Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Anneisabell skrev (8 timer siden):

Nei for hun virker så veldig utakknemlig og nesten så hun tar det for gitt at hun skal få alt i pose og sekk. Fysj

Enig! Hva om å virkelig takke den personen for lånet av campingvogn å plass! På en skikkelig fin måte.. syns også hu var utakknemlig for alt personen som lånte ut vogna hadde gjort for de, å alt hun hadde kjøpt! Hva med å i det minste takke med fornavn? Nei vettu, jeg hadde vært SÅÅ skuffa om det var jeg som hadde lånt bort, for det var mere klaging på hvor slitsomt det var å være på ferie, enn å legge vekt på at de FAKTISK FIKK LÅNT SEG EN PLASS, GRATIS! Hu er ikke sann, rett å slett.. Utakknemlig, det er det hu er! Virker som hu forventer å få ting, å at folk reagerer på all dritten hu kjøper er søttan ikke rart, når de da LÅNER plass for å ha ferie, men i tillegg kjøper klokker, sparkesykler, boller å energidrikker fra bensinstasjon.. nei fy, jeg skammer meg! Tenk om hun hadde hatt bare litt av den late-entusiasmen ho har når ho får pakker på døra, ang den campingvogna?? Bare biiitte litt… 🤮 SKAMMELIG, snart 40 år!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malleli89 skrev (1 time siden):

Enig! Hva om å virkelig takke den personen for lånet av campingvogn å plass! På en skikkelig fin måte.. syns også hu var utakknemlig for alt personen som lånte ut vogna hadde gjort for de, å alt hun hadde kjøpt! Hva med å i det minste takke med fornavn? Nei vettu, jeg hadde vært SÅÅ skuffa om det var jeg som hadde lånt bort, for det var mere klaging på hvor slitsomt det var å være på ferie, enn å legge vekt på at de FAKTISK FIKK LÅNT SEG EN PLASS, GRATIS! Hu er ikke sann, rett å slett.. Utakknemlig, det er det hu er! Virker som hu forventer å få ting, å at folk reagerer på all dritten hu kjøper er søttan ikke rart, når de da LÅNER plass for å ha ferie, men i tillegg kjøper klokker, sparkesykler, boller å energidrikker fra bensinstasjon.. nei fy, jeg skammer meg! Tenk om hun hadde hatt bare litt av den late-entusiasmen ho har når ho får pakker på døra, ang den campingvogna?? Bare biiitte litt… 🤮 SKAMMELIG, snart 40 år!

Helt enig! Hadde følt meg ganske jævlig hvis det var jeg som hadde lånt bort vogna og fikset så fælt for å bare få klaging på hvor slitsomt det var i ettertid..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (7 timer siden):

Å nå sitter a å snakker om at hu har blokkert hu som kommenterte «blomster-kjøpet mitt blant annet» HVORFOR må hun fortelle at hu blokkerer folk? Hvem andre gjør det?? Er det også for oppmerksomhet å for å få sympati å trøst!? Å hvis du som er blokkert er her, kan du være så snill å utdype hva som gjorde at hun blokkerte? Dét hadde vært interessant å høre grunnen fra den det gjelder, da den personen sikkert ikke har vært ufin😅 Jeg hadde lagt ut alt det ufine personen skrev jeg, om jeg var så truffet, for å bevise hvordan folk kan oppføre seg! Men også for å vise at personen er stygg.. Eller er det igjen dette at hu er så hårsår å ikke tåler kritiske spm☺️😉 
 

Er også veldig enig om dette med å klage på hvor slitsomt alt er når man er på ferie med familien, FORRAN barna! Hjelpes meg🙈🥵 Det er VONDT å se på.. Å hvis man er så sliten, gi en lang en i den telefonen da!! HVORFOR MÅ ALT DRAS OPP Å FILMES? Åååh, jeg kjenner jeg får kramper!!😫😆

Ja det kan jeg, jeg spurte om det ikke var dyrt å kjøpe alle de plantene med tanke på spleisen. Så klikka hu på snapppen og hadde de utbruddene. 
så sda hun sa at hun fikk låne campingvogna gratis, sa jeg: hvordan får dere til å ta i mot alt dette? 
da blokkerte hun meg.  
og hindagen når hun var på joviale, klarte heg ikke dy meg  da hadde jeg fått nok, så da sa jeg at hun burde lavære å klage på barna sine mens de er på ferie og heller sette pris på det hun har, så spurte jeg om hvorfor hun blokka meg og at hun  ba oss spørre om det var noe, og det gjorde jeg. Har screenshoot av det. så blokkerte hun meg på joviale også

 

 


 

 

29175E13-E86A-42B5-B919-51DD14A35472.jpeg

Endret av Vanilje70
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt umusikalsk å gi veldig uttrykk for at ting er slitsomt (med barn) på en offentlig kanal barna etter hvert kan få tilgang til. De som har barn bør generelt være oppmerksomme på hva de eksponerer til omverdenen. Når det er sagt så har Stine fysiske og psykiske diagnoser, og når man er kronisk syk og har masse plager, så er det vanskelig å kose seg med det man gjør, selv om det er noe positivt. Det er vanskelig å nyte det rundt når man har vondt i kropp og sjel. Det er vanskelig å kjenne på livskvalitet med kronisk sykdom. Det er også utfordrende å være oppi folk hele døgnet, selv om det er ens egen familie, når man er syk. Man trenger mer egentid, mer pause og man blir fortere sliten og utmattet. En frisk person klarer nok ikke å sette seg inn i hvor utrolig tøft det er å leve som kronisk syk. Skulle smile, le, late som ingenting, ignorere smertene og samtidig være blid, glad og en positiv solstråle på tur. Det tapper krefter, selv om det er positivt og lystbetont. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 time siden):

Det er kanskje litt umusikalsk å gi veldig uttrykk for at ting er slitsomt (med barn) på en offentlig kanal barna etter hvert kan få tilgang til. De som har barn bør generelt være oppmerksomme på hva de eksponerer til omverdenen. Når det er sagt så har Stine fysiske og psykiske diagnoser, og når man er kronisk syk og har masse plager, så er det vanskelig å kose seg med det man gjør, selv om det er noe positivt. Det er vanskelig å nyte det rundt når man har vondt i kropp og sjel. Det er vanskelig å kjenne på livskvalitet med kronisk sykdom. Det er også utfordrende å være oppi folk hele døgnet, selv om det er ens egen familie, når man er syk. Man trenger mer egentid, mer pause og man blir fortere sliten og utmattet. En frisk person klarer nok ikke å sette seg inn i hvor utrolig tøft det er å leve som kronisk syk. Skulle smile, le, late som ingenting, ignorere smertene og samtidig være blid, glad og en positiv solstråle på tur. Det tapper krefter, selv om det er positivt og lystbetont. 

Jeg er kronisk syk og er helt enig med deg i det, så å velge å snappe sånn stine gjør fra morgen til kveld hadde aldri jeg hatt overskudd til, den energien jeg har til overs bruker jeg på de rundt meg og  har ikke overskudd til å dusje hver dag engang .. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare mer og mer sjokkert jeg. Her får dem låne gratis ferie vogn?! Og hvor er takken til vedkommende. Hun er tydeligvis ute etter å få alt i hendene gratis... jo mer gaver,ting og hjelp jo bedre. Hvor er moralen?

 

Og JA det kan være tungt med ferie når man er syk og har familie,men da legger DU vekk mobilen!!! Dette handler om prioteringer. Hun prioriterer da seg selv,for å så klage etterpå at det er slitsomt med 5 dager ferie med barn?

 

Hun har i tillegg en god MANN som er svært mye med minsten,og de eldste klarer seg selv. Hva klager hun på?? Hun har ikke 3 små barn og er alenemor. Hun har jo masse tid til seg selv. Så mye tid at hun sitter på telefonen hele dagen. 

 

Og hva med spleisen. Skal hun ikke vise at hun betaler regningen til advokat med den? Her skurrer det mye....

Hun er flink til å snakke for seg, få empati,støtte..."stakkars meg" opplegg. Snart 40 år. Utrolig..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuttenatributten skrev (19 timer siden):

Gleder deg til å få møte henne? Du har nok mange tøffe og modige folk i din omgangskrets allerede. Du vil nok oppdage at Stine er høyst ordinær. 

Men nettopp det er da en av grunnene til at jeg liker henne ihvertfall! At hun er en "ordinær/vanlig" person som viser livet sitt og hverdagen sin som den faktisk er. 😊 Hun er også en tøff og modig dame, som mange av oss andre vanlige/ordinære folk er. Mange av oss sliter med psykiske og fysiske utfordringer, og en vanskelig bakgrunn. Og da er det godt å ha noen å relatere seg til. 😊👍

Alle er jo unike på hver sin måte.

Endret av L.F
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (2 timer siden):

Men nettopp det er da en av grunnene til at jeg liker henne ihvertfall! At hun er en "ordinær/vanlig" person som viser livet sitt og hverdagen sin som den faktisk er. 😊 Hun er også en tøff og modig dame, som mange av oss andre vanlige/ordinære folk er. Mange av oss sliter med psykiske og fysiske utfordringer, og en vanskelig bakgrunn. Og da er det godt å ha noen å relatere seg til. 😊👍

Alle er jo unike på hver sin måte.

Jeg skrev det ganske tidlig i denne tråden. Hun blir ALDRI fornøyd. 
Grunnen til at hun holder snap’n gående hele tiden er jo at hun har funnet ut hvor mye den faktisk kan gi henne av gratis ting og medlidenhet. At folk ikke ser at de blir manipulert! 
Opp gjennom oppveksten mangla hu faktisk ikke noe! Hadde kule klær og sko, faren hennes sørga for at hun alltid hadde de nyeste telefonene og nyeste mote. Hun var sånn type som var bestevenn med noen en periode, så uvenner. Fordi Stine ble fornærma for noe. Allerede da begynte hun med "blokkering" når noen ikke var enige med henne. 
Og broren hennes, han holder seg langt unna "kampen". De har ikke noe særlig kontakt. 
 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev det ganske tidlig i denne tråden. Hun blir ALDRI fornøyd. 
Grunnen til at hun holder snap’n gående hele tiden er jo at hun har funnet ut hvor mye den faktisk kan gi henne av gratis ting og medlidenhet. At folk ikke ser at de blir manipulert! 
Opp gjennom oppveksten mangla hu faktisk ikke noe! Hadde kule klær og sko, faren hennes sørga for at hun alltid hadde de nyeste telefonene og nyeste mote. Hun var sånn type som var bestevenn med noen en periode, så uvenner. Fordi Stine ble fornærma for noe. Allerede da begynte hun med "blokkering" når noen ikke var enige med henne. 
Og broren hennes, han holder seg langt unna "kampen". De har ikke noe særlig kontakt. 
 

Og penger da! At folk bare Vippser passer henne perfekt. 
Hun fikk full trygd nå, og jobber allikevel.  For hun har VTA, så hun kan tjene penger utenom. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg bort telefonen og bruk all energien din på barna, Stine!!!! Jeg er helt sikker på at du leser her inne. 😉

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (9 timer siden):

Ja det kan jeg, jeg spurte om det ikke var dyrt å kjøpe alle de plantene med tanke på spleisen. Så klikka hu på snapppen og hadde de utbruddene. 
så sda hun sa at hun fikk låne campingvogna gratis, sa jeg: hvordan får dere til å ta i mot alt dette? 
da blokkerte hun meg.  
og hindagen når hun var på joviale, klarte heg ikke dy meg  da hadde jeg fått nok, så da sa jeg at hun burde lavære å klage på barna sine mens de er på ferie og heller sette pris på det hun har, så spurte jeg om hvorfor hun blokka meg og at hun  ba oss spørre om det var noe, og det gjorde jeg. Har screenshoot av det. så blokkerte hun meg på joviale også

 

 


 

 

29175E13-E86A-42B5-B919-51DD14A35472.jpeg

Haha, fytti.. Hjelpes meg så SLEM DU ER😂🙈 NOT♥️ At det går an!!! Du får ikke svar på hvorfor hu blokkerte deg en gang…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (Akkurat nå):

Haha, fytti.. Hjelpes meg så SLEM DU ER😂🙈 NOT♥️ At det går an!!! Du får ikke svar på hvorfor hu blokkerte deg en gang…

Fordi hun innerst inne blir truffet av det som står der. 😘 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

Fordi hun innerst inne blir truffet av det som står der. 😘 

Riktig!! Du må sleike rævva hennes, DA er du snill å grei… 🤮

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malleli89 skrev (Akkurat nå):

Riktig!! Du må sleike rævva hennes, DA er du snill å grei… 🤮

Nå sitter fanklubben straks klar med rapporteringsknappen. Håper flest mulig får med seg det jeg skrev før det blir tatt bort. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synker bare lavere og lavere. Heldigvis for seerne som endelig begynner å se hva vi andre har snakket om i lang tid her🙌🏼

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 timer siden):

Blir bare mer og mer sjokkert jeg. Her får dem låne gratis ferie vogn?! Og hvor er takken til vedkommende. Hun er tydeligvis ute etter å få alt i hendene gratis... jo mer gaver,ting og hjelp jo bedre. Hvor er moralen?

 

Og JA det kan være tungt med ferie når man er syk og har familie,men da legger DU vekk mobilen!!! Dette handler om prioteringer. Hun prioriterer da seg selv,for å så klage etterpå at det er slitsomt med 5 dager ferie med barn?

 

Hun har i tillegg en god MANN som er svært mye med minsten,og de eldste klarer seg selv. Hva klager hun på?? Hun har ikke 3 små barn og er alenemor. Hun har jo masse tid til seg selv. Så mye tid at hun sitter på telefonen hele dagen. 

 

Og hva med spleisen. Skal hun ikke vise at hun betaler regningen til advokat med den? Her skurrer det mye....

Hun er flink til å snakke for seg, få empati,støtte..."stakkars meg" opplegg. Snart 40 år. Utrolig..

Kunne ikke vært mer enig med deg! Det er latterlig… Å det med spleisen, skurrer noe voldsomt! Helt vanvittig… rart de andre i joviale vil ha hu med i squaden…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Malleli89 skrev (2 minutter siden):

Kunne ikke vært mer enig med deg! Det er latterlig… Å det med spleisen, skurrer noe voldsomt! Helt vanvittig… rart de andre i joviale vil ha hu med i squaden…

Hun var jo med på snapmums. Hun ble uvenner med alle der også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (4 minutter siden):

Nå sitter fanklubben straks klar med rapporteringsknappen. Håper flest mulig får med seg det jeg skrev før det blir tatt bort. 

Skjønner ikke at den dama har en fanklubb, sånn helt seriøst.. De som ikke ser hva hun driver med, manipulerer å er så hårsår at det skulle ikke vært lov, blokkerer å blokkerer, TIL OG MED PÅ JOVIALE-SNAPPEN🥵🤮 HUN bestemmer hvem som skal se på den snappen pga at HU ikke tåler kritikk! Nei fy, få opp øya da….

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (10 timer siden):

Helt enig! Hadde følt meg ganske jævlig hvis det var jeg som hadde lånt bort vogna og fikset så fælt for å bare få klaging på hvor slitsomt det var i ettertid..

Ja, sant!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (4 minutter siden):

Hun var jo med på snapmums. Hun ble uvenner med alle der også. 

Haha, det vil jeg tro😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...