Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Polarpuma
45 minutter siden, Linye said:

Det er bare EN av mange ting skjønner du. Lurt å ikke sove med sminke hver eneste natt og så klage over hudsykdommer feks. Eller man prøver å endre kosthold og mosjon før man tyr til sterke preparater feks.  Og ja, folk er forskjellige og det respekterer jeg. Men da kan du ikke stå foran 7000 på snap og fremme slike holdninger! Da burde hun spise søtt og kose seg da, men da må hun stoppe å snakke om smerter og smerteplaster! Skjønner? Hun er en påvirker!!! Hun må være sitt ansvar bevisst! 

Som jeg ser det, for å sammenligne litt, så er det dumt å klage på skallebank og betennelse i levra når du drikker alkohol. Skal du bli kvitt disse plagene, så er det noe du må unnvære. Samme med sukker og fibromyalgi og hudsyldommer. Unnvær alt som trigger sykdommene. Er ikke lege, men dette er almenn kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

P-max:) skrev (13 timer siden):

Ja. Kanskje jeg bommer men ca 1 år (+-). Men uansett veldig mange kull med 3 stk på litt over 1 år :(. Syns synd på Doris ja. 

3 kull på litt over et år ja. Stakkars hunnkatt 💔 Når de blir drevet slik kroppslig rovdrift på så blir de ikke gamle, dessverre. Det burde "dyrevennen" Stine tenke på!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (1 time siden):

Det er bare EN av mange ting skjønner du. Lurt å ikke sove med sminke hver eneste natt og så klage over hudsykdommer feks. Eller man prøver å endre kosthold og mosjon før man tyr til sterke preparater feks.  Og ja, folk er forskjellige og det respekterer jeg. Men da kan du ikke stå foran 7000 på snap og fremme slike holdninger! Da burde hun spise søtt og kose seg da, men da må hun stoppe å snakke om smerter og smerteplaster! Skjønner? Hun er en påvirker!!! Hun må være sitt ansvar bevisst! 

Jeg ser du skriver til meg med «skjønner?» og mange utropstegn. Man kan se ting i ett annet perspektiv  en meg uten å fremstille meg som helt uviten -for er slik jeg leser innlegget ditt, korriger meg gjerne om det ikke var din intensjon😊Men det jeg vil frem til et at ting er aldri hugget i stein og sier man en ting så vil alle gjøre noe annet en gang -helt vanlig og hun viser SIN hverdag og hun har ikke noe avskrekkende kosthold mer en hvermannsen har ellers og folk klarer stort sett å ta selvstendige valg -uten at Stine behøver å tenke at hun må vise at hun spiser epler enn en kakebit eller sjokolade. Hun sa forøvrig at hun var glad i grønnsaker og spise mye av det til middag -da burde man kanskje rose henne for det om man etterlyser mer fokus på sunt kosthold. Hun har vel heller ingen plikt til å «motbevise» det som kommer opp i den tråden her…😊

Endret av GulleGull
Skrivefeil og måtte legge til en setning for å gjøre det mer forståelig
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 minutter siden):

Jeg ser du skriver til meg med «skjønner?» og mange utropstegn. Man kan se ting intet annet perspektiv  uten å fremstille vedkommende man siterer som helt uviten. Men det jeg vil frem til et at ting er aldri hugget i stein og sier man en ting så vil alle gjøre noe annet en gang -helt vanlig og hun viser SIN hverdag og hun har ikke noe avskrekkende kosthold mer en hvermannsen har ellers og folk klarer stort sett å ta selvstendige valg -uten at Stine behøver å tenke at hun må vise at hun spiser epler enn en kakebit eller sjokolade. Hun da forøvrig at hun var glad i grønnsaker og spise mye av det til middag -da burde man kanskje rose henne for det om man etterlyser mer fokus på sunt kosthold. Hun har vel heller ingen plikt til å «motbevise» det som kommer opp i den tråden her…😊

Enig! 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som skurrer...Stine sier en ting, gjør det stikk motsatte !! Jeg sier ikke at hun ikke er syk. Men det som fremstår som litt merkelig for meg er : Hun sitter å ranter om alle disse sykdommene , diagnosene sine og vondter her og der, for i neste minutt stå og sminke seg mens hun headbanger til musikk og drar ut og shopper...For shoppe det gjør hun flere dager i uka. Klarer bare ikke og ta hun seriøst jeg. Likte Stine godt i begynnelsen, men så kjapt at ord og handlinger ikke samsvarer.. Hun sitter og spyr ut eder og galle med en språkbruk verre en en full sjømann. Hun himler med øya til mannen sin, hun overser yngste sønnen sin når han prøver og prøver og få kontakt med henne, hun sitter med trynet i tlf...og svarer hun han så ser hun inn i tlf og ikke på sønnen. Jeg ser ikke at hun deltar el gjør noe med familien sin. Hver kveld sitter hun på snap mens mannen ser på tv ?? Hun kjører el henter sjelden eller aldri han yngste, for mannen er så snill og gir henne en rolig start på dagen. Men danse, sminke seg, rante på snap, strikke, plante om og ut og shoppe det klarer hun...Hun er uspiselig i mine øyner 🤢 OG JA DET ER MIN MENING 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (39 minutter siden):

3 kull på litt over et år ja. Stakkars hunnkatt 💔 Når de blir drevet slik kroppslig rovdrift på så blir de ikke gamle, dessverre. Det burde "dyrevennen" Stine tenke på!

Og enda blir Stine overrasket av at det kom bare 1 kattunge 🙄 Og nå er det vist en jente, så lurer på hvor mange kattunger den stakkaren skal måtte få..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, esmeralda1 said:

Det er mye som skurrer...Stine sier en ting, gjør det stikk motsatte !! Jeg sier ikke at hun ikke er syk. Men det som fremstår som litt merkelig for meg er : Hun sitter å ranter om alle disse sykdommene , diagnosene sine og vondter her og der, for i neste minutt stå og sminke seg mens hun headbanger til musikk og drar ut og shopper...For shoppe det gjør hun flere dager i uka. Klarer bare ikke og ta hun seriøst jeg. Likte Stine godt i begynnelsen, men så kjapt at ord og handlinger ikke samsvarer.. Hun sitter og spyr ut eder og galle med en språkbruk verre en en full sjømann. Hun himler med øya til mannen sin, hun overser yngste sønnen sin når han prøver og prøver og få kontakt med henne, hun sitter med trynet i tlf...og svarer hun han så ser hun inn i tlf og ikke på sønnen. Jeg ser ikke at hun deltar el gjør noe med familien sin. Hver kveld sitter hun på snap mens mannen ser på tv ?? Hun kjører el henter sjelden eller aldri han yngste, for mannen er så snill og gir henne en rolig start på dagen. Men danse, sminke seg, rante på snap, strikke, plante om og ut og shoppe det klarer hun...Hun er uspiselig i mine øyner 🤢 OG JA DET ER MIN MENING 

Det er dette jeg mener også. Du bare skrev det bedre.👏👏👏👏👏

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne også snakket om det å pusse opp hus og bruke masse penger når hun har spleis gående til private regninger. Kunne fortalt at de leier og gitt info til de som har gitt til denne innsamlinga hennes.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (3 minutter siden):

Det er dette jeg mener også. Du bare skrev det bedre.👏👏👏👏👏

Ble så forbanna i går når hun og sønnen satt på gulvet, hun ber sønnen takke for gaven. Han ser inn i tlf og sier tusen takk..Så sier han " mamma hvorfor snakker hun ikke " Stine drar på det og sier - JEG VET IKKE !! Hva med og være ærlig med sønnen din Stine og si det er ingen der, du sitter og snakker til deg selv, hver dag, hele jævla dagen!!! Hun som har vært utsatt for omsorgssvikt burde vite hvor vondt et er og bli avvist som barn...SKAM DEG STINE

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (19 timer siden):

I det hele tatt å nevne at andre ikke har kastrert katta si når man har en ukanstrert ho katt som de ikke klarer å holde inne sjøl. Å vipps så er vel katta gravid igjen . Å hvordan kan man vite at akkurat den er faren ? Eller at den ikke er kastrert ? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (1 minutt siden):

I det hele tatt å nevne at andre ikke har kastrert katta si når man har en ukanstrert ho katt som de ikke klarer å holde inne sjøl. Å vipps så er vel katta gravid igjen . Å hvordan kan man vite at akkurat den er faren ? Eller at den ikke er kastrert ? 

Også er hu så dum at hun sitter og kjefter på snap om hannkatter som uler rundt huset hennes på natta 😂 Det er din USTERILISERTE katt de lukter og er på jakt etter...For ja hunnkatter slipper ut lukt når de har løpetid som hannkattene lukter...Hun er ikke den smarteste kniven i skuffen 🤫

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (22 minutter siden):

👏👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (32 minutter siden):

👏👏👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

esmeralda1 skrev (4 timer siden):

Også er hu så dum at hun sitter og kjefter på snap om hannkatter som uler rundt huset hennes på natta 😂 Det er din USTERILISERTE katt de lukter og er på jakt etter...For ja hunnkatter slipper ut lukt når de har løpetid som hannkattene lukter...Hun er ikke den smarteste kniven i skuffen 🤫

😂🤦‍♀️Nei. Hun klager på at folk ikke er ansvarlig eiere å kastrere denne nabokatten, sa hun engang... Hun var så frustrert for den katta laga helve**e for Hu på natta med slossing. Men hun er like uansvarlig når hennes katt går usterilisert 🤦‍♀️🙈😂. Ikke akkurat skarpeste kniven i skuffa nei 😂😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (8 minutter siden):

😂🤦‍♀️Nei. Hun klager på at folk ikke er ansvarlig eiere å kastrere denne nabokatten, sa hun engang... Hun var så frustrert for den katta laga helve**e for Hu på natta med slossing. Men hun er like uansvarlig når hennes katt går usterilisert 🤦‍♀️🙈😂. Ikke akkurat skarpeste kniven i skuffa nei 😂😂

Helt utrolig. Så nå at den kattungen også er en hunnkatt, så da går vel den samme skjebne i møte som fødemaskin og kattungeprodusent 😥

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lillemor1982 skrev (4 minutter siden):

Helt utrolig. Så nå at den kattungen også er en hunnkatt, så da går vel den samme skjebne i møte som fødemaskin og kattungeprodusent 😥

Desverre tror jeg og det 😢. Helt vidunderlige hun som er kattemenneske som Hu selv kaller seg 🤮. Men vi får no ikke dømme henne på forskudd, må no se om hun sterilisere denne stakkars pusen ❤️ men det tviler jeg på 🤦‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (Akkurat nå):

Desverre tror jeg og det 😢. Helt vidunderlige hun som er kattemenneske som Hu selv kaller seg 🤮. Men vi får no ikke dømme henne på forskudd, må no se om hun sterilisere denne stakkars pusen ❤️ men det tviler jeg på 🤦‍♀️

Men samtilig vet vii at stakkars dorris har vært en fødemaskin 😢skikkelig trist å stygt gjort mot pusen 💔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (14 timer siden):

Men samtilig vet vii at stakkars dorris har vært en fødemaskin 😢skikkelig trist å stygt gjort mot pusen 💔

P-max:) skrev (14 timer siden):

Går ann å håpe at hu kastrerer begge hunnkattene bare kattungen blir stor nok 💔

Endret av Lillemor1982
Skriveleif 😊
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...