Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
P-max:) skrev (13 minutter siden):

Ja det stemmer nok det 

Trist. Forstår godt at folk reagerer på det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Chroma skrev (15 minutter siden):

Trist. Forstår godt at folk reagerer på det. 

Ja. Kanskje jeg bommer men ca 1 år (+-). Men uansett veldig mange kull med 3 stk på litt over 1 år :(. Syns synd på Doris ja. 

• Liker 5
Skrevet

"Så flink jeg er som handler til familien min". 

• Liker 10
Skrevet
Frøken_ida skrev (1 time siden):

Woopwopp👏👏 veldig flink... Sikkert ikke dagligdags for folk det🙈

• Liker 6
Skrevet
P-max:) skrev (Akkurat nå):

Woopwopp👏👏 veldig flink... Sikkert ikke dagligdags for folk det🙈

Virket ikke som det var for hun iallefall 😂😂

• Liker 8
Skrevet

Det forbruket på dritt på matbutikken... For det første har hun tigget penger. For det andre blir hun dårlig av søppelmaten hu dytter innpå. 
Ikke EN dag de siste 7 dagene har det vært en dag uten minst(!) en slags vondte, jeg har holdt telling. 
Ordet jeg gjerne skulle sagt er ikke lov her inne. 🤷‍♀️

• Liker 14
Skrevet
P-max:) skrev (8 timer siden):

Virket ikke som det var for hun iallefall 😂😂

Nei, sånn må man få belønning for! 😍 En applaus også!  Flink jente, Stine! 👏

• Liker 5
Skrevet (endret)
Frøken_ida skrev (3 timer siden):

Det forbruket på dritt på matbutikken... For det første har hun tigget penger. For det andre blir hun dårlig av søppelmaten hu dytter innpå. 
Ikke EN dag de siste 7 dagene har det vært en dag uten minst(!) en slags vondte, jeg har holdt telling. 

You said it girl 👏 Hun motsier seg hele dagen lang !! Jeg tror dessverre ikke på noe av det hun sier...Ord sier en ting, handlinger viser noe helt annet....Hun er jaggu sprek til å være så syk...OG JA det er min mening, og det lever jeg veldig godt med !!!

Endret av esmeralda1
  • Liker 16
Skrevet

Snakker om ny sofa på joviale nå, at det blir med drømmen! «Har andre ting å bruke penga på..» 

Blir ikke veldig sjokkert om det kommer ny sofa sånn plutselig!😅

• Liker 17
Skrevet
esmeralda1 skrev (57 minutter siden):

You said it girl 👏 Hun motsier seg hele dagen lang !! Jeg tror dessverre ikke på noe av et hun sier...Ord sier en ting, handlinger viser noe helt annet....Hun er jaggu sprek til å være så syk...OG JA et er min mening, og det lever jeg veldig godt med !!!

Så enig! Tror ikke på en pøkk av det hun sier lenger…

• Liker 12
Skrevet (endret)
Frøken_ida skrev (1 time siden):

Hun har en spleis for å kjøre en sak hvor resultatet kan brukes som rettsanvendelsen og prinsippsak  av andre etter henne som er i samme situasjon  -hun risikerer en del ved å kjøre en rettssak mot kommunen, forøvrig frivillig å gi penger til en spleis. 
Hvordan vet man at hun blir dårlig av «søppelmaten», ingen av oss som vet det og i såfall er det hennes valg om hun vet hun blir dårlig og allikevel spiser…  Hun er syk og ufør -så at hun har vondt hver dag er vel ikke så rart og det trenger ikke være utelukkende av kosthold… Bare for å moderere litt og se det litt i ett annet og større perspektiv. 

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 4
Skrevet
Malleli89 skrev (20 minutter siden):

Snakker om ny sofa på joviale nå, at det blir med drømmen! «Har andre ting å bruke penga på..» 

Blir ikke veldig sjokkert om det kommer ny sofa sånn plutselig!😅

"Pakke i posten da dere! Ooooooj, gavekort på ny sofa fra anonym giver. Herregud, meld deg da, jeg blir så røøøørt!"

• Liker 21
Skrevet
GulleGull skrev (8 minutter siden):

Hun har en spleis for å kjøre en sak hvor resultatet kan brukes som rettsanvendelsen og prinsippsak  av andre etter henne som er i samme situasjon  -hun risikerer en del ved å kjøre en rettssak mot kommunen, forøvrig frivillig å gi penger til en spleis. 
Hvordan vet man at hun blir dårlig av «søppelmaten», ingen av oss som vet det og i såfall er det hennes valg om hun vet hun blir dårlig og allikevel spiser…  Hun er syk og ufør -så at hun har vondt hver dag er vel ikke så rart og det trenger ikke være utelukkende av kosthold… Bare for å moderere litt og se det litt i ett annet og større perspektiv. 

Jeg respekterer ditt syn på det. 😊

Vet ikke hvor lenge du har fulgt henne, men det "store perspektivet" og godviljen min har gått til helvete for lenge siden. Løgn, svindel og bedrag!

• Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, GulleGull said:

Lenge har du fulgt med? 
Vi er fler med samme diagnoser og det er viden kjent at søppelmat og sukker trigger både betennelser og fibromyalgi. Det samme gjør energidrikker feks. Nei, det er ikke utelukkende kosthold. Det er også manglende trening og mosjon. Og sånn kan jeg fortsette. Men dette er så kjent for de fleste med denne typen diagnoser. Så jeg orker ikke bruke mer tid. Vi er mange som ser dette i stort perspektiv. Det kan hende du ser mer etterhvert.

• Liker 15
Skrevet
Frøken_ida skrev (1 minutt siden):

Jeg respekterer ditt syn på det. 😊

Vet ikke hvor lenge du har fulgt henne, men det "store perspektivet" og godviljen min har gått til helvete for lenge siden. Løgn, svindel og bedrag!

👏👏👏

• Liker 2
Skrevet
Linye skrev (1 minutt siden):

Lenge har du fulgt med? 
Vi er fler med samme diagnoser og det er viden kjent at søppelmat og sukker trigger både betennelser og fibromyalgi. Det samme gjør energidrikker feks. Nei, det er ikke utelukkende kosthold. Det er også manglende trening og mosjon. Og sånn kan jeg fortsette. Men dette er så kjent for de fleste med denne typen diagnoser. Så jeg orker ikke bruke mer tid. Vi er mange som ser dette i stort perspektiv. Det kan hende du ser mer etterhvert.

👏👏👏

• Liker 1
Skrevet
Linye skrev (5 minutter siden):

Lenge har du fulgt med? 

Nå vet jeg ikke hva du mener med hvor lenge man har fulgt med -er det en regel for det før en kan kommentere noe som helst? Men lever med kronisk sykdom selv og vet alt om kosthold og trening -alt man burde/skulle/måtte gjøre, men jeg vet også å holde meg for god til å gi «velmenende» råd til andre på den måten, da jeg tenker at selvom jeg selv er syk -så betyr det ikke at jeg skal prakke på de løsningen jeg føler funker for meg -for den er ikke lik for alle, selvom man har samme diagnose så er veien til å føle seg bedre noe forskjellig. Om det med kosthold er ment som ett råd til Stine har hun nok fått det med seg nå, mange ganger😊

• Liker 5
Skrevet
GulleGull skrev (43 minutter siden):

Å herre. Så klart er det frivillig å støtte spleisen, men MANGE støttet den før de så det enorme forbruket hennes på unødvendig shopping. Og syns du virkelig ikke at det jækla rart og ugreit at hu opprettet spleis for en sak som SÅ viktig for henne, også bidrar hun minimalt selv. 
Og kostholdet. Ingen har godt av så mye sukker og kunstig sukker, syk kropp eller ei. Store mengder sukker påvirker kroppen uansett om man liker det eller ei. Hu spiser masse dritt mat og rører aldri på seg, noe som ikke akkurat er gunstig for kroppen. Selvsagt er det hennes valg, men slutt å syt og klag når du ikke gjør en dritt for å prøve å bedre helsa og få kroppen til å fungere, bortsett fra å kjøre på med smertestillende.

At folk fortsetter å forsvare enkelte ting hu gjør er for meg helt vanvittig utrolig.

• Liker 16
Skrevet
33 minutter siden, GulleGull said:

Nå vet jeg ikke hva du mener med hvor lenge man har fulgt med -er det en regel for det før en kan kommentere noe som helst? Men lever med kronisk sykdom selv og vet alt om kosthold og trening -alt man burde/skulle/måtte gjøre, men jeg vet også å holde meg for god til å gi «velmenende» råd til andre på den måten, da jeg tenker at selvom jeg selv er syk -så betyr det ikke at jeg skal prakke på de løsningen jeg føler funker for meg -for den er ikke lik for alle, selvom man har samme diagnose så er veien til å føle seg bedre noe forskjellig. Om det med kosthold er ment som ett råd til Stine har hun nok fått det med seg nå, mange ganger😊

Det er bare EN av mange ting skjønner du. Lurt å ikke sove med sminke hver eneste natt og så klage over hudsykdommer feks. Eller man prøver å endre kosthold og mosjon før man tyr til sterke preparater feks.  Og ja, folk er forskjellige og det respekterer jeg. Men da kan du ikke stå foran 7000 på snap og fremme slike holdninger! Da burde hun spise søtt og kose seg da, men da må hun stoppe å snakke om smerter og smerteplaster! Skjønner? Hun er en påvirker!!! Hun må være sitt ansvar bevisst! 

• Liker 13
Skrevet
Frøken_ida skrev (12 timer siden):

"Så flink jeg er som kjører gutta mine hit og dit"... gjør ikke alle foreldre det uten å forvente oppmerksomhet, seierspall og medalje rundt halsen? 🤷‍♀️

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...