Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Pålur skrev (19 minutter siden):

Det er jo gaaaaalskap det hun driver med nå på snap😰

Grøsser når hun drar sønnen inn i "spons-forsøket" med den parken.. La han slippe da 😳

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du Stine du Stine 😂 Sønnen ser inn i tlf og sier- mamma hvorfor snakker hun ikke- Stine drar på det og sier - jeg vet ikke....Hva med og være ærlig med sønnen din og si at du sitter og pjatter med deg sjæl hver dag, hele dagen 🤢

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

galt nok at hun filmer hele tiden, men se nå på gutten når du svarer han!! altså, se han i øynene!! ikke se han i øynene VIA mobilskjermen når han forsøker å få en dialog med deg!! Dette asså, dagens omsorgssvikt! skjermbruk! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet? Jeg skjønner hvis man får ørten kattunger som bare blir hjemløse, men vanlig folk med vett i hue gjør jo selvfølgelig ikke det.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

Kattediskusjonen: Jeg har selv skaffet meg en kattunge nylig. Det er en hankatt og den skal kastreres før den får gå ut. Når den ikke er mer, kunne jeg godt tenke meg å få en hunkatt som kan få kattunger. Jeg ville selvsagt sørget for å gi kattungene et godt hjem, eller beholdt dem selv. Ser ikke problemet? Jeg skjønner hvis man får ørten kattunger som bare blir hjemløse, men vanlig folk med vett i hue gjør jo selvfølgelig ikke det.

Det er det man skal unngå, med mindre du har katt med stamtavle og at det er avl du holder på med! De kattungene du evnt får som skal ha nye hjem kunne de som ikke har hjem fått de gode hjemmene du gir dine kattunger! Skjønner du? 

Det er overflod av katter som er hjemløse, så å sette nye kattunger til verden med vilje er å ta plassen til katter som er hjemløse og trenger sårt et godt hjem! 

Endret av P-max:)
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (7 minutter siden):

Kattediskusjonen: Jeg har selv skaffet meg en kattunge nylig. Det er en hankatt og den skal kastreres før den får gå ut. Når den ikke er mer, kunne jeg godt tenke meg å få en hunkatt som kan få kattunger. Jeg ville selvsagt sørget for å gi kattungene et godt hjem, eller beholdt dem selv. Ser ikke problemet? Jeg skjønner hvis man får ørten kattunger som bare blir hjemløse, men vanlig folk med vett i hue gjør jo selvfølgelig ikke det.

Du følger med på nyheter og i media ? Hvert eneste år, hver eneste sommer er mattilsynet, dyrebeskyttelsen m.m ute i tv og media fordi vanlige folk reiser på ferie og kaster ut dyrene sine, og da spesielt katter. Alle dyrepensjonater er sprengt og de søker fosterhjem til utallige hjemløse katter som kastes ut som søppel fordi den flotte familien ders skal på ferie...Du må gjerne tro at det er folk uten vett i hodet, men det er like mye den vanlige mannen og damen i gata. Dette vet jeg siden jeg har vært frivillig forstehjem for dyrebeskyttelsen.

Endret av esmeralda1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

esmeralda1 skrev (Akkurat nå):

Du følger med på nyheter og i media ? Hvert eneste år, hver enste sommer er mattilsynet, dyrebeskyttelsen m.m ute i tv og media fordi vanlige folk reiser på ferie og kaster ut dyrene sine, og da spesielt katter. Alle dyrepensjonater er sprengt og de søker fosterhjem til utallige hjemløse katter som kastes ut som søppel fordi den flotte familien ders skal på ferie...Du må gjerne tro at det er folk uten vett i hodet, men det er like mye den vanlige mannen og damen i gata. Dette vet jeg siden jeg har vært frivillig forstehjem for dyrebeskyttelsen.

Det er jo grusomt. Sånne folk som kaster ut dyrene sine fordi de skal på ferie har jeg ingenting til overs for. Hvis man ikke kan få noen til å passe katten, eller betale for kattehotel, så kan man ikke reise på ferie. Burde vært straffbart å behandle dyr sånn. :angry:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (8 minutter siden):

Det er jo grusomt. Sånne folk som kaster ut dyrene sine fordi de skal på ferie har jeg ingenting til overs for. Hvis man ikke kan få noen til å passe katten, eller betale for kattehotel, så kan man ikke reise på ferie. Burde vært straffbart å behandle dyr sånn. :angry:

Jeg er så enig med deg. Men dessverre er det mye hjerteløse mennesker der ute...Vi har 2 katter hvor hannen er fra dyrebeskyttelse, han er rasekatt, men like fult dumpet som kattunge i en skog, uten chip og ikke kastrert 😮 Men nå er han begge deler selv om han er innekatt, lever livets glade dager han nå 😜

Endret av esmeralda1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 timer siden):

Sikker på at den katten ikke får p-piller da?🤔

Det er godt mulig hun får, men ser det ut som de funker synes du? Ettersom hun har fått 3 kull på ett år? 😥 Uansett burde hun vite bedre enn å gi katten sin p-piller, de er langt fra sikre pluss at de er kreftfremkallende i tillegg 🆘

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (16 minutter siden):

Det er det man skal unngå, med mindre du har katt med stamtavle og at det er avl du holder på med! De kattungene du evnt får som skal ha nye hjem kunne de som ikke har hjem fått de gode hjemmene du gir dine kattunger! Skjønner du? 

Det er overflod av katter som er hjemløse, så å sette nye kattunger til verden med vilje er å ta plassen til katter som er hjemløse og trenger sårt et godt hjem! 

Utrolig hvor vanskelig dette skal være å skjønne for enkelte. De kunne prøve et år som frivillig i Dyrebeskyttelsen så hadde de nok fått et annet perspektiv på saken 💔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å få shoppa litt på rusta denna uka å , finner sikkert noe som er såååå billig . Trygda kom vel idag så da brenner penga i lomma 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 minutt siden):

Utrolig hvor vanskelig dette skal være å skjønne for enkelte. De kunne prøve et år som frivillig i Dyrebeskyttelsen så hadde de nok fått et annet perspektiv på saken 💔

Ja! Utrolig vanskelig å skjønne for enkelte ja! De skulle lært seg litt om dyrehold, anatomi å hvordan katter reagere på forskjellige ting før de skaffer seg dyr! Uansett om det er katt eller hund.. Sånne folk som ikke vil lære eller se hva man prøver å forklare, kjenner jeg koker av... Skulle ikke vært lov 🙈🤦‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at det går ann og shoppe så mye som hun gjør ?? Det er jo som en besettelse, pengene brenner i lomma på henne...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (54 minutter siden):

Problemet er ganske enkelt. Hvis du f.eks får 6 kattunger som du er så heldig at du klarer å skaffe gode hjem til, så er det 6 andre kattunger som mister den muligheten til gode hjem. Dyrebeskyttelsen og andre som driver med dyrevelferd har allerede ALT for mange katter som de strever med å finne gode hjem til. Derfor er det helt unødvendig å få enda flere kattunger bare fordi de er sååå søte…

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Gjenferdet said:

Det er slikt du ikke vet om, selv om du tror du finner gode hjem til dine fremtidige kull.💔 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jajajane skrev (41 minutter siden):

Kan det lages en egen kattetråd? 🤷‍♀️😂

Ja enig! 🙈😅 Så slipper vi den diskusjonen her.

Men ja: kattetråd med bilder! 🐱😻😍🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (3 timer siden):

Det er godt mulig hun får, men ser det ut som de funker synes du? Ettersom hun har fått 3 kull på ett år? 😥 Uansett burde hun vite bedre enn å gi katten sin p-piller, de er langt fra sikre pluss at de er kreftfremkallende i tillegg 🆘

Har katten til Stine og mannen hatt 3 kull på ett år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...