fruen.
Frøkenfryd30 Skrevet 30. januar 2022 #6954 Skrevet 30. januar 2022 (endret) Hva kaller hun seg? Søker opp navnet hennes på Snap, men kommer ikke opp noen treff 🤦♀️ Endret 30. januar 2022 av Frøkenfryd30
Gjest Isadora2 Skrevet 30. januar 2022 #6955 Skrevet 30. januar 2022 Frøkenfryd30 skrev (2 timer siden): Hva kaller hun seg? Søker opp navnet hennes på Snap, men kommer ikke opp noen treff 🤦♀️ Stineknutsen eller stineknutsen84?
Frøkenfryd30 Skrevet 30. januar 2022 #6956 Skrevet 30. januar 2022 Isadora2 skrev (1 time siden): Stineknutsen eller stineknutsen84? Tusen takk, fant henne 👍😀
-mini Skrevet 30. januar 2022 #6957 Skrevet 30. januar 2022 Kanskje greit å ikke selge/sende fra seg bamsene om a er så redd for at a er smittebærer også? 🙊 10
Trulteposen Skrevet 30. januar 2022 #6958 Skrevet 30. januar 2022 -mini skrev (1 time siden): Kanskje greit å ikke selge/sende fra seg bamsene om a er så redd for at a er smittebærer også? 🙊 Og truer som vanlig med at dette er siste runde altså….! 6
Trollebolla Skrevet 30. januar 2022 #6959 Skrevet 30. januar 2022 Malleli89 skrev (7 timer siden): Har du spurt henne om noe kritisk da?😃 Nei
Trollebolla Skrevet 30. januar 2022 #6960 Skrevet 30. januar 2022 Isadora2 skrev (2 timer siden): Stineknutsen eller stineknutsen84? Har korona nå jeg, er som en forskjølelse og hode verk par dager , siste isolasjonsdag i morgen 😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå