Minmi93 Skrevet 9. januar 2022 #6361 Skrevet 9. januar 2022 Minipilla skrev (32 minutter siden): Skjønner ikke helt. Når jeg så var all oppussing lagt på is og verden var i grus. Har spolt igjennom noen hundre snapper for jeg har rett og slett ikke ork til alle men nå er plutselig oppussingen i full gang? Jeg vil tro at hun endelig fikk lov til å pusse opp av sin mann. Mye gråt og mørke en liten stund. Roser fra mannen og så startet oppussingen. Men jeg ser behovet hennes for lysere hjem. 10
FrkZ Skrevet 9. januar 2022 #6362 Skrevet 9. januar 2022 Minipilla skrev (1 time siden): Skjønner ikke helt. Når jeg så var all oppussing lagt på is og verden var i grus. Har spolt igjennom noen hundre snapper for jeg har rett og slett ikke ork til alle men nå er plutselig oppussingen i full gang? Hun klarte å furte seg til litt oppussing, som en trassig tenåring. Og nå smiler livet igjen. Hun maler og styrer på. Utrolig hva hun klarer, bare hun har lyst til det..✨ 18
Sol Rampelyset Skrevet 9. januar 2022 #6363 Skrevet 9. januar 2022 Tråden er midlertidig stengt. Sol, admin. 3
non_stop Skrevet 10. januar 2022 #6364 Skrevet 10. januar 2022 Minmi93 skrev (21 timer siden): Jeg vil tro at hun endelig fikk lov til å pusse opp av sin mann. Mye gråt og mørke en liten stund. Roser fra mannen og så startet oppussingen. Men jeg ser behovet hennes for lysere hjem. Ble helt utslitt av å følge henne i helga. Det tempoet. Kan se for meg mannen protesterte og prøvde å si fra om at oppussing nå som han er sykmeldt fra jobb kanskje ikke er det smarteste. Løfte på tunge møbler og holde på med kost høyt oppe på veggen er ikke der beste for en med vond rygg. Da raste Stines verden sammen. Og i neste øyeblikk har hun fått blomster av han og oppussingen kan likevel begynne. Men malingen har knapt rukket å tørke før lykken på nytt brister og hun er sliten og sitter å gråter pga syk katt. For en Berg og dalbane av følelser, må da være enormt tungt å leve tett innpå dette her? 20
Kaffeskål Skrevet 10. januar 2022 #6366 Skrevet 10. januar 2022 (endret) . Endret 10. januar 2022 av Kaffeskål
Hønemor74 Skrevet 10. januar 2022 #6368 Skrevet 10. januar 2022 mammatil2gutter skrev (1 minutt siden): Hva har skjedd med Eldar? Han ble angrepet av en grevling ifølge henne 1
Minmi93 Skrevet 10. januar 2022 #6369 Skrevet 10. januar 2022 Hønemor74 skrev (48 minutter siden): Han ble angrepet av en grevling ifølge henne Grevlingen er i hi under det påståtte angrepet. Det må være en annen årsak til skadene. 11
kanakass Skrevet 10. januar 2022 #6370 Skrevet 10. januar 2022 Minmi93 skrev (22 minutter siden): Grevlingen er i hi under det påståtte angrepet. Det må være en annen årsak til skadene. I tillegg er det ikke mye igjen av en katt om grevlingen har gått til angrep.. 11
Gjest Isadora2 Skrevet 10. januar 2022 #6371 Skrevet 10. januar 2022 kanakass skrev (12 minutter siden): I tillegg er det ikke mye igjen av en katt om grevlingen har gått til angrep.. Det skal hvis ha vært to angrep, med dagers (uke?) mellomrom...
kanakass Skrevet 10. januar 2022 #6372 Skrevet 10. januar 2022 Isadora2 skrev (28 minutter siden): Det skal hvis ha vært to angrep, med dagers (uke?) mellomrom... Ja, at det er grevling som er skyld er nok bare en unnskyldning. Er nok mer snakk om manglende forsikring av katt og infeksjon i sårene hun så fint klarte fikse selv.. 14
Anneisabell Skrevet 10. januar 2022 #6373 Skrevet 10. januar 2022 kanakass skrev (26 minutter siden): Ja, at det er grevling som er skyld er nok bare en unnskyldning. Er nok mer snakk om manglende forsikring av katt og infeksjon i sårene hun så fint klarte fikse selv.. Det er nok nærmere sannheten ja. Og snakker om å krise maksimere alt mellom himmel og jord. Hørtes ut som katta var døende i går,og i full fres i dag. Katter er vell i dårlig form de som oss mennesker. 10
Tessa12 Skrevet 10. januar 2022 #6374 Skrevet 10. januar 2022 Anneisabell skrev (1 time siden): Det er nok nærmere sannheten ja. Og snakker om å krise maksimere alt mellom himmel og jord. Hørtes ut som katta var døende i går,og i full fres i dag. Katter er vell i dårlig form de som oss mennesker. Nå var det jo Signe kattunge som hadde vært dårlig. Eldar ble vel avlivet i høst/tidlig vinter. 3
Anneisabell Skrevet 10. januar 2022 #6375 Skrevet 10. januar 2022 Tessa12 skrev (Akkurat nå): Nå var det jo Signe kattunge som hadde vært dårlig. Eldar ble vel avlivet i høst/tidlig vinter. Ja jeg vet det. Og mitt svar var svar ang Eldar, pluss en kommentar til formen til Signe 🤔 3
Corinne Skrevet 10. januar 2022 #6376 Skrevet 10. januar 2022 Har aldri skjønt hvorfor noen influencere konsekvent filmer sånn at vi ser rett oppi nesa dems.. Går vel an å filme fra en annen vinkel? (Ment som konstruktiv kritikk ) 12
Fruen92 Skrevet 10. januar 2022 #6377 Skrevet 10. januar 2022 Stakkars mann som må holde på med dette med prolaps? Kan umulig være positivt om arbeidsgiver/nav får vite om at han holder på med tung malejobb/bæring osv når han er sykemeldt grunnet prolaps.. Trodde virkelig det var Eldar som hun hadde så spesielt bånd til grunnet hun måtte gjennopplive han ved fødsel og han var så «skrøpelig»? Nå sier hun det var Viggo? Jeg som blander? Og hvor er Doris? Hun nevner hun, men ser hun jo aldri. De bildene i natt var fra kamerarull😶 Viser kun Signe og Viggo. Har vel ikke sett Doris siden hun snakket om omplassering? 18
Anneisabell Skrevet 10. januar 2022 #6378 Skrevet 10. januar 2022 Fruen92 skrev (26 minutter siden): Stakkars mann som må holde på med dette med prolaps? Kan umulig være positivt om arbeidsgiver/nav får vite om at han holder på med tung malejobb/bæring osv når han er sykemeldt grunnet prolaps.. Trodde virkelig det var Eldar som hun hadde så spesielt bånd til grunnet hun måtte gjennopplive han ved fødsel og han var så «skrøpelig»? Nå sier hun det var Viggo? Jeg som blander? Og hvor er Doris? Hun nevner hun, men ser hun jo aldri. De bildene i natt var fra kamerarull😶 Viser kun Signe og Viggo. Har vel ikke sett Doris siden hun snakket om omplassering? De tenker jo ikke langt når de viser mannen sin aktivitet til 7000 følgere, noen av disse kjenner sitt arbeidsplassen hans, og fort gjort og gjengi. Løping og rulling på golvet. Ikke minst maling, bæring og oppussing som du sier 23
Swoosh Skrevet 10. januar 2022 #6379 Skrevet 10. januar 2022 Hvordan gikk det med katten hos dyrlegen? 1
Tessa12 Skrevet 10. januar 2022 #6380 Skrevet 10. januar 2022 Swoosh skrev (4 minutter siden): Hvordan gikk det med katten hos dyrlegen? Ingen katt som har vært hos dyrlegen nå. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå