Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eevie
blåbærpai skrev (6 minutter siden):

Hvor gammel er hun?

40 år. Voldsomt mye styr m flere kjoleinnkjøp og ørtenhundre nedtellings-snapper mot den store dagen og så….bråstopp m null,du leste riktig,null snapper fra den kvelden😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (27 minutter siden):

40 år. Voldsomt mye styr m flere kjoleinnkjøp og ørtenhundre nedtellings-snapper mot den store dagen og så….bråstopp m null,du leste riktig,null snapper fra den kvelden😅

Ble vel ikke så mange , øøøø mye å skrive om. Ble vel ikke helt den festen hu regna med 😳og går det ikke i hennes favør, så blir det stille 🤭

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eevie

Hun må ihvertfall smutte klage over økonomien! For makan til innkjøp for»tasting»,der brukes det jaggu mange kroner som heller burde blitt spart siden huner»såååå redd for og ødelegge økonomien for hele familien hvis jeg taper». Hvordan i h…..kan hun sutre over penger ett sekund og neste sekund drasser på med alt mulig av innkjøpt snop og dritmat….og klage på huden,dårmig form,migrene og smerter? Klarer hun ikke tenke logisk i det hele tatt?? Se sammenhenger og konsekvenser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (6 timer siden):

Hun må ihvertfall smutte klage over økonomien! For makan til innkjøp for»tasting»,der brukes det jaggu mange kroner som heller burde blitt spart siden huner»såååå redd for og ødelegge økonomien for hele familien hvis jeg taper». Hvordan i h…..kan hun sutre over penger ett sekund og neste sekund drasser på med alt mulig av innkjøpt snop og dritmat….og klage på huden,dårmig form,migrene og smerter? Klarer hun ikke tenke logisk i det hele tatt?? Se sammenhenger og konsekvenser?

Fordi hun er en narsissist uten selvinnsikt. Det er jo lett å se. Jeg har et nært familiemedlem ( altså kun i slekt nær),hun er nokså lik. Alt er andres feil, de har ingen feil, snakker om seg selv,seg selv seg SELV hele tiden, ingen emosjonell modenhet. Vedkommende har heller aldri vært hos psykolog. Hun sier hun er ekstremt psykisk sterk😅 De minner...

Så nei Stine sliter ikke som en vanlig psykisk syk med selvinnsikt,hun mangler selvinnsikt..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (7 timer siden):

Hun trykker inn på kjeks og snacks,klart det er kjempe dyrt. Reagerer også på det at hun sier "ingen har rett å vite noe om dommen". Det blir litt for dumt,hun som har brukt en av landets største media nemlig TV2😅

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 minutter siden):

Hun trykker inn på kjeks og snacks,klart det er kjempe dyrt. Reagerer også på det at hun sier "ingen har rett å vite noe om dommen". Det blir litt for dumt,hun som har brukt en av landets største media 

Det blir så dumt at det er ikke ord. Brukt år og dager, snørr og tårer og fiiiiiine følgere og nå har ingen rett til å vite dommen? Hvor stokk dum kan hun bli. Løgn i offentlighet er sjelden smart 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (14 minutter siden):

Det blir så dumt at det er ikke ord. Brukt år og dager, snørr og tårer og fiiiiiine følgere og nå har ingen rett til å vite dommen? Hvor stokk dum kan hun bli. Løgn i offentlighet er sjelden smart 

Ja😅 Igjen når ting ikke går hennes vei skal alle andre bare holde kjeft,ikke blande seg. Når hun VIL ha noe av noen så setter hun følgerne på "god" listen,kontakter media,lager oppstyr...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun faktisk sagt at ingen har rett til å vite utfallet av dommen?

Dæven. Hun overrasker stadig. Greit nok at isolert sett så har hun rett - men det er HUN som har tatt valget om å eksponere saken, invitere brukere og media inn og sanket mye sympati og penger som et resultat. At hun nå er misfornøyd med resultatet betyr ikke at hun kan stenge folk ute uten konsekvenser.

Det er prisen hun må betale. Beklager Stine, men du er voksen og bør forstå konsekvenser av handlingene du gjør. Dette er en av de. Suck it up.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (30 minutter siden):

Har hun faktisk sagt at ingen har rett til å vite utfallet av dommen?

Dæven. Hun overrasker stadig. Greit nok at isolert sett så har hun rett - men det er HUN som har tatt valget om å eksponere saken, invitere brukere og media inn og sanket mye sympati og penger som et resultat. At hun nå er misfornøyd med resultatet betyr ikke at hun kan stenge folk ute uten konsekvenser.

Det er prisen hun må betale. Beklager Stine, men du er voksen og bør forstå konsekvenser av handlingene du gjør. Dette er en av de. Suck it up.

Ja var det ikke i går når hun SATT på badet og kjefta huden full til en følger, at hun også slag tur seg enda mer dritt om at ingen hadde rett og snap var siste stedet hun skulle dele svaret.  At et voksent menneske kan sitte sånn til

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (17 minutter siden):

Ja var det ikke i går når hun SATT på badet og kjefta huden full til en følger, at hun også slag tur seg enda mer dritt om at ingen hadde rett og snap var siste stedet hun skulle dele svaret.  At et voksent menneske kan sitte sånn til

Nei hun skal sikkert snakke om det på spleis hvor hun kan fiske mer sympati og penger.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (9 minutter siden):

Men er det helt sikkert at hun har fått vite dommen? 

Jeg tror ikke hun har fått den med mindre den er kommet nylig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Melus skrev (9 minutter siden):

Men er det helt sikkert at hun har fått vite dommen? 

Hvem kan vite det? Kunn dronninga selv. Men som vi vet er hun raskt ute med kjeften hvis hun må vente på svar utover vanlige frister. Hun sier der ikke er vits å mase svaret kommer når det er klart.  Hun som skal ha alt før andre hvordan kan vi tro på henne at hun akseptere dette? Og hvorfor er det alltid hun som ikke får svar innen fristen, er mest sjuk av alle og har mye mer smerte enn resten av Norges befolkning 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eevie

Ang spørsmål om når hun og skal få betalt for snapping/stjerne osv» Hittil har jeg takket nei til alle samarbeid på snap»sa hun mens hun så ned og jeg tror ikke på at noen har spurt henne ett sekund. « Ja jeg har hatt dilla på helikoper støtt..»hinthint,noen som spleiser på tur til meg nå vel. «Folk som bare er i telefonen»mens hun kjører og kjefter på vedk som gikk og snakket i mobilen mens hun kjører bil OG snappet hele tiden. «Og nei Veronica B.,jeg mente ikke det var deg»hun fikk det grusomme og fæle (syns hun selv og maaaange fiiiiiiine følgere)spørsmålet om saken! Hva f…er det med folk som sleiker denne kjærringa her oppetter alt som er?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både TV2 og Ringsaker blad har omtalt saken. De kommer til å skrive om dommen når den er klar. Ikke vært noe i media enda, så dommen har faktisk ikke kommet. Det skjer at de blir forsinket med domskrivingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...